2013. április 20., szombat

9.Rész - Kínozva

Még mielőtt újra elmerülnétek a történetben, legyetek szívesek elolvasni, a másik két fülecskét is, a Figyelmeztetést és amit a Stockholm szindrómáról írtam. Kötelező! :)

A gőzölgő víz megtört az alakunkon, tízszer erotikusabbá téve a jelenetet. Gyengéden válaszoltam a csókra, és ujjaimmal a hajába túrtam. Kezével finoman dörzsölgette a csiklómat, nyögtem, de meghátráltam az érintésétől. 

- Le kellene mosnom a szexet, nem még jobban olyanná lennem! – mondtam remegve, míg Louis egy foltban a nyakamat szívogatta. 

- Ki beszélt itt szexről? – suttogta a nyakamba, megállítva szája ostromlását. Kezei fájdalmasan lassan siklottak le a combomon, lángra lobbantva ezzel érzékeny bőrömet. – Ez csak nagyon, nagyon szexi incselkedés. – morogta, összedörzsölve vizes testünket – Mit szólsz, az első aki elélvez, az lesz a vesztes? 

- És mi a díj? – válaszoltam, haragos tekintettel 

- Ha nyersz, kapsz egy kis ajándékot… - mondta, de a tekintetem hatására kiegészítette – És nem érintelem meg provokatívan az est hátralevő részében. – Gyengéden megcsókolt és egy vizes tincset kisepert az arcomból. – De ha én nyerek, akkor megduglak. Most. Mindenféle tiltakozásod nélkül. – Louis hangja vággyal volt telve és én már csak ettől majdnem elélveztem. 

- Ok. Rendben. – válaszoltam nyersen, majd megragadtam erekcióját, ami szemmel láthatóan meglepte, mivel kicsúszott a száján egy mély, állati hörgés. A víz hömpölygött le a cizellált mellkasán, s ettől úgy nézett ki, mint egy Adonis. Megharapta az alsó ajkát és igyekezett nem elélvezni. Még keményebben akartam érinteni, hogy elvigyem a csúcsra, de odébb lökte a kezemet. 

- Én jövök! – morogta, és megint a falnak nyomott. Ajaki automatikusan a nyakam egy pontjára záródta és újra szívni kezdte. Becsuktam a szemeimet és sóhajtottam egyet, ahogy keze fel-le siklottak a testemen, s alkalmanként megmarkolta a mellem. Máris az élvezet szélére sodort. 

Próbáltam kezeimet vissza terelni az erekciójára, de ő könnyedén elkapta és visszanyomta a falhoz. másik keze ádázul játszott a mellbimbómmal, masszírozta és pöckölte ügyes ujjaival. Különleges kényeztetésétől a térdeim lassan elgyengültek, de Louis erős szorítása, magához ölelve megtartott. Erősen ziháltam, s az orgazmus gyorsabban közelített, mint valaha. Az tartott vissza, hogy tudtam, hogy csak meg kell ragadnom szerszámát és befejezni, amit elkezdtem. 

- Louis! – nyögtem nagyon hangosan, hirtelen már túl sok volt, hogy elviseljem. Orrát a nyakamba fúrta és hangos nyögésekkel élvezett. Rögtön azután pedig engem is utolért az orgazmus. S az élvezet, hogy elengedhettem magam a menyországba juttatott. Akaratom ellenére is egy hülye vigyor ült a képemen, hisz én nyertem. 

Néhány percig, csak a víz csobogása és a mi lihegésünk hallatszott. Utána Louis összekapta magát, magához vette a szappant és mosni kezdte a testem. Mozdulatai lassúak voltak, de nem tett ezután már az izgatásomra szolgáló mozdulatokat. S én boldog voltam a kis győzelmemmel. Elkezdtem mosni a hajam, majd beszappanoztam én is őt. 

Ahogy megmostuk magunkat teljesen, Louis kilépett a tusolóból és egy törölközőt nyújtott felém. Elfogadtam és magam köré tekertem. Louis pedig egy másikat a dereka köré és megrázta a fejét, mintha egy kutya lenne, hogy megszabadítsa magát a felesleges vízcseppektől. Csak néztem őt, és piszkos gondolatok kúsztak az agyamba. Figyelmen kívül hagytam, amennyire csak tudtam, és felszedtem korábbi ruháimat a padlóról. 

- Ugye, nem ezeket akarod visszahúzni? – kérdezte hirtelen 

- Miért ne? 

- Egy buliba megyünk Soph. Egy ruhát kell húznod. Egy szép ruhát. – magyarázta, s közben a törölközőbe csavart testem pásztázta tekintetével. Megragadta az alkarom és kihúzott a fürdőből. Kinyitott az ajtót lassan és én már majdnem vigyorogtam a látványon, ami kint fogadott. A kanapé szembe volt fordítva az ajtóval és ott ült Niall, Zayn és Liam. A nadrágjaik kigombolva, s merevedésük kifelé kandikált. Mind magukon igyekeztek segíteni, behunyt szemekkel.
Louis kacagott mulatságában és mindegyikük szeme meglepetten pattant ki. 

- Azt hiszem végig hallgatták a kis játékunkat. – suttogta Louis a fülembe. Niall-ra néztem, eléggé ki volt pirulva és mintha kicsit dühös is lenne. Észrevettem, hogy egyfolytában azt bámulja, hogy Louis karja az enyémre van zárva. Úgy fest, itt édes bosszú kezdődik. 

- Miért fejeztétek be egymás kényeztetését? – siránkozott Zayn – Olyan izgató volt. – Folytatta s már keményebben verte magának. 

- Mert el kell készülnie. – Szólt közbe Louis, mielőtt én válaszolhattam volna 

- Elkészíthetem én? – nézett ragadozó tekintettel a majdnem csupasz testemre. 

- Nem, Harry rám bízta őt, hagy élvezzem, amíg lehet. – tiltakozott Louis és közelebb húzott magához. 

- Csak, hogy emlékeztesselek, ’Ő’ is itt van. – mondtam 

- Gyerünk készülődni. – utasított Lou, s behúzott a fürdővel szembeni ajtón. Kinyitotta és én meglepődötten szemléltem. Valójában egy hatalmas gardrób volt. 

Egy nagy tükör elé állított és visszament a szobába. Végignéztem a ruhákon, egyik furcsább, mint a másik. Volt egy külön rész a kiegészítőknek, egy másik pedig a sminkeknek. – Honnan vannak ezek? 

- Megkértük a menedzsmentet, hogy a backstage szobáink mellé biztosítsanak nagy gardróbokat, szépen sorba a fellépő ruhákkal és a kiegészítőkkel. – a Brit akcentusa halkan rezonált a ruhája mögül, amibe épp belebújt. 

- Hmm… a fene gondolta, hogy mind ennyire csajosak vagytok. – kacagtam. Nevetése a hátam mögül visszhangzott, de utána visszajött, immár felöltözve. A kezembe nyomott egy pöttyös ruhát, egy piros csíkkal a derekán és egy egzotikus piros virágot. 

- Tessék, ezt vedd fel. – mondta, majd a kiegészítők felé fordult 

- De hogy került ide a sok lány ruha? – kérdeztem kíváncsian. 

- Ez mostanában történt. Harry rendelte ezt mind neked, amíg te még aludtál a kocsiban. Azt kérte, hogy olyan gyorsan hozzák ide, ahogy csak lehet. Vadi újak. – mondta valahonnan a szobából. 

Elismerően néztem a fekete ruhára, de észrevettem, hogy valami hiányzik. Ismét. 

- Umm… Louis? Kaphatnék alsóneműt? – kérdeztem és közben lecipzáraztam a ruhát. 

- Bocsi, de nem. Harry nem akarja, hogy hordj. Így hát nem is vett. – Bosszúsan sóhajtottam, ledobtam a törölközőt a földre és belebújtam a ruhába. Néztem magam a tükörben, s szemügyre vettem a ruhát magamon. 

- Lélegzetelállító, ahogy mindig. – Louis billentett ki ábrándozásomból. Néhány kiegészítőt nyomott a kezembe. A szemem megakadt a karkötőn, amin az állt: TAKEN /foglalt/. Megforgattam a szemeimet. 

- Már felfogtam, hogy a tietek vagyok. 

- De mások nem tudják és nem akarjuk, hogy bárki más megérintse a mi Sophie-nkat. – adott gondos magyarázatot. És segített bekapcsolni a nyakláncot. 

- Milyen ironikus, hogy ez az egyik dalotok címe – jegyeztem meg. Kacsintott, majd néhány lépéssel hátrébb állt. Elgondolkodva bámult. 

- Tudod mit? Ebben a ruhában egy egzotikus madárra emlékeztetsz. Ez tetszik – tapsolt boldogan. 

Egy vizes tincsemmel játszottam, hátha észreveszi, hogy azzal még nem tudtam mit kezdeni. 

- A hajad kiengedve marad és majd megszárad magának - mosolygott játékosan. 

- Nem kell kifestenem magam? – kérdeztem, nem igazán egyetértve a döntésével 

- Don’t need make-up, to cover up. Being the way that you are is en-nou-ough-ough. / Nem kell smink, hogy eltakard. Ha olyan vagy, amilyen, az bőven elég/ - Énekelte és én ismét a szememet forgattam. 

- Értem! – puffogtam 

- Remek! – Louis visszairányított a szobába, ahol mostmár a másik négy srác csak minket várt. 

- Hey gyönyörűség. Tökéletesen festesz – mondta Harry és kitárta a karját. Louis-ra néztem és ő Harry karjába nyomott. Harry megcsókolt, majd összefonta karunkat. Mehetünk! – mondta. Kisétáltunk, s a többiek szorosan a nyomunkban jöttek.

Be ne zárd, amíg meg nem tetted, amit az elején kértem! :)

24 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó leeeet *-* Siess a kövivel! (nálam alap volt, hogy azt nézem meg még mielőtt elkezdem olvasni a blogot xd)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus*-* annyira imadom:DD mikor lesz uj resz??? :))

    VálaszTörlés
  3. Huh remek rész lett :) Kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Azt a rohadt! Ismét nagyon nagyon jóó lett:) Kovi mikor lesz?:))) Es ismét koszi h lefordítottad?:)) Rhad jo ez a blog :)) nálam alap volt h megnézzem :)

    VálaszTörlés
  5. Imádom :) Siess a következő résszel kérlek :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó !! Már várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  7. köviiiiit :) imadom :D

    VálaszTörlés
  8. Én már akkor megnéztem ,mikor láttam, hogy van ilyen:) Nagyon jó, mint mindig, nagyon ügyes vagy, mint mindig:D puszi: F.*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó ez a blog....Siess a kövi részel :))

    VálaszTörlés
  10. Huhhh elég durva de imádom :) gyorsan kövit :D <3

    VálaszTörlés
  11. nagyon tetsziiik!!!! :) remélem gyorsan megIrod a kövit

    VálaszTörlés
  12. köviiiiiit :DDD nagyoon jóó *-*

    VálaszTörlés
  13. szupeer :)) köviit :)

    VálaszTörlés
  14. nagyon jól fordítasz kövit

    VálaszTörlés
  15. Azta...hogy is fejezzem ki magam??.....nagyon durva :DD de imádom ♥ gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  16. nagyon jó lett* - * ma miért nem volt új rész? már várom nagyon:$

    VálaszTörlés
  17. nagyon jó lett* - * ma miért nem volt új rész? már várom nagyon:$

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó *-* Ma kezdtem el olvasni és imádom :$ Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó *-* Ma kezdtem elolvasni és imádom :$ Siess a kővivel :D

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó *-* Ma kezdtem el olvasni és imádom :$ Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó :) Kérlek holnao hozd a kövi részt :3

    VálaszTörlés
  22. az normális hogy én absolút megutáltam Harry-t?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, hogy ebben a történetben nem szimpatikus, az érthető. Viszont a valóságot tudni kell különválasztani a fikciók világától. Szóval, ha az életben is "megutáltad", akkor gondolkozz el egy kicsit, hogy hogyan is tudnád külön választani a kettőt. És ha az kell hozzá, akkor inkább ne is olvasd tovább a történetet.

      Törlés