2014. július 7., hétfő

II/18. Vibráció

- Szóval, azt hiszem, megyek, hogy, megcsináljam a vacsorát, addig itt hagyhatlak Liammel, igaz? – mondta végül Harry, miközben átadott Liamnek. – Ti ketten, csináltok még valamit?

 - Igen. Tartozik nekem valamivel. – válaszolt Liam, a kezemet az övéi közé fogta. Szarba, elfelejtettem. – Vacsora előtt végezni fogunk. – mondta, mielőtt végigvezetett egy-két folyosón és fel a lépcsőn. Átlökött engem egy ajtón. Az ő szobájába.

 - Menj az ágyra – utasított, majd becsukta az ajtót.

 Óvatosan leültem a megvetett ágyra, a szoknyámat lefelé húzogattam. Nem igazán tudtam, hogy mit is akar most csinálni. Liam is ugyan olyan kétoldalú, mint Louis. Néha kapok egy kicsit a kedves és szép oldalából, és máskor a kanos oldalából. Csak remélni tudtam, hogy most éppen jó kedvében van. 

- Louis neked nem okozott örömet a büntetés alatt, nem igaz? – követelte a barna szemű fiú. Ne… Azt akartam mondani, hogy igen, de akkor eszembe jutott: Ha már tudja igazat, és rájön, hogy hazudtam, akkor a következmények még rosszabbak lesznek. Szomorúan megráztam a fejem. 

- Nos, akkor ezt fogjuk most csinálni.

 - Kérlek Liam… Ne

 - Awwh, ne legyél szomorú szerelmem. Egyébként ez még az előnyöd is lehet. És talán egy kicsit az enyém is, mert élvezem nézni, ahogy kiteljesedve vonaglasz alattam. - vigyorgott – Szóval élvezni fogod a nélkül is, hogy fájdalmat okoznék neked. De állítólag nem is kellene fájni az első két fokozatig… Mi van? Liam megfordult és a szekrényben kezd kutatni, majd kihúzott belőle egy nagy fekete dobozt. Előre féltem, hogy mit rejt a doboz, mert biztos voltam benne, hogy nem egyszarvú van benne szaros pillangókkal.

 Liam elővett egy ismerős tárgyat belőle, majd visszatette a dobozt az eredeti helyére. Visszafordult felém, kezében feltartotta a tárgyat. Egy fenékdugasz... Csak akkor vettem észre, hogy reszketek, mint a nyárfalevél. 

- Kérlek Liam. – könyörögtem, nem akartam, hogy ilyen legyen bennem még egyszer. -… ezt ne.

 - De tartozol nekem, emlékszel? Ma reggel is szexelhettünk volna, de úgy döntöttem, hogy átengedlek inkább felhajtás nélkül. De ha ez benned lesz – mondta, az ujjai közt tartva a tárgyat. – kifizeted a tartozásod. Most fordulj meg – utasított.

 - Li, kérlek tényleg ne… 

- Nem lehet mindig az, amit te szeretnél Soph. Mi vagyunk a felelősek érted, és nem te. – szakított félbe Liam az ágyhoz szorítva testével. – Inkább tekintsd magad szerencsésnek, hogy ezt nem az iskolában teszem. – mondta, közben felemelte a szoknyám és lehúzta a bugyim, ezzel felfedve a seggem. 

- Liam kérlek! – könyörögtem, megpróbáltam jobb belátásra bírni. Mocorogtam alatta, de szabad kezével rácsapott párszor a fenekemre.

 – Ne a kiutat keresd ebből. – füstölgött, mielőtt hozzányomta a tárgyat az izomgyűrűhöz. Megmerevedtem alatta, és megint csapkodni kezdett. – Inkább nyugodj meg.

 - Isten Liam... – nyögtem és muszáj voltam becsukni a szemem, ahogy egybe mélyebbre és mélyebbre nyomta. – Li… Am… Kérlek… - ziháltam, a fájdalom elöntötte mindenem, de más is éreztem mellette. – Uhhhh. – morogtam, arcom a mellkasába fúrtam.

 - Itt van. Kész is. – fejezte be Liam, majd visszahúzta rám a bugyimat, ezzel eltakarva a dugót. 

- Nagyon köszönöm… - nyöszörögtem, felvillant bennem egy ismerős pillanat, de már nem emlékszem rá pontosan, mert olyan régen volt. Hirtelen a tárgy életre kelt bennem és vibrálni kezdett. - Liam! – sikítottam, ujjaim közt szorosan fogtam a lepedőt, testem vonaglott, hogy leállítsam a rezgést. Őrülten remegtem, a nyögések megállíthatatlanul ömlöttek a számból. Ez túl sok élvezet volt, ahhoz hogy kellemes legyen. Szinte fájt. Éreztem, hogy mindjárt a csúcsra érek, de ez a rezgés pont nem volt elég, ahhoz, hogy elérjem azt. – Liam állj! Ké-ké-kérlek! Liam! – ziháltam. 

 - De csak, mert olyan szépen kérted. – mondta Liam és leállította a vibrálást. Kifújtam a levegőt, és megfordultam, hogy szembe kerüljek vele. A kezében egy távirányítót tartott, rajta 3 gombbal. - Azt hiszem, rájöttél, hogy ez a játékszer egy kicsivel többet tud, mint a múltkori. Amit most tapasztaltál, az a legkisebb szintű vibráció volt. Ha viselkedsz, akkor nem fogod megtudni, milyen a harmadik fokozat, érted? – vigyorgott. – És az, hogy viselkedsz, az, azt jelenti, hogy nem teszel pimasz megjegyzéseket és nem fogsz ellenállni nekünk, igen? 

Gyorsan bólintottam, a lélegzetem akadozott.

 - A fiúk és én vagyunk az egyetlenek, akik megengedhetik neked, hogy kivedd azt, rendben? 

Bólintottam.

 - Vacsoraidő! – hallottuk, ahogy egy hang kiabálta lentről. Liam elmosolyodott, és eltette a távirányítót a nadrágzsebébe.

 - És még valami, nem szóltunk Niallnak és Harrynek erről a játékszerről benned. Csak Lou, Zayn és én tudunk róla.

 - És miért pont ti hárman? – kérdeztem, még mindig egy kicsit zihálva 

- Azért, mert látni akarom a másik kettő arckifejezését, minden egyes alkalommal, amikor felnyögsz. – válaszolt.

 - És mi van, ha nem fogok nyögni? Mert én biztos nem tervezem, hogy azt fogom csinálni. – csattantam fel.

 - Louis, Zayn és én meg fogunk róla győzni. És ez a megjegyzés a közeljövőben már ellenállónak fog minősülni. Viselkedj! – utasított Liam. – Most gyere, menjünk enni. – mondta, majd megfogta a kezem és segített felállni. 

Előre tolt engem, ki a szobából. Úgy éreztem, minden egyes lépésnél dörzsölte a belső falaimat a játék, ezzel megnehezítve számomra a járást. Már csak pár lépésre voltunk az ajtójától, amikor megállított.

 - Sophie. Ez így nem fog menni. Észre fogják venni, hogy valami nincs rendben. Járj rendesen! 

- Nem tudok, Liam… - mondtam.

 - Awwh, gyerünk szerelmem… Biztos vagyok benne, hogy tudsz. Legalább próbáld meg. – És megint kedves lett. Vettem egy mély lélegzetet, és megpróbáltam a legjobb tudásom szerint tovább menni, mintha normális ember lennék, és lassan megszoktam, hogy a szexjáték bennem gondoskodott a folyamatos belső ingerlésről. 

- Látod. Nem is olyan rossz, ugye? - Lenéztem a földre. Nem várta meg a válaszomat, elkezdett arrafelé húzni, amerre gondoltam, hogy az ebédlő van. Ez a hely gyönyörű volt, tényleg. Talán kicsit túl elegáns az én ízlésemnek, de a tény, hogy a hely egy nagy ablak előtt volt, ragyogóvá tette az egészet. Niall és Louis már az asztalnál ültek, az előbbi épp akkor ült vissza, miután egy csomag jeget tett a sérült kezére.

 - Menjünk. Ülj le Niall mellé – utasított Liam a fülembe suttogva. 

Bólintottam, és ahogy mondta, ügyeltem arra, hogy egyenletes legyen a járásom.

 - Szia szerelmem – mondta Niall mosolyogva, miközben lassan mellé ültem. 

- Szia – motyogtam vissza, szándékosan kerülve a tekintetét. Abban a pillanatban Harry és Zayn sétáltak be különböző ételekkel a kezükben. Hoztak Salátákat és zöldségeket, gyümölcslevet és vizet, az ételek egy részét.

 - Jól vagy édesem? – kérdezte Niall miközben elvette az ételt. Harry otthagyott minket, Zany pedig helyet foglalt Louis oldalán.

 - Persze. – válaszoltam a szememet Liamen tartva, ahogy leült Louis és Zayn közé. Egyszer csak hangos csattanásra tettünk figyelmesek a konyha felől. Mindannyian megugrottunk meglepetésünkben.

 - Megyek, megnézem. – sóhajtott Niall, majd felállt.

 Amint hallótávolságon kívül ért, Liam nagyon gyorsan elkezdett beszélni a fiúknak.

 - Sophieban benne van a különleges tárgy… Az egész hosszú vacsora alatt használhatjuk, és figyeljük, hogy hogyan reagál erre, oké? 

Louis mosolyogva és izgatottan bólintott, Zayn csak bólintott, nem igazán izgatta a terv. Mi változott meg az elmúlt két évben? Nem volt időm ezen agyalni, ugyanis Harry meg Niall egyszerre jöttek vissza, Niall kuncogott egy kicsit. Harry játékosan beleboxolt a szöszi vállába, majd letett egy tányért az asztal közepére. 

- Jó étvágyat! - ennyit mondott Harry. A fiúk rögtön falni kezdték az asztalon levő ételt, én pedig csak hányingert és félelmet éreztem a kérdéssel kapcsolatban: mit fognak ezek a srácok ma éjjel csinálni velem?...

46 megjegyzés:

  1. Nagyon jó.!!
    Jó volt hogy ma ez már a 2. rész amit hoztál :D :3
    Ennek nagyon örültem.!! :D :3 <3 <3 <3
    Nagyon tehetséges vagy.!! És hozhatsz még sok sok részt ;) :D

    VálaszTörlés
  2. huh. ez rohadt izgalmas, de tényleg:D remélem, hogy a következő részt is hasonló gyorsasággal fogod hozni, mint ezt.:3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lett ...mar kezdtem aut hinni hogy nem lesz tobb resz...igy tovabb..koviiit

    VálaszTörlés
  4. Szia!nagyon jo lett!:)es koszi, hogy a sok utalkozo komment ellenere sem hagytad abbaa forditast:))

    VálaszTörlés
  5. Jujj! Koszonjuk a dupla reszeket a mai napra! <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó!!!És akkor most naponta lesznek reszek vagy mi?Mert nincs ellenemre.Kérlek valaki válaszoljon rá.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jooooooooooooo!?Várjuk a következőt!Köszönjük, hogy fordítod!!:)
    Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  8. Alig varom a kovi reszt ez nagyon jo lett :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó volt :) köszi a fordítást

    VálaszTörlés
  10. Jaj koszi hogy ilyen gyorsan jött ez a szupi resz^^ koszi :3

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó volt a rész, köszi, hogy fordítod!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó volt a rész, köszi, hogy fordítod!

    VálaszTörlés
  13. Koszi ezt a reszt is, mar kivancsian varom a kovetkezot! :)

    VálaszTörlés
  14. Tenyleg nagyin jok lettek. Remelem a kovetkezoj is ilyen gyorsan fognak jonnni. Minnel hamarabb....koviitt :)

    VálaszTörlés
  15. díj nálam ;) meandmyvampire.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  16. Annyira imádom!! Gyorsan hozd a kövii részt!! <3

    VálaszTörlés
  17. Drága Írónő! Nagyon becsüllek azért, amit csinálsz, fordítasz rendületlenül nekünk, olvasóknak. És ezért nagyon hálásak vagyunk! De most a saját vereségemet fogom beismerni. Az 1. évadot elovastam, bár nagyon nyögve-nyelősen, pedig tetszett. Talán túl fiatal vagyok. Nagyon megviselt a történet (szinte egy éjszaka alatt olvastam el), rengeteget gondolkodtam rajta, miközben a hányinger kerülgetett. Utána napokig képtelen voltam a fiúk zenéjét hallgatni, pedig egyfolytában mondogattam magamnak, hogy ez csak fikció, ők nem ilyenek... De az évad befejezése nagyon tetszett, talán jobb is lett volna, ha a 2. évad meg sem születik. Belefáradtam hősnőnk folyamatos küzdelmébe, sajnálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi en is igy voltam par resznel de aztan baratnom megnyugtatott h ez csak egy kitalalt tortenet

      Törlés
  18. Hali! Egy ujolvaso vagyok, es rohadt jol forditotok csajok! Kivancsian varom a kovit. Pusszi xx

    VálaszTörlés
  19. Szia!nagyon jo lett:)mikor lesz kovi?:))

    VálaszTörlés
  20. Sziaa:)))) ma aka tegnap 13:00-kor kezdtem az olvasast es most 01:15-re vegeztem:)))) nagyon jo!<3 love you and respect<3 nagyon jol forditasz igy tovabb!:)<3

    VálaszTörlés
  21. Hello! imadom ezt a blogot!! gyorsan a kovit pls! nagyaon kivancsi vagyok!

    VálaszTörlés
  22. Szia! Megértem, hogy egy fordítás nem 2 perc főleg nem egy ilyen bonyolult szövegnél. Nem vagyok perfect angolos ez tény, de tudom, hogy 1 hónap sem kell a magyarosításra a magánélet mellett sem. Csak annyit kérnék ne hagyd abba mert imádom ezt a blogot♥ és néha nézz fel és adj helyzet jelentést mi is van. Mert így minden nap reménykedve jövünk fel és mindig csalósunk egy kicsit h nem tudjuk olvasni a történetet amit kitűnően fordítasz:(♥

    VálaszTörlés
  23. Szia Dij nálam :))) http://deathbefore-life.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  24. Szia! Mikor lesz következő rész?:)

    VálaszTörlés
  25. Hahi Csajok! Már nagyon rég óta nem volt rész. Mikorra lesz MÁR várható egy rész? Tudom nyár van és vakáció nektek is,de tudjátok ha már ennyi embert rászoktattatok( legalábbis engem igen ) erre a jó kis blogra,akkor nem érdemes ennyit várni,mert hamar el is fognak pártolni.
    Egy rajongó,aki már nagyon várja a következő rész :)

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok :)) Vár egy kis meglepi a második díjnál :)) <3 http://secrets-harry-styles-fanfiction.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is! :)

    Mikor hozod a következőt vagy egyáltalán reménykedjünk még abban, hogy lesz? Légyszi minél hamarabb nézz fel vagy legalább válaszolj!
    Előre is köszi! ;)

    VálaszTörlés
  28. Hát ez kibekurt jó :D Remélem hamarosan jön a kövi rész :) Nagyon jól fordítasz /fordítotok :)

    VálaszTörlés
  29. Uhh, de szper rész volt ez is! 2 nap alatt elolvastam az összes részt! Ahhh, nagyon imádtam! Most gondolom, nagyba mennek a fordítások, amihez sok sikert és csak így tovább <3 <3 nagyon imádom a blogot <3 <3 és ezt az egész sztorit. Kíváncsi vagyok, hogy folytatódik <3 <3 :)

    VálaszTörlés
  30. Köviit!!Az elejétől olvasom szerintem nagyon jó ,de én inkább érzelmes dolgokat kedvelem de ez KIVÉTEL ez nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  31. Nagyon jó, szabad tudnom hogy mikor jön következő rész? Nem siettetésből kérdem....de köszi hogy fordítsátok :)

    VálaszTörlés
  32. Nagyon jó*---* Nem sürgetésből kérdezem mert tudom hogy sok dolgod lehet, de mikorra várható új rész? És tényleg nem sürgetésből kérdem.

    VálaszTörlés
  33. Sziaa :33 Mikor lesz kövii?? :)
    Mert már 2 hónapja nincs új rész és nagyon várom.

    VálaszTörlés
  34. Imadom*-* mikor lesz kovi? Vagy legalabb is helyzetjelentes?

    VálaszTörlés
  35. Szia! Nem akarok tolakodo lenni de megkerdezhetnem hogy mikor lesz a kovi resz? Amugy nagyon tetszik ahogy forditasz! <3 :)
    Vicaxx.

    VálaszTörlés
  36. Szia/Sziasztok! :) Mikorra várható az új rész? Már hónapok óta várom. Nem siettetni akarlak téged/titeket, csak annyira érdekel a folytatása:/

    VálaszTörlés