2013. november 16., szombat

II./1. Visszatért Szokások

Mint látjátok változott a cím, felkerült a második évad első része. Nincsenek még meg az új fordítók, viszont nekem egy pár rész le van fordítva belőle, így gondoltam addig is rakok fel, csak úgy meglepiből, mert szeretlek titeket. Remélem, hogy egy kommentáradat lesz érte a hála :D Amúgy az eleje ennek az évadnak szerintem kicsit gagyi, de hát az előzőnek is az volt, mégis frankó kis történet kerekedett belőle.
Nesi x



A telefonom ébresztőjének sípoló hangja gorombán rántott ki álmomból. Felnyögtem. Csukva tartottam a szemem és az asztalon kotorásztam, hogy elérjem a hangos tárgyat. Kikapcsoltam az ébresztőt, majd visszatettem eredeti helyére.

A fejem erősen lüktetett, mintha még mindig a tegnapi partin lennék. Annak ellenére, hogy tegnap vasárnap volt, a többiek a suliból úgy döntöttek, hogy jó ötlet egy buli. És én is benne voltam teljes mértékben. Emily hozott vissza a lakásba, mivel részeg voltam. Pontosabban, csak próbált, mivel ő is az volt.

A tegnap esti elfoglaltság eredményei hamar megmutatkoztak a testemen, ahogy szédülve keltem fel és egy kicsit émelyegtem is. Felültem az ágyon, egyszer-kétszer pislogtam, s álmosan dörzsöltem a szemem. Miért kell nekem ma suliba mennem? 

- Hmm Padgett? Miért kell nekem ma suliban mennem? – kérdeztem hangosan és a plüss teknős felé fordultam, ami gondtalanul hevert mellettem. 

Padgett az egyetlen igazi bizalmasom, annak ellenére, hogy a teknőst az egyik elrablómtól kaptam. Már egy jó ideje így van ez, hogy beszélek hozzá. Fura, mi? De a középső nevem ’Fura’, úgyhogy nem érdekel. 

- De igazad van Padge, az iskola még mindig jobb, mint a tudod mi. – Válaszoltam a teknős hallgatására.

A gyomrom hirtelen éhesen kordult meg. Mmm. Kaja.

Mégegyszer végighúztam a kezemet a kócos hajamon, majd bágyadtan keltem fel az ágyamból. Hangosan sóhajtottam, gyorsan megigazítottam az ágyam és bár utálom, de felvettem az iskolai egyenruhát.

Miután felkaptam a mobilom az asztalról, a konyhába mentem, hogy egyek valamit. Útközben a hűtőhöz bekapcsoltam a rádiót, és figyelmesen hallgattam, hátha mondanak valamit a suliba vezető út forgalmáról. Kitettem a tejet a konyhaszekrényre és két kenyeret dobtam a pirítóba.

„Az utak eléggé tiszták minden diáknak ma, de még így is legyetek nagyon óvatosak.” – harsogott a bemondó hangja a rádióból – „Nem lenne jó semmilyen baleset.”

Kivettem egy poharat a szekrényből, öntöttem magamnak tejet, majd megragadtam a kenyereket, megkentem Nutellával és leültem az asztalhoz. Boldogan csámcsogtam a reggelimen, s közben fél füllel hallgattam, hogy mit mondanak a rádióban. 

Ez rendben is volt, amíg valami meg nem ütötte a fülemet.

„S most, hogy nyugodt légkört teremtsünk, itt a What Makes You Beautiful a One Direction-től! És itt van néhány nagyszerű hír directionerek. Azt hallottam, hogy a mi honfink, Niall és a bandája jelen pillanatban itt vannak Mullingar-ben! Egy lányt keresnek! Lehet, hogy te vagy az?"

Gyakorlatilag felugrottam a székemről, lekapcsoltam a rádiót, még mielőtt meghallhattam volna az első akkordokat a WMYB-ből. Nem bírom őket elviselni. Soha többé!

Nem félek, csak egyre azon jár az agyam, amit a műsorvezető mondott. Biztos, hogy csak blöffölt… A rádiós csávó, csak a lányok figyelmét akarta. Bátorítottam magamat. De ha ez igaz volt, akkor kész vagyok velük újra szembe nézni.

Ebben a szent pillanatban megrezzent a telefonom. Megnéztem és egy üzenetet kaptam Ashley-től.

„Hé drágám! Jól vagy? És biztonságban? Legyen szép napod a suliban! Szeretlek! Ash. – Xxx-„

Ez megszokott volt, hogy Ashley és én informáljuk egymást a biztonságunkról mitóa elköltöztem tőle Mullingar-be, hogy folytassam a tanulmányaimat. Nem volt pénzem, hogy visszalátogassak Kanadába és Ashley-nek sem, plusz semmi másom nem maradt ott, egy teljesen új életet építettem Írországban, Ashley ismerőseinek segítségével. De ez nem jelenti azt, hogy ő ne aggódott volna tovább értem.

Miért Mullingar? Csak mert Emily itt volt. Ő egyike volt azon keveseknek, aki segített nekem túllépni azon, ami két évvel ezelőtt történt velem. Merthogy két évvel ezelőtt elraboltak. Ez az öt idióta, akit az előbb a rádióban újra hallottam, ők voltak azok az öt perverz fickó, akik elraboltak, amikor én még csak tizenhat voltam. Folyton fenyegetéseket küldözgettek nekem, amíg meg nem változtattam a számom. Valahogy, anélkül, hogy ott lettek volna, mindig is vadásztak rám, amíg Ashley-vel éltem. Ez volt az egyik ok, ami arra bátorított, hogy Írországba költözzek.

Megírtam a választ Ashley-nek.

„Megvagyok. De talán a dolgok rossz irányba haladnak. Később írok, most fel kell keltenem Em-et, hogy menjünk suliba. Én is szeretlek! Soph. Xxx”

Megnyomtam a küldés gombot, befejeztem a reggelim és elindultam Em szobájába. 

- Em! Kelj fel álomszuszék vagy elkésünk az iskolából! – kiabáltam és közben az ajtaján kopácsoltam. Egy másodperccel később előtűnt az ajtó mögül az álmos arca. 

-Meg tennéd, hogy nem sikítasz, kérlek? Borzalmasan fáj a fejem. – nyafogott. 

- Nekem is, de vagy ez, vagy Mrs. Lively zord papolása a késésről – válaszoltam. – De azt mondta, hogy ma helyettes tanár lesz. Úgyhogy kapkodd magad… - sürgettem. – A kocsiban várlak – tettem még hozzá, majd megragadtam a hátizsákom és kimentem, hogy a tényleg a kocsiban várjak. 

Percekkel később, megérkezett ugyanúgy egyenruhában, mint én. És már indítottam is a motort. 

- Komolyan dráma órával kezdünk? – panaszkodott, s dörzsölte a halántékát, hogy enyhítse a fejfájást. Szerencsére az enyém már elmúlt. 

- Ja, úgyhogy ne drámázz itt! – vicceltem, de végig az úton tartottam a szemem, míg a suliba vezettem. 

- Nem volt vicces! – válaszolt, nyújtózott az ülésben. Kacagtam szórakozásomban. 

Letettem a kocsit a suli parkolójában, majd a szekrényeink felé indultunk. Furcsa módon a folyosók üresek voltak. Oké, ez így nem normális. 

- Umm… Em? Miért üres minden? – kérdeztem, s közben nézelődtem körbe.

- Mennyi az idő? – kiabálta vissza. Megnéztem a telefonomon. A szarba. Megragadtam a könyveimet nagyon gyorsan, ő pedig kérdően nézett rám. 

- Gyerünk Emily, elkéstünk! – magyaráztam. Az üzenet hamar eljutott az agyáig és ő is megragadta a könyveit és a nem szükséges dolgokat bedobálta a szekrénybe. Hangosan csaptuk be a szekrényajtókat, majd rohantunk az osztályba. Berontottam az terembe és igyekeztem nem felhívni magamra a tanár figyelmét. De máshogy tűnt a dolog. 

- Látom még mindig nem fejlődött a pontosságod Miss Miller – azonnal felismertem a hangot. Ezt a feddő Brit hangot felismerném mostmár bárhol. – Jó, hogy újra köztünk vagy! 

Óvatosan felemeltem a tekintetem, s szemtől szembe kerültem a kék szemekkel. Louis Tomlinson ugyan abban a helyiségben, mint én, s az érzést, hogy rám nézett, nem egészen tudom beazonosítani. 

- A nevem Mr. Tomlinson és én fogom ma az órát tartani. – jelentette be Louis mosolyogva az osztálynak. – És talán máskor is, ha a tanárotok gyakran beteg – tette hozzá.

Gyakorlatilag érezni lehetett az osztály izgalmát, ahogy a rengeteg női hormon előtört. Az osztálytársaim totál elolvadtak a ténytől, hogy Louis Tomlinson a One Direction-ből volt a helyettes tanár. Oh yeah, és azt említettem már, hogy az iskolámba a lányok és a fiúk külön osztályokba járnak? Nos, ez így van. Ez rossz dolog. Nagyon rossz. 

- Akkor mielőtt elkezdenénk. – folytatta Louis, s ezzel visszarángatott a rideg valóságba – Van valakinek bármi kérdése? 

A kezek úgy emelkedtek a magasba, mint a rakéták és Louis szépen sorban válaszolt minden egyes kérdésre.

Én éber kómában voltam az idő alatt, míg a többiek olyan rettentően érett kérdéseket tettek fel, hogy ’Mekkora vagy?’ és ’Jó vagy az ágyban? Szerencsére Louis-nak van némi józan esze és ezekre nem válaszolt, hanem gyorsan rendbe tette őket. Folytatta a válaszadást, amikor lenyugodtak, de én még mindig el voltam veszve a gondolataimban.

Miért is tanítana ő? A többiek is itt vannak? Tudták, hogy hol élek? Ez mostmár így marad?

- Sophie Miller – Louis éles, követelőző hangja visszahozott a valóságba és úgy festett, hogy nem először mondta a nevemet. 

- Mi az Louis? – csattantam idegesen, gondolkodás nélkül. Az egész osztály sugdolózni kezdett. 

- Mr. Tomlinson! – javított ki, rosszalló tekintettel – Beszélnem kell veled óra után a tiszteletlenséged és a figyelemhiányod miatt – közölte, majd folytatta a beszédét a dráma elveiről. Oh ne, ebből semmi jó nem sülhet ki.

66 megjegyzés:

  1. wwwáááááááááááááá*-* köszönjük köszönjük..

    VálaszTörlés
  2. Jujjj :) köszi a részt :D izgulok hog most mi lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Ó TE JÓ ÉG!!!
    nincs több mondandóm:D:D

    VálaszTörlés
  4. Uramanyámuramanyámuramanyám..................*-*
    Hamar kövit...
    Mellesleg imádlak amiért fordítottál pár részt nekünk
    Much love Claire xxx

    VálaszTörlés
  5. váááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. jézusom. imádlak Nesii.<3 <3 <3 hamar tedd fel a következőt légysziiiii.<3333333333 *-----*
    T.x

    VálaszTörlés
  6. az annyira *---------------------------------------------* asdjdégjdhj volt :)
    Mik lesznek itt :P

    VálaszTörlés
  7. Juuuuuuuuuujjjj! Nagyon köszi hogy hoztál részt! Mikor jött az a rész hogy Louis a tanár hát a szemeim szerintem golflabdává váltak! Hozd légyszii a kövit gyorsan!

    ~Dórica

    VálaszTörlés
  8. OMG áááááááááá Imádlak :) <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  9. júúúj köszi :D♥

    VálaszTörlés
  10. Na, ezt nem hittem volna! Köszi, hogy fordítod! :)

    VálaszTörlés
  11. URISTEEN*-* KÖSZIIIIIIIIIIII h fordítasz még pàr részt!!:)) IMÁDUNK<3
    Thank You xx"-ChristinaTomlinson-"xx

    VálaszTörlés
  12. Most akkor még mindig a tulajdonuk, és két év alatt nem találták meg?? :o köszi, jó lett :)))

    VálaszTörlés
  13. danke danke danke danke *.* imádlak nesi <33333 hamar kövit :$

    VálaszTörlés
  14. Köszönjük Nesi, hogy tovább fordítod nekünk!:) Love u so much <3

    VálaszTörlés
  15. Nyááááá!!! Ez naggggyon jó!!!
    Behalok az izgalomtól és ilyenkor átkozom azt, hogy milyen béna vagyok angolból... Most elolvshatnám az igazit és nem kéne álmatlan éjszakákat átélnem a folytatáson gondolkodva...
    Úgyhogy inkább ments meg ettől a szomorú sorstól és hozz minnél hamarabb újat! ^^

    VálaszTörlés
  16. OH.MY.FUCKING.GOD.

    Koszonom koszonom koszonom! Omg, el sem tudod hinni, hogy mennyire orulok ! IMADLAK.!!! gyorsan kovit.:))

    VálaszTörlés
  17. sziaaaa.. nagyon jók a részek meg minden és ááááááááááá nagyon izgalmas.. :D alig várom már a kövi részt.. :D <3

    VálaszTörlés
  18. Úr isteeen de jó meglepetés voooolt mikor fel keltem hogy új rész van ahw<333 gyors kövit *-* imádom :)

    VálaszTörlés
  19. Úr isteeen de jó meglepetés voooolt mikor fel keltem hogy új rész van ahw<333 gyors kövit *-* imádom :)

    VálaszTörlés
  20. Úr isteeen de jó meglepetés voooolt mikor fel keltem hogy új rész van ahw<333 gyors kövit *-* imádom :)

    VálaszTörlés
  21. Nagyon gyorsan hozd a következő részt. És nagyon köszönöm, hogy fordítasz nekünk pár részt. :)))))))))))))

    VálaszTörlés
  22. B*zdmeg! Annyira ereztem hogy valamelyikuk lesz a helyettesito tanar..
    Imadlak. Koszonom jogy forditod nekunk
    xxB

    VálaszTörlés
  23. OMGOMGOMG!!!!!!
    Kesz meghaltam! De mit keres az iskolaban tanarkent? Ezt nagyon nem ertem... de mindegy a lenyeg hogybfeltettedba reszt amiert nagyon halas vagyok koszi! ♡♡♡♡♡

    VálaszTörlés
  24. Juuuj nagyon jó lett.*-* Gyorsan hozd a köviiiiit.*-* <33

    VálaszTörlés
  25. Juuujj nagyon jóó lett:) *-* Gyorsan hozd a köviiit :DD <33

    VálaszTörlés
  26. istenniiiii:DDD de izgulok hogy most mi lesz:)))

    VálaszTörlés
  27. De jó, köszönjük, imáduuuuunk!!!:D Én szívesen elvállalnám a 2. évadot, csak legyen mellettem egy segédíró. 11 éve tanulom az angolt, úgyhogy szerintem nem lenne probléma. És ezen az oldalon folytatnám....esetleg lehetne az, hogy lefordítom, te pedig kirakod, vagy ilyesmi:) várom a válaszod:)

    VálaszTörlés
  28. Juj de joooooooooo :D koszi :* ne hadjatok abba annyia jo ^^

    VálaszTörlés
  29. IMADOM !!!
    Mikor lesz kovi ?

    VálaszTörlés
  30. Kövit nagyon szuper

    VálaszTörlés
  31. hát ez kész:DD annyira jó lett és áhww már várom a kövi részt *____*

    VálaszTörlés
  32. Ááá úristeeen*----* annyira imádom:$ köviit❤

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szépen megköszönöm, hogy nem hagysz minket cserben, és alig várom a következő részt. Nagyon hálásak vagyunk, hogy még most így gondolsz ránk.:') Remélem megtaláljátok az utódaitokat.:D <3
    xx, Bya

    VálaszTörlés
  34. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ez nagyon jó gyorsan kövit !!

    VálaszTörlés
  35. WoW tök jóó lett várom a kövit! Lilu Xxx

    VálaszTörlés
  36. Aztakwaaaa :DDD KÖSZII KÖSZII KÖSZII
    nagyonjooo, és erre öcsém nem számitottam :0
    Kiváncsii vagyok mi leesz :3 puxx

    VálaszTörlés
  37. Azt a rohadt istenit*o* uristen!!!*o* te jo eeeeeg*o* annyira kivancsi vagyok*o* waaaa*o* gyorsan kovit*o* imadlak:$$$♥♥♥♥♥ tetszik:3

    VálaszTörlés
  38. imádlak <3 köszönöm*-----* Nagyon jó lett^^

    VálaszTörlés
  39. imádás van :$ hamar kövit <33

    VálaszTörlés
  40. Uhh... köszi, köszi hogy felraktad! Nagyon várom a következő részt :D

    VálaszTörlés
  41. OMG *o* ez nagyoon jóó :)) kösziii :*

    VálaszTörlés
  42. Uristen Nesi nagyon koszonjuk!!! Szeretunk teged is a blogot meg egyenesen imadjuk! Halas olvasoid vagyunk mindhalalig!

    VálaszTörlés
  43. Kovit kovetelek !! :'D nagyon nagyon jo ez a blog !! Ez a kedvencem ! Mikor lessz kovi resz ? Nagyon varom ;)

    VálaszTörlés
  44. Imadoooom en mar sok blogot olvastam , de ez a legjobb ! Nagyon varom a kovit

    VálaszTörlés
  45. jujj nagyon szeretlek h hoztad a kovit! kerlek a kovit is hozd gyorsan mert meghaloooook! *-* nagyon kivancsi vagyok! *.*
    Vica voltam. <3

    VálaszTörlés
  46. Imadooooom*-----* uramatyammileszebbol<3

    VálaszTörlés
  47. Jesszus ez komoly???? Szegény Sophi.... Kiváncsi vagyok a kövire. Lééégyszi azt is gyorsan hozd!!
    Viki xx
    U.I. : imádlak amiért hoztad és le fordítottad :))

    VálaszTörlés
  48. nem tudok elég hálás lenni neked amiért még pár lefordítootál és kiraktál nagyon jó éésss kőővvvitt

    VálaszTörlés
  49. Uristen köszönjük szépen. <3 <3 <3 <3 légysziii hamar hozd a kövit. Szegény Sophiet úgy féltem. :/

    VálaszTörlés
  50. IMADOM!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  51. *-* csak ennyi *-*

    VálaszTörlés
  52. Szia :)
    Úristen! Annyira örülök, hogy van új rész. Nagyon durva, hogy két éven keresztül nem találtak rá a srácok. :O Azt hittem, hogy csak pár nap vagy hét fog eltelni.
    Nagyon várom a kövit. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
  53. basszus nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó!!*----* nagyon nagyon nagyon gyorsan kövit!*----*3 napja olvasom!és oooh..pont most kell abba hagynom:(((

    VálaszTörlés
  54. Koszi .. Koszi.. <3 Siess a kovivel..

    VálaszTörlés
  55. Oh my god! Megleptél,mondhatni... :) És a rész is... aww *---------*

    VálaszTörlés
  56. Aaaaa jeeeah ezaz nincs vege a blognak ....isten vagy nesi gyorsan gyorsan ujjat

    VálaszTörlés
  57. Eszméletlenül örülök, hogy felteszel pár részt a 2. évadból.
    Egyszerűen imádom, ezt a blogot. Remélem lesz még sok-sok rész, ami felkerül. :)

    VálaszTörlés
  58. Ez szuper nagyon gyorsan szuper gyorsan a kövit mert megbolondulok <3

    VálaszTörlés
  59. nesi isteni vagy nagyon köszönjük hogy leforditottál még nagyon jó gyorsan kövit lécci

    VálaszTörlés
  60. hozzá járulok a komment áradathoz nesi egy isten nő vagy hogy fordítod <3

    VálaszTörlés