2013. november 2., szombat

49.Rész -Kémia-

- Engedj el! - könyörögtem, de ő nem engedett a szorításából.

Kiakartam szabadulni, de szorítása egyre erősödött a csípőmön ahogy szabad akartam lenni. Kábultnak látszott, néha-néha megnyalta a száját.

- Liam, kérlek - könyörögtem ismét, és a gondolat, hogy újra megerőszakolnak könnyeket csalt a szemeimbe. Liam erősebben tolta nekem a farkát, hogy még jobban érezhessen engem.

De abban a pillanatban a másik négy fiú betoppant az ajtón.

- Héé, kicsi Sophie, megvannak a lányos dolgaid! Semmi gond, superman itt van! - kiáltotta Louis a nappali felé sétálva. - Mi a fasz Liam? - falfehéren megállt, ahogy látta, hogy sírva vonaglok Liam ölében. A másik három fiú besietett a nappaliba Louis káromkodására.

- Liam! - ordított Harry.

A barna szemű fiú azonnal elengedte a csípőmet, mintha transzban lett volna. Egyből leugrottam róla, és egyenesen Niall karjaiba futottam Pagettel együtt.

- Nagyon sajnálom Sophie, nem tudom mi történhetett velem - szólt kényelmetlenül, majd elindult a konyhába.

- Megyek, megnézem őt - indult el Zayn a konyhába. Ezek szerint minden rendben van már közöttük.

Harry féltékenyen felköhögött ahogy látta Niallt amint engem ölelget, utóbbi pedig nyugtatóan dörzsölte a hátam.

- Megvettük amik kellettek - nyújtott felém a kócos egy műanyag szatyrot.

Megvizsgáltam a szatyor tartalmát kíváncsian.

- Nem tudom mik kellettek volna pontosan, csak bedobáltunk mindent amit úgy hittük szükséges - magyarázta.

- Köszönöm Harry, a tegnapit és a mait is - szóltam hálásan mosolyogva.

- Nem probléma. Látod, ha úgy viselkedsz ahogy mi akarjuk, az boldoggá tesz minket, és akkor mi is azt akarjuk, hogy jól érezd magad.

- Szeretnénk téged kielégíteni minden lehetséges módon - tette hozzá Louis, vággyal a szemeiben. Én csak ijedten hátráltam Niall karjaiban.

- Louis... - figyelmeztette Harry.

- Túl korai? - kérdezte bánóan Louis.

Bólintottam ugyanabban az időben ahogy Harry és Niall is.

- Nem tudom, hogy jól leszek-e valaha is - motyogtam magam elé.

- Jól leszel ne aggódj. El fogjuk érni, hogy megint szeresd azt - válaszolta Harry magabiztosan. Elfehéredtem a rémülettől és nemlegesen ráztam a fejem ijedtemben. Ez a megjegyzése újra előidézte bennem az emlékeket, árvízként tört elő benne Zayn minden tette. Libabőrös lettem.

Niall dörzsölte a karomat, hogy felmelegítsen.

- Ki ez a kisfickó? - nézett a plüssömre Niall.

- Padgett - mondtam halkan. - Azt jelenti bölcsesség.

- Aranyos - jegyezte meg Louis, Harry és Niall is bólintottak.

- Liam adta neked ugye? - kérdezte Harry, mire bólintottam. Ugye nem csinált veled semmi rosszat mielőtt megjöttünk?

- Nem, kedves volt. Mikor felébredtem megvigasztalt. Aztán ebédeltünk, filmeztünk. Még a hasamat is megmasszírozta, de aztán vágy csillant a szemeiben... de szerencsére megérkeztetek.

- Mit csinált pontosan, hogy elmúltak a görcseid? - kérdezte érdeklődve Louis.

- Megmasszírozta ahol fájt - araszolni kezdtem és megállítottam őket a kérdéseikben. - Felmehetek végre ezekkel? - emeltem fel a kis zacskót.

- Persze, menj csak édesem - hagyta jóvá a zöld szemű fiú.

- Akarod, hogy veled menjek? - kérdezte Niall.

Megráztam a fejem - Padgett gyere velem - és elléptem Niall karjaiból, de nem tudtam irányítani a kezemet és észrevétlenül kivettem a farzsebéből a telefonját. 

Automatikus mozdulat volt, nem tudtam mit teszek, de visszafordítani már nem tudtam, gyorsan a zsebembe csúsztattam ahogy elváltam tőle, és sietősen a lépcső felé lépkedtem.

- Az furcsa, hogy irigy vagyok egy plüss állatra? - tette fel a kérdést Louis a többieknek mikor már a lépcsőn sétáltam.

Hitetlenkedve ráztam meg a fejem a hülye kérdésén, majd magamra zártam az ajtót. Padgettet ledobtam az ágyamra és a zacskót is. Vettem néhány mély levegőt és mantraként ismételgettem magamban : Nem fogják azt tenni velem amit Zayn, nem fogják azt tenni velem amit Zayn, nem fogják azt tenni velem amit Zayn.

Csak mondogattam ezt magamban, majd kivettem a zsebemből Niall telefonját, fogalmam nem volt, hogyan fogom visszaadni neki, de abban a pillanatban nem is érdekelt, csak az, hogy megnézzem írt-e nekem Ash.

Gyorsan bepötyögtem facebook-ra az adatokat, majd pillanatokkal később csalódva fogattam, hogy nem volt új üzenetem. Unottan dobtam le az ágyra a mobilt, majd a fürdőmbe siettem, hogy a Harryék által hozott lányos dolgokat leellenőrizzem. Percek múlva tértem vissza a szobámba, miután rendbe szedtem magam. De talán nem kellett volna, legszívesebben abban a percben pofán vágtam volna magam. Hogyan lehettem ekkora barom, hogy a telefont az ágyamon hagytam?

Harry megsemmisülve bámulta a mobil kijelzőjét, de amint észrevette, hogy előtte állok, a düh csak úgy szikrázott a szemeiből. Elolvasott mindent. Rájött a szökési tervemre, minden lerítt róla.

- Mi a fasz Sophie? Elakartál szökni? Újra? - és a készüléket a földre dobta ami kis darabokra tört szét. 

Szinte füstölgött a dühtől, én csak nyöszörögtem félelmemben, nem mertem a szemeibe nézni.

- Amikor azt hittem valamilyen kémia kezd kibontakozni közöttünk, te tönkre tettél mindent! Én törődtem veled! - lépett közelebb.

- Semmilyen kémia nem volt, Harry! - tekintetem ráemeltem, próbáltam magabiztosnak tűnni, de könnyeim egyre csak szúrták a szemeimet. - Minden amit velem tettél csak játék volt! Egyáltalán nem törődtél velem! - kiabáltam.

A másik négy fiú a kiabálásra beviharzott a szobámba, de nem szóltak egy szót sem, csak nézték a szitkok dobálását Harry és közöttem.

- Nem törődtem veled? Akkor miért hagytam, hogy találkozz azzal a csajjal? Miért védtelek meg mikor Zayn megerőszakolt? Miért énekeltem, hogy aludni tudj? Miért kezdtek feléd érzéseim lenni? - hangja minden egyes mondattal hangosabb lett.

- Nem tudom! - sírni kezdtem tehetetlenségemben. - De ha nem tetted volna te is velem azokat a dolgokat, talán nem gondoltalak volna akkora fasznak! De az vagy! - látásomat teljesen elmosták a könnyeim.

Harry felém futott, megakart ütni, de Niall lefogta őt, pillanatokkal később Liam, Louis és Zayn is lefogta a dühöngő zöld szeműt. Reszketve kuporodtam össze kicsire, féltem Harrytől.

- Az nem férfi aki megüt egy nőt, Harry! - szólt rá erélyesen Niall, de a kócos erőből ellökte a szőkét aki mellettem landolt a földön. - Nyugodj le! Még mielőtt olyat teszel amit megbánsz! - szólt Niall még a földről is.

Harry hangosan fújtatott, szemeiből a harag lángjai nem akartak kialudni.

- Tudod milyen szerencsés vagy most? Ha nem lenne meg most neked,  Isten bizony megerőszakolnálak! - szűrte a fogai között.

Szavai szinte égették a fülemet, beleharaptam az alsó ajkamba, hogy visszafojtsam a könnyeimet, de nem sikerült, zokogtam.

- Amiért elakartál szökni, nem mehetsz ki a szobádból egész héten! Csak a mosdóba mehetsz, kaját is majd mi hozunk fel neked. Se több se kevesebb! - fejezte be zihálva.

- De mi lesz a party-val? - szóltam kétségbe esve.

- Ez mind rajtad múlik! - mondta, majd elhagyta a szobámat a sarkában a többi fiúval, egyedül Niall nézett vissza a szeme sarkából, de csak a megvetést és csalódottságot láttam benne.

Amint hallottam őket leérni a földszintre, az ágyamhoz rohantam és magamra húztam a paplanomat. Addig sírtam amíg el nem fogytak a könnyeim. Párnámba töröltem meg az arcom, felvettem a pizsamámat, majd órákig feküdtem Padgettel ébren, teljesen addig amíg a kimerültségtől lecsukódtak a szemeim. Csak egy gondolatom volt mielőtt elaludtam, hogy eltudjak szökni szombaton.

*

A hét nagyon lassan telt, a fiúk egyáltalán nem beszéltek velem, ha be is hozta valaki az ennivalómat, szinte átnéztek rajtam. Voltak olyan napok, hogy csak egy valaki volt velem egész nap, de ő is az ajtón kívül, a többiek a stúdióban voltak, és felváltva őrizték a szobám ajtaját, hallottam mikor ide-oda járkáltak az ajtóm előtt.

Aztán, eljött a szombat reggel, majd a dél és a délután is. Valaki bekopogott és beszélt hozzám.

- Úgy döntöttünk, hogy részt vehetsz a partyn. Zuhanyozz le, öltözz fel, fél óra múlva itt vannak a vendégek - fejezte be Niall, majd egy félénk mosolyt küldött felém és elhagyta a szobát, mire hatalmas vigyor kúszott az arcomra.

Végre eljött az én napom...


38 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Ne siess a kövivel, nem akarom, hogy vége legyen. :-)

    VálaszTörlés
  2. Ááááá OMFG lécci siess! :333 *-*-*-*-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lett, mint mindiiig :)<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik! Kár,hogy vége lesz! :(

    VálaszTörlés
  5. Őrülten jó lett! Nem akarom, hogy vége legyen :(

    VálaszTörlés
  6. Nagyoon jó:3 légyszi fordítsátok a második évadot is:c

    VálaszTörlés
  7. Awhhhh<3 mikor jön az uccsó rész??:)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóó!!! Kövit!!! :) Xx C.

    VálaszTörlés
  9. FORDITSATOK A MASODIK EVADOT IS...meg kethetente is lehet csak forditsatok pleaseeee

    VálaszTörlés
  10. Nem várom a kövit, mert vége lesz, de nagyon kíváncsi vagyok kit fog választani..

    VálaszTörlés
  11. nagyon jóóóóóóóó :)))
    imádom csak kár hogy egy rész és utána vége lesz :((

    VálaszTörlés
  12. Fordítsátok a második évadot is!!!
    Vagy keressetek valakit aki fordítja a másodikat,csak ne legyen vége!:cc

    VálaszTörlés
  13. Folytassatok legyszi a kovi evadot plssssssss...!

    VálaszTörlés
  14. Aawhh nagyon jó lett! Gratula, szuperek vagytok!:)♥

    VálaszTörlés
  15. Aaawh, nagyon jó lett! Gratula, szuperek vagytok h fordítsátok!:) Kár hogy véége.♥

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok, új olvasótok vagyok, tudom nem sokat jelent nektek, mivel több mint 340 olvasótok van..Nagyon ügyesen fordítótok és megszeretném nektek köszönni, hogy egyáltalán veszítek a fáradtságot és lefordítjátok.Nem mondhatjuk nektek azt, hogy fordítsátok le a 2.évadot is.Mi csak nem szeretnénk elveszíteni egy ilyen fantasztikus blogot.Na meg persze a nagyszerű és kedves fordítókat.Kérünk titeket(persze, ha szólhatok a többiek nevében is) ne hagyjatok el minket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, attól, hogy több száz olvasónk van, mi minden egyes új és régi tagot ugyanolyan nagyra értékelünk. Nélkületek ez a blog semmit sem érne. És külön köszönöm, hogy tiszteled a munkánkat, és belátod, hogy tényleg munka áll mögötte :)

      Törlés
  17. fuuuuh nagyon jol forditatok! pls forditsatok le a 2. evadot nagyon joooo! kerlek ne hagyjatok itt abba! *-* gyorsan kovit! *o*

    VálaszTörlés
  18. mikorra varhato az utolso resz?

    VálaszTörlés
  19. Basszus ez nem büntetés, én a helyében örömtáncot járnék. :)
    Nagyon jó a blog, ügyesen fordítotok és nem kérem, hogy siess az utolsó résszel. :)

    VálaszTörlés
  20. Basszus, ez nem büntetés, én a helyében örömtáncot járnék :)
    Nagyon jó a blog, ügyesen fordítotok és nem kérem, hogy siess az utolsó résszel :)

    VálaszTörlés
  21. Szia(sztok)!
    Nem irtam kommentet,de végig olvastam a blogot.Tehetséges az író,de a fordító se semmi ;) nagyon tetszett,bár a +18-as részekből a Niallel való "nem viszlek vissza Harrynek,ha szeretkezel velem" rész a kedvencem.
    Niall meg Soph <3
    HARRY!!! "Egyszer szeret,egyszer nem,egyszer elvesztessz engem,baby nem értem,baby nem értem..."
    Liam & Zayn: undorítóak
    Lou <3 makiiiii

    Pont a 'kedvenclistám':
    1. Niall
    2. Harry
    3. Louis
    4.Liam
    5. Zayn

    xx.

    UI.: lenne egy kérésem; benéztek a blogomba?: 1dfanfictiononewayoranother.blogspot.hu

    Köszi mindent!

    VálaszTörlés
  22. Kèrlek szépen titeket fordítsátok le a 2.évadot is..annyira megszerettük ezt a blogot, hogy nehéz lenne elengedni pláne úgy, hogy legelejétől követem a történetet. Tudom, hogy rengeteg munka van benne, hisz én is bróbálkoztam egy ilyen fordítással. Lehet akár havonta is vagy amikor éppen ráértek, csak folytassátok. Szerintem ez a blog mindenkinek a szívéhez nőtt, mert hát..érzéseket vált ki az emberből. Mikor Soph fél, én is féltem. Mikor Sophianak jókedve volt, nekem is.. És most elmondom melyik a kedvenc jeleneteim.: mikor elmentek vacsoràzni, és akkor a mosdóban Harry-ék. A másik szintén Harry-s, mikor énekelte neki az Isn't she lovely-t. Sokadszorra mondom, és tuti elegetek van ebből, de NE HAGYJÁTOK ABBA.

    VálaszTörlés
  23. SZIASZTOK! ELORE IS ELNEZEST KEREK A NAGYBETUEKRT ES AZ EKEZETEK HIANYAERT. SAJNALOM, HOGY EDDIG NEM KOMMENTELTEM, ES SZINTUGY, HOGY MOST IS CSAK NEVTELENULIROK, SAJNOS MEG NINCS GMAILES CIMEM. A BLOGOTOKAT MAJDHOGYNEM AZ ELEJTOL FOGVA KOVETEM, ES HAT MIT NE MONDJAK, IMADOM, A MASOIK EVAD VISZONT UJ NEKEM. REGOTA KERESEK OLYAN ANGOL FANFICTIONT, AMIT FORDITHATNEK, HISZEN ELEG JOL BESZELEK ANGOLUL, ALAMINT VOLTAK BLOGJAIM IS. UTANA NEZTEM KICSIT A DOLGOKNAK, ES LATTAM, HOGY SZILVI NEM SZERETNE MAR FORDITANI A 2. EVDOT. NEM TUDOM, HOGY NESI EZZEL HOGY VAN, VISZONT EN AZ ENGEDELYETEKKEL SZERETNEM LEFORDITANI A MASODIK EVADOT. HA NESI IS, AKKOR SZIVESEN LENNEK TARSFORDITO, DE AKAR EGYEDUL IS NAGYON SZIVESEN ELVALLALNAM. EZT AZ EVADOT IS ELORE OLVASTAM ANGOLUL, ES ELEG JOL MENT. SZOVAL HA KERHETEM, VALASZOLNATOK NEKEM IDE KOMMENTBE? HA UGY DOBTOTOK, MUKODHET A DOLOG, AKKOR KERLEK MONDJATOK, ES EN JELENTKEZEM IS A GMAILES FIOKOMBOL, VALAMINT KULDOK NEKETEK OLYAN IRASOKAT, MELYEK AZ EN TOLLAMBOL SZARMAZNAK. ELORE IS KOSZONOK MINDENT.
    -EGY OLVASO, AKI SZIVESEN LENNE IRO

    VálaszTörlés
  24. Kedves előző kommentelő, és a többiek, akik úgy gondolják, hogy fordítani szeretnék a következő évadot. Megtennétek, hogy beléptek a facebook csoportba, ami jobb oldalon ki van téve a blogra, és ha vége lesz ennek az évadnak, akkor megbeszéljük majd, hogy mi is legyen vele. :)

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok.Szeretném megköszönni az eddigi munkátokat.Remekül írtok és fordítotok! Sok szerencsét a jövőben! ( és rengeteg hasonló sikerű sztorit! ) Rami xx

    VálaszTörlés
  26. 2 napja ertesultem hogy letezik ez a blog... valami fantasztikus nem azert amit tettek a lannyal hanem ahogyan a szalakat mozgatjak 2 nap alazt nem tudtam letenni a telefonomat amig az egeszt el nem olvastam... kerlek forditsatok a kovetkezo evadot mert nagyon nagy tehetsegetek van ( igen a forditas tehetseg mert magambol kiindulva nem lenne ilyen jo ) es ahogyan latom masok is nagyon nagy elvezettel olvastak akar csak en... a lenyeg hogy remelem a jovoben meg olvashatom az irasaitokat es a fordytasaitokat *-*

    VálaszTörlés
  27. nagyoon jóó*-* imádoooooooooom<3

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok eddig nem irtam de naon tetszik vegre egy olyan blog mi hosszu es nem ket mondatbol all. En nagyon szeretem es amikor elkezdtem olvasni elszornyedtem de a vegere beleeltem maga es nem telik el nap hogy nem nezek fol ide hogy jott-e uj resz. Sajnalom hogy vege lesz de remenykedem hogy lesz kedvetek folytatni (es bocsi az ekezet hianyert de telorol irok es igy gyorsabb).
    ui.: Mikor jon a kovi? *-*

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok,még nem írtam komit,de most le kell hogy írjam hogy ez a blog fantasztikus:)
    Egyetlen ilyen blogba nem tudtam magam ennyire beleélni mint ebbe:) Várom a következő részt,és remélem azért lesz 2. évad :3

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok,még nem írtam komit,de most le kell hogy írjam hogy ez a blog fantasztikus:)
    Egyetlen ilyen blogba nem tudtam magam ennyire beleélni mint ebbe:) Várom a következő részt,és remélem azért lesz 2. évad :3

    VálaszTörlés
  31. sziasztok. nos, en eleg regi olvasotok vagyok es csak gratulalni szeretnek. ez tenyleg sok munka. es a kitartasotok tiszteletre meltoo:)) de tenyleg.
    es lattam, hogy lenns itt olyan aki szivesen forditani oket csak biztatni tudom. a legjobb blog de komolyan. puszi.:)

    VálaszTörlés
  32. sziasztok. nos, en eleg regi olvasotok vagyok es csak gratulalni szeretnek. ez tenyleg sok munka. es a kitartasotok tiszteletre meltoo:)) de tenyleg.
    es lattam, hogy lenns itt olyan aki szivesen forditani oket csak biztatni tudom. a legjobb blog de komolyan. puszi.:)

    VálaszTörlés
  33. Pár napja találtam rá a blogra, és iszonyatosan tetszik. Nehéz elvonatkoztatni a srácok igazi énjétől a dolgokat (mert ki nem néznék belőlük ilyet)... de per-fect munka a fordítás is, meg minden :)) Niall nagyon aranyos (tud lenni), abszolút kedvenc... Louistól az elején irtóztam, aztán kicsit szimpatikusabb lett. Zayn egy dög, Liam pedig megtanulhatná kontrollálni magát. Nos Harry meg egy pszihopata állat ...
    Remélem találtok jelentkezőt a fordításra. Én amúgy nagyjából értem angolul is, de ilyen jól nem tudnám leírni magyarul :D

    VálaszTörlés
  34. Wááááááááá!!!!!!!!! Na szóval, tegnap kezdtem el olvasni a blogotokat és egyszerűen imádom!!!!!!!!! Anyhira szhomhorúúúúúúú!!!!!!! Kár hogy nem fordítsátok le a második évadot.

    VálaszTörlés
  35. MIKOR JÖN AZ UTOLSÓ RESZ?

    VálaszTörlés