2016. február 4., csütörtök

II/26 Új dolgokat megismerni

- Szóval, hogy fogod elnevezni a cicát? - fordult hátra Niall.

- Sors. - válaszoltam az említettet simogatva, mire az dorombolva válaszolt.

- Cuki. - kuncogott, miközben kiléptünk az udvarra.

- Wow. - fújtam ki a levegőt. - Srácok nektek van egy....világűrnyi kertetek. - állapítottam meg, ahogy végignéztem a hosszan elnyúló füves területen. Az egész egy kisebb erdőbe torkollott.

- Ha sok pénzed van, sok mindent meg tudsz tenni és venni. - vont vállat Harry. - És amúgy is a semmi közepén vagyunk, kinek kéne ekkora terület...

- Nektek minek ekkora terület? - kérdeztem.

- Labdarúgás- válaszolt Louis.

- Futni. - szólt hozzá Liam.

- Birkózni. - mondta fontoskodva Zayn, Louis pedig helyeslően bólintott.

- Ennyi hely kell ahhoz, hogy birkózzatok? - kérdeztem, ahogy Sorsot dédelgetve sétáltam egyre messzebb tőlük. A cica nyávogva forgatgatta a fejét jobbra-balra, feltérképezve a területet. - Ez a terep majdnem akkora, mint egy focipálya...Vagy labdarugó pálya, ahogy ti neveztétek. - sétáltam tovább. Louis sértődötten horkantott.

- Igen, labdarúgás. Mert ti amerikaiak mindent átneveztek. Miért foci, amikor benne van a szóban, hogy a labdát rúgjuk..Így értelmes, ahogy a kézilabda is...

- Nem az a lényeg Louis! Hanem, hogy nem kell nektek ennyi hely a birkózásra. És lefogadom srácok, hogy van egy külön szobátok erre is, és soha nem vagytok itt kint. - forgattam meg a szemem.
- Nem, nincse... - kezdte Harry, de Lou közbevágott.

- De igen, szükségünk van ennyi helyre. Például amikor ellopjuk Liam boxerét, kell hely a futáshoz. - magyarázza Louis. - Hogy aztán amikor utolér, ránk ugorjon, leteperjen a fűbe, és körbe hemperegjünk a földön. Végül pedig megmondjuk neki, hogy „nem is vettük el, végig az ágyad alatt volt”. Szóval igen, kell hely. - folytatta mosolyogva. - Igaz történet. - adta hozzá.

- Nem kételkedtem benne.

- Alapvetően a lényeg, hogy így nagyobb a szórakozás. - nevetett fel Niall, visszaemlékezve a meséltekre. 

- Nem értem miért beszélünk még mindig erről ilyen sokáig. - nyögött fel Harry.

- Én sem. - mondta Liam.

Hirtelen csipogásokat hallottam a kosárból.

- Eltekintve a birkózástól és a focitól...

- Labdarúgás. - húzta össze a szemét Louis.

- Tök mindegy. - forgattam meg a szemem. - Szóval hol van a tó? - kérdeztem körbenézve, de semmilyen vizet nem láttam a kacsák számára.

- Gyere. - kuncogott Harry, és kezét a hátamra helyezve terelgetett a ház oldala felé, ahol egy félkör alakú sövény helyezkedett el. A fiúk szorosan mögöttünk jöttek, miközben Harry átvitt egy vaskapun, aminek két oldalán bokrok voltak, mint valami bejárat.

Egy elzárt területen voltunk a ház oldalába. Megálltam és néma áhítattal bámultam magam elé csodálkozva. Balra egy gyönyörűen kialakított terasz volt egy piknik asztallal. Egy üveglapos út vezetett a házig egy ajtóhoz, valamilyen helyiségbe, amit még valószínűleg nem ismerek. Leginkább Harry miatt, ugyanis ő nem akarja, hogy megismerjem a házat, mert szerinte ezáltal sokféle előnyhöz juthatok. Nagyszerű ötlet. Talán ezen a héten körülnézhetnék, ha már a fiúk úgy sem érhetnek hozzám. Talán megkérdezem majd Lout....Vagy Zaynt. Ő biztonságosabb. Azt hiszem attól függ, hogy kinek kell iskolába mennie. A ház felfedezésének gondolata miatt izgatott lettem, de próbáltam leplezni, és csak az előttem elterülő látványra koncentrálni.


Volt még egy kis híd a tó felett, amin Louis, Liam és Zayn állt, messze Harrytől, Nialltól és tőlem. Észre se vettem, hogy odamentek. Biztos a házon gondolkodtam. De ők miről beszélhettek?

Louis és Zayn valaminek a közepén voltak, ami egy kemény vitának tűnt. Liam a teknősökkel játszott miközben néha beleszólt a társalgásba. Mindenki komoly volt.

- Teháááát. - zökkentett ki Niall a kíváncsi gondolataimból. - Meg akarod mutatni a kacsáknak az új otthonukat? - kérdezte, aranyosan feltartva a kosarat.

- Igen, persze. - mondtam. - Szeretném. - hajoltam le, hogy le rakjam Sorsot a kezemből, de ő makacsul kapaszkodott a pólómba. Felkuncogtam. - Harry, megfognád?

- Persze...De hiányzik a varázsszó, Szerelmem. - gúnyolódott vigyorogva, miközben összefonta a karjait a mellkasa előtt. Bosszúsan fújtam egyet, és Niallra néztem. A keze tele volt a csipogó kosárral. A hídon lévő fiúkra néztem.

- Zayn? - indultam meg az irányukba.

A barna szemű fiú idegesen hátat fordított a beszélő Louisnak, és sötét szemekkel rám nézett. Pár másodperc múlva kitisztult a tekintete, és érdeklődve figyelt.

- Meg tudnád fogni....

- Oké, oké. Majd én megfogom azt a szart.  - jött oda fújtatva Harry, és nyújtotta a kezét az említett felé.

- Úgy csinálsz, mintha nagy teher lenne...és a neve Sors. - vontam fel a szemöldököm, a cicát simogatva. A szemem sarkából láttam, hogy a három fiú felénk sétál.

- „Meg tudnád fogni ezt a kibaszott macskát? Légyszíves!” - sóhajtotta Harry, amit allani szeretett volna tőlem.  Összenéztünk, és majdnem felkuncogtam, mert egy lilás zúzódás húzódott végig a bal szeme alatt Emily által. Szép munka, Em!

- Micsoda szerepcsere! Te még sose könyörögtél nekem. De nagyon cukorfalat vagy itt, ahogy nyivákolsz. - kuncogtam a kezébe adva a macskát.

- Soph... - figyelmeztetett Naill, ahogy Harry felháborodottan fújtatott. 

- Azt hiszem meg fogom mutatni, Cukorfalat. Hogy én nem vagyok cukorfalat. - indul meg felém, de előttem megáll és sóhajtva hátat fordít. Pár másodperc múlva dühösen rám szegezi tekintetét. - Sophie, szerencsés vagy, hogy menstruálsz, mert ha nem lenne így, akkor nagyon csúnyán meg lennél büntetve. - fenyegetett lassan. - És ha már itt tartunk, hány napig szokott ez tartani? - kérdezi, ahogy Karma felé nyúlok a Niall kezében levő kosárba. Óvatosan a kezembe veszem, majd elindulok vele a tó felé, sarkamban a fiúkkal. Óvatosan a vízre helyezem, mielőtt megfordulok, hogy válaszoljak Harrynek.

- Körülbelül...

- 6 nap, tesó. - vágott közbe Louis. - Szörnyű, mi?

- Hat? Miért nem lehet három vagy négy? - nyögött fel Harry válaszul.

- Azért mert nem én befolyásolom. - vágtam vissza. - És azt hiszem amúgy is jót tesz nekem és az egészségemnek egy kis szünet, a ti szexuális kívánságaitok nélkül. - Ha nem lenne meg, valószínűleg minden lehetséges órában megdugnának vagy rosszabb...

- Nos, te és az egészséged jobb, ha hozzászoktok, Édesem, hogy mi ugyanolyanok vagyunk ilyenkor is. A, meg kell büntetnünk, ha szabályt szegsz. B, lehet felmentelek büntetés alól, de attól még találunk valamit, amivel viszonzod ezt a szívességet. És C, még mindig van egy randink, amit ígértél nekem.

- De a randi, az magában a szex? - kérdeztem leverten. Miért nem tud megváltozni? Nem látja, hogy összetör?

- Lehet. - morogta, majd elfordult.

Sóhajtottam egy nagyot, mielőtt a másik öt kiskacsát is a tóra helyeztem, és visszavettem Sorsot a kezembe.

- Gondoltatok arra fiúk, hogy kellenek majd cuccok Sorsnak? Mint a kaja, meg a hely ahol alszik meg ilyesmik? - kérdeztem, a cica fülét vakargatva.

- A kocsiban vannak. - válaszolt Niall. - Felviszem a szobádba, oké?

- Mehetek veled...kérlek? - bukott ki belőlem.

- Nem. Maradj Harryvel. - mondta, mielőtt végigsétált a teraszon, be a házba. Még csak időt se adott, hogy válaszoljak.

Rossz érzésem volt. Történhet vele bármi odabent. Hirtelen megindultam utána, de Harry erősen visszarántott.

- Harry, kérlek...

- Hallottad te is. Eltudja intézni egyedül.

- Ha én nem, akkor valaki más menjen utána. - követeltem, egyre jobban aggódva. Lehet, hogy Niall nem is a cuccért ment, ugye? Ó, ne... - Srácok, valamelyikőtök menjen Niall után! - kiabáltam, ahogy a gondolatok ellepték az agyam. Nem tudtam másra gondolni, csak arra, ahogy Niall egy vértócsa közepén fekszik.

- Miért? - vizslatott Liam. - Tud vigyázni magára.

- Nem, nem tud....nem értitek...Zayn, kérlek! - könyörögtem.

A megértés szikráját láttam a sötétbőrű fiú szemében. Bólintott, és elindult a szőke fiú után.

- Mi volt ez? - nézett rám komolyan Harry. - Miért aggódunk ennyire Niall miatt?

- Niallnak szüksége van rám, rendben?

- Technikailag mindannyiunknak szüksége van rád. - vigyorgott Louis.

- Tudom! De ez Niallal más! - harsogtam.

- Ennek a mondatnak kettős értelme van. - jegyezte meg Louis.

- Nem érdekel! Ti ezt nem értitek! Kivétel nélkül mindegyikőtöknek kibaszottul csak a szex jár a fejében! Mindegyikőtöknek! - kiabáltam, nem belevéve a sorolásba Zaynt és Niallt.  A könnyeim elhomályosították a látásom, én pedig futásnak eredtem a teraszajtó felé, szorosan magamhoz tartva Sorsot. A fiúk szitkozódva utánam indultak, valamit az alvásról és a hormonokról beszélve.

Keresztülrohantam jó pár szobán, nem is törődve azzal, hogy hol vagyok. Meg kell találnom Niallt. Meg kell találnom Niallt. Meg kell győződnöm arról, hogy jól van. Meg kell találnom Niallt. Ezt mantráztam egyre csak a fejemben. Meg kell találnom Niallt. Meg kell győzödnöm róla, hogy jól van. Meg kell találnom....

Tiltakozva kiabáltam, amikor hirtelen kezek fogtak le a csípőmnél. Sorsot a földre dobtam, aki rögtön a sarokba szaladt, én pedig küzdöttem tovább a fogvatartóm ellen, akárki is volt az.

- Nyugodj le, és elengedlek! - morogta Liam a fülembe.

- Nem! Te ezt nem érted! - tiltakoztam, a karját ütlegelve. Meglepetésemre elengedett, de gyorsan helyére került Louis és Harry, akik gyorsan lefogták egy-egy karom.

- Liam, fogd meg Sorsot, és vidd fel! Készítsd elő a dolgokat, pár perc és felmegyünk mi is. - utasította Harry, majd hozzám fordult. - Soph, nyugodj le, Niall jól van, biztos vagyok benne. - Nem néztem rá, szememmel csak Liamet követtem, aki óvatosan kezébe vette Sorsot és felvitte.

Pontosan ebben a pillanatban Harry telefonja megszólalt. Bal kezével a farzsebébe nyúlt, míg a jobbal szorosan tartott. Elmosolyodott, majd megmutatta nekem a képernyőt.


Hazz, mutasd meg ezt Sophienak

Niallal vagyok az emeleten és minden tökéletesen rendben van

Zayn


A légzésem lelassult, és ellazultam a fiúk szorításában.

- Látod? Nem tudom, hogy miért borultál ki, de minden tökéletesen rendben van. - sóhajtotta Harry, és visszatette a zsebébe a telefont. - De a kis akciód közben mondtál valamit, ami nagyon nem tetszett. És ki is találtam a tökéletes büntetésed a saját magad károsítása, és a fegyelem hiánya miatt.

Elkezdtem újra kiborulni.

- Ne, kérlek, Harry...Nem akarok. Kérlek! Belefáradtam már ebbe! Nem vagyok most képes fizikai bántalmazásra! - magyaráztam, a kezükben ficánkolva.

- Senki nem említett fizikai bántalmazást. - válaszolt Louis.

- Bizony. Ez úttal nem Soph.... Saját magadnak fogsz szenvedést okozni. - - értett egyet Harry. - Lefektetünk, te pedig el fogsz mesélni midnen egyes pillanatot és emléket holnap reggel. - mondta Harry a szobám felé húzva.

- Nem! Nem is vacsoráztam még! És még késő délután van! Nem kell mennem aludni! Ahogy holnap suliba se! - tiltakoztam rúgkapálva.

- Nem hagyod ki az evést. Csak injekción keresztül fogod megkapni.

- Ne! Ne, kérlek! - sírtam el magam. - Sajnálom, bármit is mondtam! Nem azért mondtam, hogy megbántsalak titeket!

- Ezt csak úgy mondod, mert félsz a következményektől. - rázta meg a fejét Harry, ahogy Louissal próbáltak felvinni az emeletre. Louis szobájába vittek be, majd az enyémbe. Ráraktak az ágyamra.

Ahogy letettek, rögtön felugrottam, de visszanyomtak az matracra.

- Liam, nagyon remélem, hogy előkészítettél mindent. - szűrte ki Louis a fogai közül, ahogy próbált kordában tartani.

- Igen, meg vagyok. Szóval ennek a folyadéknak tápértéke is van? - kérdezte Liam mély hangon valahol a szobámban.

- Igen. És el is altatja. - válaszolta Harry. - Soph, ne mozogj már! Te teszed ezt tízszer rosszabbá! Mi bajod van? Niall jól van! - mondta halkan.

- Nem akarom, hogy beinjekciózzatok! Ne csináljátok ezt! - könyörögtem Harry pólóját szorongatva.

- Louis, fordítsd ki a kezét! - utasította fojtott hangon Harry, miközben ráült a csípőmre, hogy kevésbé mocorogjak.  Megpróbáltam lelökni magamról,  de a göndörke elkezdte csókolgatni a nyakam, és az állam vonalát. Furcsamódon ez megnyugatott, de ott volt a zavaró tudat, hogy Louis valami hideg, fertőtlenítőszagú folyadékot nyom a kezemre.

- Harry, nem akarok meghalni. - nyögtem keservesen, ahogy a nyakamat szívogatta. Felkuncogott a bőrömön.

- Szerelmem, nem fogunk megölni. Soha nem tennénk ilyet. - gügyögte. - Csak beléd juttatunk egy kevés hormont.

Lefagytam a válaszára, és szinte már csak távolról hallottam, ahogy folytatja a beszédet hozzám.

- Ezek nem állandó hormonok. - nyugtatott, míg Louis és Liam pusmogni kezdtek mellettünk. - Csak felizgatnak amíg alszol, ennyi. És azért döntöttem el, hogy alkalmazni fogjuk, mert azt mondtad, hogy mi folyton a szexre gondolunk. De most te leszel az egyetlen, aki erről fog álmodni. És holnap reggel meglátjuk, hogy ellen tudsz-e állni a sóvárgásodnak, még úgy is, hogy menstruálsz. Gondolj úgy erre, mint egy egyhetes kihívásra.

- Egész héten? Ne, kérlek Harry! Megcsókollak, ha nem csinálod ezt velem! - motyogtam, míg a könnyeim végigcikáztak az arcomon, amiket Harry puszival tűntetett el.  Ritkán voltam ilyen sebezhető állapotban, és ezt utáltam. Erre a gondolatra elfogott a zokogás. Hol vannak a falak, amiket az elmúlt két évben építettem? Lerombolták? Máris? Egy szempillantás alatt? Ne...

- Talán legközelebb kétszer is meggondolod miket beszélsz... - motyogta Harry a hajamba, és nyomott egy puszit a fülem mögötti területre.

Éreztem ahogy a tű karistolja a bőröm, és még jobban kapaszkodtam Harry pólójába. A hajamat simogatta, puszilgatott és édes semmisségeket suttogott a fülembe, míg Louis vagy Liam, nem tudom melyik, belém űrítette a fecskendő tartalmát. A hatását szinte azonnal éreztem, gyengébben szorítottam a göndör fiút.

- Jó éjt, Cica.


És így az elmúlt 24 órában immár másodjára voltam Harry karjaiban zokogva. 

88 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, ügyesen fordítasz :) Annyi megjegyzés, hogy én a cica nevét is angolul hagytam volna, ha már mindenki másnak angol neve van. Köszönjük a fordítást :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon örülök hogy ilyen hamar van rész !!!!! Köszönöm
    Fantasztikus vagy !!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett siess kövivel

    VálaszTörlés
  4. Ügyesen fordítasz! ;)
    Az eredeti történetet csak itt (: http://onedirectionfanfiction.com/viewstory.php?sid=21147 ) találom meg? Mert ott nem mutatja meg... :(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó imádom ügyes vagy!
    Hamar kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyszerű fordítás mint mindig :D nagyon ügyes vagy, nem tudom mi lenne velünk ha nem fordítanád ezt a blogot......köszi szépen h időt fordítasz rá :D
    Most mondanám h sosess a kövivel mert egy elég kritikus pontot hagytad abba....de csak annyit mondok h hozd amikor időd és energiád engedi :D
    Megegszer köszi a forditast, nagyon ügyes vwgy! :D

    VálaszTörlés
  7. Ha esteleg lenne olyan időszak, amikor nincs időd a fordításra akkor én tudnék segíteni neked:)

    VálaszTörlés
  8. Szia én is kerestem az angolt nem fordítás miatt csak olvasni de nem tanálom a teljes blogot csak addig a részig amikor elszökik a fiúktól azon a házibulin tudnál esetleg segíteni hol találom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! http://onedirectionfanfiction.com/viewuser.php?uid=40849
      Itt van minden rész.

      Törlés
    2. http://archiveofourown.org/works/675064?view_full_work=true

      Törlés
  9. Jézus istenem..és szóhoz sem jutok,régen elkezdtem olvasni ezt a blogot,d utána félbe hagytam,de most hogy itt vagyok,hát ez kész....sosem voltam még ennyire letaglózva.....nem siettetlek,mert tudom milyen nehéz fordítani,de azért minen nap várni fogom az új részt :3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jol fordítod remélem nem hagyod abba :)

    VálaszTörlés
  11. Úgy gondolom, hogy legalább valamilyen magyarázattal tartozol nekünk. Hiába, engem már megvettél, de akkor is leírhattad volna szerintem, hogy miért nem volt TAVALY NOVEMBER ÓTA rész. Azaz két napig hoztál valamit, aztán abba hagytad. Összezavarodtam. Lehet, hogy nem a te hibád, hanem a fordított blogé (amin én Isten bizony nem ismerem ki magam), hogy nem volt új rész. Persze szerintem is ügyesen fordítasz, de akkor is na, érted.
    Hogy ne csak mindig értelmetlenül pofázzak, írok egy kicsit a történetről is:
    Én élvezem. De Harryn nem tudok kiigazolódni, ahogy néha Sohpin se. Na mindegy. Szerintem Niall aranyos, Zayn kezd jó útra térni ( hálám öröké üldözni fog Perrie ) és Harrynek jól áll a vadság!
    Remélem gyorsan hozod a részt és ígérd meg, hogy többet nem hagysz minket magyarázat nélkül:
    Lizi

    VálaszTörlés
  12. Wow nagyon jó lett,alig várom a következő részt! ❤

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jo lett várom. Kövit :D

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. mikor jön kövi? Már nagyon kíváncsivá tettél engem. Magyon várom már folytassad.

    VálaszTörlés
  16. Szia! Vár egy kis meglepi a blogomon ☺ http://nniallhoran.blogspot.hu/2016/03/dij-1.html?m=1

    VálaszTörlés
  17. Mikor jön a kövi??? :(

    VálaszTörlés
  18. Mikor jön a kövi??? :(

    VálaszTörlés
  19. Ne, ezt itt nem lehet abbahagyni. Kerlek siessetek.

    VálaszTörlés
  20. Mikor lesz folytatás?
    Nagyon jö forditasz/fordítotok!!

    VálaszTörlés
  21. Kövi? Már egy hónapja várok... :( amúgy meg imádom <3

    VálaszTörlés
  22. Hello!
    Én lenni új olvasó, és én imádni hogy fordítasz/fordítotok. ❤❤ Szóval imádom és kérdésemmé vált hogy befejeztétek végleg vagy valamikor jön új rész? ❤❤ A fordítást pedig köszönjük! ❤

    VálaszTörlés
  23. Wow! Nagyon jó lett, és szeretnénk folytatást mihamarabb😍
    Reggel 4-ig olvastam, aminek az lett az eredménye, hogy elaludtam reggel:D de nem is ez volt a lényeg. Azonnal akarok folytatást❤❤❤❤
    Nagyon át lehet élni a fordításokat❤
    Ahhh... és Harry viselkedése megőrjít.😀
    Üdv.: Vivi

    VálaszTörlés
  24. szeretnénk folytatást mihamarabb

    VálaszTörlés
  25. szeretnénk folytatást mihamarabb

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. Srácok az eredetit valaki be tudná linkelni? Kíváncsi vagyok rá. Előre is köszi.:)

    VálaszTörlés
  28. Srácok az eredetit valaki be tudná linkelni? Kíváncsi vagyok rá. Előre is köszi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Let me help you :D http://archiveofourown.org/works/675064?view_full_work=true

      Törlés
  29. Sziasztok kerlek valaki valaszoljon, lesz meg resz vagy senki nem tudja?:(

    VálaszTörlés
  30. Mikorra várható folytatás? Egyáltalán lesz?

    VálaszTörlés
  31. Kérlek, lécci, lécci legyen folytatás, itt nem lehet abbahagyni,olyan jól fordítod,lécci 😭😢

    VálaszTörlés
  32. Úgy tűnik ez is csak egy félbemaradt Blog...Sajnos...Felháborít hogy valaki ennyire semmibe veszi az olvasóit,másrészről meg sajnálom hogy nincs folytatás mert nagyon tetszett...

    VálaszTörlés
  33. Ne hagyjátok abba kérlek!! ❤❤

    VálaszTörlés
  34. Mikor jön a kövi?Pont egy izgalmas résznél hagyjátok abba?
    Remélem nem.Siessetek az új résszel létszi❤

    VálaszTörlés
  35. ja hogy eltavolitani el tudsz, de valaszolni a tobbieknek nem...

    VálaszTörlés
  36. Mikor lesz már ŕész?!?! Én megértem hogy sok munka de istenem biztos nem 3-6 hónap. Meg itt a szünet is fordíthatnád.

    VálaszTörlés
  37. Szia/sziasztok!
    Remélem hamarossan jön a folytatás mert már mindenki nagyon várja!

    VálaszTörlés
  38. Szia/sziasztok!
    Mikorra várható a következő rész? Vagy befejeztétek, és már nem is lesz új?
    Mindenesetre, a remény hal meg utoljára.

    VálaszTörlés
  39. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  40. Uj olvaso vagyok es egyszeruen imadom.es koszonom neketek <3 Ti pedig olvasók...komolyan mondom h undorito par ember megjegyzese... Nem szeggyellitek magatokat? Mert en szeggyelnem...Az ő időjüket töltik rank...nem pedig a mienket ..ezen gondolkodjatok el.. Megegyszer koszonom es remelem lesz idotok folytatni.xoxo Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak úgy halkan megjegyezném, hogy... mióta is? Ja, igen. 6 hónapja nem volt rész. Jogosan vannak az olvasók kiakadva.

      Törlés
    2. Meg ha már megigérték nekünk, hogy fordítják akkor miért hagytak minket cserbe? Erre bezzeg nem tudnak válaszolni. Meg ha nincs idejük, akkor írják ki, hogy valakik segítsenek már be nekik fordítani. ennyi.

      Törlés
  41. Szia/sztok. Várható kövi rész vagy véglegesen abbahagytátok a fordítást?? Mellesleg szupi a blog. Ügysen forditotok!!

    VálaszTörlés
  42. HA MÁR ELVÁLALTAD/ELVÁLALTÁTOK, HOGY FORDÍTSÁTOK EZT A BLOGOT AKKOR MIÉRT NINCSENEK RÉSZEK, VAG HA NINCSEN RÁ IDŐ AKKOR MIÉRT NEM ÍRJÁTOK KI, HOGY FORDÍTÓT KERESTEK? SZERINTEM LENNE RÁ JELENTKEZŐ MÁR NEM AZÉRT. DE EZ AMIT MOST CSINÁLSZ/CSINÁLTOK AZÉRT MÁR TÚL TESZ MINDENEN. KOMOLYAN MOST MÁR FÉL ÉVENTE LESZNEK RÉSZEK VAGY ÉVENTE?! EZ MÁR KISSÉ FELHÁBORÍTÓ, HOGY EZ VAN!

    VálaszTörlés
  43. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  44. Kedves Irok es Olvasok!!
    A blogot fordito lanyok nem vettek figyelembe azt a tenyt hogy egy forditoi engedely nem azt jelenti hogy atirhatjak tetszesuk szerint a tortenetet. Az eredeti blogba konkretan ilyen dolgok nem hangzanak el mint ebben a fejezetben. Egy bejegyzesetekben kikeritek magatoknak azt hogy titeket okolnak azert mert nincsennek reszek, azt allitottatok hogy az eredeti tortenet iroja a hibas ugyanis honaponta egy fejezetet ha kitesz es az se valami mestermu.
    Hat edes kis bogaraim a blogot 2014ben hivatalosan is befejeztek.
    Feltettek a zato fejezetet es ti 2016 ban azt allitjatok hogy nincsennek fent reszek ez fellhaborito!
    Es kedves "irok" ha titeket egyaltalan annak lehet nevezni....
    A blog eredeti irojatol ti nem is kaptatok engedelyt a forditasra..... Megis ezt hazuttatok az olvasoitok szemebe amit meg kell mondjak szanalmas......
    Napi szinten beszeloviszonyba vagyok az interneten az eredeti iroval.....
    Egy nagyon kedves, aranyos es torodo szemelyiseg amerikaban el.
    FELHABORITO HOGY MINEK HORDTATOK OT EL AZ EGYIK BEJEGYZESETEKBEN

    Kedves Olvasok!
    Sajnos fajoszivvel jelentsem nektek hogy ennek a blognak nem lesz folytatasa hisz a kedves szerzok csak azert jonnek fel nehanapjan erre a blogra hogy eltavolitsag a megjegyzeseket, valaszolni nem kepesek rajuk ami szanalmas....
    Azt javaslom hogy keressetek fel az ereseti blogot es angolul google forditoval tobb ertelme van olvasni mint ezt a blogot ami belekavar a tortenetbe!!!
    Aki nem tud angolul az ne forditson blogot dragaim!!!
    Xoxo: A.A.

    VálaszTörlés
  45. Kedves Irok es Olvasok!!
    A blogot fordito lanyok nem vettek figyelembe azt a tenyt hogy egy forditoi engedely nem azt jelenti hogy atirhatjak tetszesuk szerint a tortenetet. Az eredeti blogba konkretan ilyen dolgok nem hangzanak el mint ebben a fejezetben. Egy bejegyzesetekben kikeritek magatoknak azt hogy titeket okolnak azert mert nincsennek reszek, azt allitottatok hogy az eredeti tortenet iroja a hibas ugyanis honaponta egy fejezetet ha kitesz es az se valami mestermu.
    Hat edes kis bogaraim a blogot 2014ben hivatalosan is befejeztek.
    Feltettek a zato fejezetet es ti 2016 ban azt allitjatok hogy nincsennek fent reszek ez fellhaborito!
    Es kedves "irok" ha titeket egyaltalan annak lehet nevezni....
    A blog eredeti irojatol ti nem is kaptatok engedelyt a forditasra..... Megis ezt hazuttatok az olvasoitok szemebe amit meg kell mondjak szanalmas......
    Napi szinten beszeloviszonyba vagyok az interneten az eredeti iroval.....
    Egy nagyon kedves, aranyos es torodo szemelyiseg amerikaban el.
    FELHABORITO HOGY MINEK HORDTATOK OT EL AZ EGYIK BEJEGYZESETEKBEN

    Kedves Olvasok!
    Sajnos fajoszivvel jelentsem nektek hogy ennek a blognak nem lesz folytatasa hisz a kedves szerzok csak azert jonnek fel nehanapjan erre a blogra hogy eltavolitsag a megjegyzeseket, valaszolni nem kepesek rajuk ami szanalmas....
    Azt javaslom hogy keressetek fel az ereseti blogot es angolul google forditoval tobb ertelme van olvasni mint ezt a blogot ami belekavar a tortenetbe!!!
    Aki nem tud angolul az ne forditson blogot dragaim!!!
    Xoxo: A.A.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi az eredeti blog címe? Hol található meg?

      Törlés
  46. Jo lenne vegre elolvasni az uj reszeket..ha lehetne akkor forditsatok mar le, ha mar egyszer megigertetek...kosz^^

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok:)
    3 évvel ezelőtt kezdtem el olvasni a blogot, végül abbahagytam mert nem volt új rész. Most újra eszembe jutot 2 napja és már el is olvastam az elejétől. Egyszerűen imádom még mindig. Nagy szomorúsággal tölt el, hogy több mint egy éve nincsen új rész. Nagyon sokat fordítottatok eddig,ránk szántátok a szabadidőtöket. Hát sajna mostmár kénytelen leszek angolul olvasni, de majd pár év múlva visszanézek, hátha:))

    VálaszTörlés
  48. En ezen eltem😭😭😭
    Tegnap reggeltol hajnali 1-ig
    Majd ma mostanaig olvastam😭😭💔
    Annyira megfogott..pedig en aztan utalok olvasni
    De ezt ket nap folytonos olvasassal olvastam vegig 😍😍😍😭💔

    VálaszTörlés
  49. Valaki esetleg nem akar életjelet adni magáról, hogy lesz e rész? Bár gondolom nem. És aki esetleg olvassa ezt a posztot annak nincs kedve segíteni a többieken és lefordítani több ember segítségével? Én is vállalkoznék rá, de egyedül hatalmas munka.

    VálaszTörlés
  50. Valaki esetleg nem akar életjelet adni magáról, hogy lesz e rész? Bár gondolom nem. És aki esetleg olvassa ezt a posztot annak nincs kedve segíteni a többieken és lefordítani több ember segítségével? Én is vállalkoznék rá, de egyedül hatalmas munka.

    VálaszTörlés
  51. Léci valaki folytassa 😟😧

    VálaszTörlés
  52. thanks to DR AKHERE WHO HELPED ME IN WINNING MY EX HUSBAND WHO RESIDE IN USA BACK TO ME AND I AM VERY GRATEFUL FOR HIS HELP TO ME AND MY FAMILY BECAUSE HE IS NOW LOVING AND CARING AND HE NOW SPEND TIME WITH ME AND MY KIDS THE WAY THAT I WANT IT TO BE AND THANKS TO YOU DR AKHERE FOR HELPING ME AT THE TIME I NEEDED YOU AND SHOULD USE NEED HIS HELP KINDLY CONTACT HIM VIA EMAIL AKHERETEMPLE@GMAIL.COM

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! Akkor valaki hozzáfogott ennek a történetnek az újrafordításához? Mert láttam hogy többen is írták hogy lefordítanák ha lenne valaki aki segítene. :)

    VálaszTörlés
  54. Gyorsan a kövit :) már nagyon várom

    VálaszTörlés
  55. Folytassátok a fordítást mert rohadt jo és pont most hagytátok abba ahol nagyon érdekes a sztori😭😭❤🙂

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Mivel sajnos úgy látom/látjuk hogy a fordítás igen csak elakadt, én az eredeti író engedélyével folytatnám Wattpaden a fordítást egy barátnőmmel. Esetleg lenne rá igény, és olvasat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Szerintem rengetegen örülnének neki. Ha megvan hol lesz a fordítás légyszíves ide írj,mert jön róla email
      Köszönöm

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Szia, keress ram wattpaden (sanev_), meg ebben a hónapban kezdem kitenni őket, csak meg fordítok hogy tudjak valamilyen rendszerességgel rakni .

      Törlés
  57. Sziasztok!
    Sajnálattal vettem észre, hogy nem csak itt nincsenek az újabb részek lefordítva, akik elkezdték innen fordítani, azok is feladták pár rész után, így arra gondoltam, hogy ha van még rá igény ennyi idő után, én szívesen csinálnám tovább (1-2 hetente biztos beleférne egy rész az időmbe, ha több nem is)
    Van még itt valaki, akit esetleg érdekelne? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem igen és szerintem mást is !légyszi🙄🙄🙄

      Törlés
    2. A Wattpadon lesz folytatása a dolognak, ha rám keresel (renna_s) meg fogod találni, ez az egy sztorim van kint, egyelőre még részek nélkül :)

      Törlés
  58. Minél hamarabb folytassátok!!! Kérlek!!!

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok. Wattpadon van egy oldal ahol ettől a résztőr fordítják tovább a könyvet....
    https://my.w.tt/4rzSCZ5P9R

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtommal azon sincs új rész kb. szeptember óta, bár a wattpados blogokat azóta nem igazán néztem

      Törlés
  60. AKIT ÉRDEKEL A FOLYTATÁS!
    A Wattpadon lesz folytatása a dolognak, ha rám keresel (renna_s) meg fogod találni, ez az egy sztorim van kint, egyelőre még részek nélkül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is írod te se a blohot tovább, akkor meg mit reklámozod magad??

      Törlés
  61. Mikorra várható új rész?😭😭😭😭😭Már 1000 újra olvastam az egészet😔💖Kérlek folytiiii😭😭💖💞💞

    VálaszTörlés
  62. Kérlek😭😭😭😭💖💖💖💞💞

    VálaszTörlés