2013. augusztus 6., kedd

34.Rész - Lazán játszva

A személy belepuszilt a nyakamba, amitől rögtön libabőrös lettem és a reggelim sem érdekelt már tovább. Megragadta a derekamat és szembe fordított magával.

- Mit gondoltál hova mész Drágaság? - vont felelősségre Zayn, mélyen a szemebe nézve.

Kérdőn húztam fel egyik szemöldököm.

- Úgy hiszem még nem fejeztük be, amit elkezdtünk néhány perce - folytatta és erősen nekem nyomódott. Bevertem a hátam a hűtőbe, ezért felszisszentem.

Óvatosan letettem a tejet, hogy lekerüljem a fölösleges rumlit és egy kicsit eltoltam őt magamtól.

- Ha megint megcsókollak, akkor megreggelizhetek? - kérdeztem és magabiztosan keresztbe fontam magam előtt a karom.

- Azon múlik, hogy mennyire jó az a csók... - akadékoskodott megint közelebb húzódva.

A szemem forgattam, de azért megragadtam a tarkójánál, közelebb húztam és megcsókoltam. Nyelvét ajkaimnak nyomta, hogy bejutást nyerjen és én azonnal engedtem is neki. Aprót nyögött a számba, kezei pedig útjukat keresték a combomon, egészen míg keményen megragadta a fenekem. Nyöszörögtem, de továbbra is olyan hevesen csókoltam, ahogy csak tudtam. Zayn megint belém mart, de ez alkalommal már felültetett a pultra és majdnem leborítottuk még a tejet is. Egyik kezemet a hajában tartottam, a másikkal arrébb toltam a tejet, hogy biztonságban legyen a mi kis légyottunktól, majd azzal is újra a hajába túrtam. Ujjait már a combomba vájta. Felszisszentem és ellöktem magamtól, majd leugrottam a pultról.

Mérgesen nézett rám, de azért egy kicsit elkábította a csók. - Még nem fejeztük be...

Francba, csak ne lenne az a baljós érzetem, hogy hamarosan meglátogat a szobámban. Gyorsan elhessegettem a kellemetlen gondolatot és magamra öltöttem a legártatlanabb kinézetem.

- Nem sajátíthatsz ki most. A srácok is itt vannak - magyaráztam, majd elfordultam és újra a kezembe vettem a tejesdobozt.

- Ma este, a szobádban - zárta rövidre.

- Rendben.

Megkerestem a poharakat és Zayn megmutatta, hogy hol a müzli. Szemmel láthatólag megzavarta, hogy boldogan belementem a dolgokba. Megköszöntem, majd kivettem a mézeset és megtöltöttem egy tálat. Épp hogy csak leültem az asztalhoz és elkezdtem enni, a többiek is bejöttek és reggelit csináltak maguknak. Nem tudtam figyelmen kívül hagyni, hogy ők is teljesen össze vannak zavarodva.

Békésen ettem tovább, Louis és Liam pedig helyet foglaltak mellettem, a másik három pedig szembe ült velünk. Harry egy szó nélkül, de folyamatosan engem bámulva, a kezembe nyomott egy pohár narancs levet és a kicsi, fehér tablettát.

Szó nélkül vettem be, bár elég zavarba ejtő volt, hogy mindannyian rám tapasztották közben a tekintetüket. Mikor befejeztem egy reggelit, felálltam, hogy a kanalat és tálkát a mosogatógépbe tegyem, majd visszamenjek a szobámba.

- Hová mész? - kért számon Harry.

- A szobámba - vontam válat. - Valamit nem ártana magamra húznom. Nem nagyon akaródzik tovább pizsamában maradni. És azt hiszem, hogy le is zuhanyzom - tettem hozzá. - Szóval Louis megmutatnád a ruháimat?

Louis gyorsan lenyomta a maradék kajáját és mellém pattant.

- Örömmel - mondta és egyik karjával átkarolta a csípőm és egy kicsit még az arcomat is megcsipkedte előtte. Követtem, ahogy a szobájába vezetett. Az ágya elé állított, hogy ott várjam, pont úgy, mint legutóbb. Percek alatt vissza is tért egy hatalmas ruhakupaccal a kezében.

- Gyere - fejével a folyosó felé biccentett.

Csendesen követtem a szobámba és néztem végig, amíg egyesével mindent bepakol a szekrénybe.

- Így! Kész is van - csapta össze kezeit miután végzett. Lassan felém fordult, majd hátra döntött az ágyon és csókolni kezdett. A Niall által kiszabott feladatra gondoltam és válaszoltam a csókra. Már csak kettő van hátra Niall...

Elvigyorodtam és arrébb toltam, hogy átforduljunk, így a csípőjére ültem. Így nem a szokásos történt, így egy kicsit átvehettem az irányítást. Louis hangosan nyögött ahogy összedörzsölődtünk. Ujjaimat a nyakán és vállain futtattam, hogy még jobban izgassam.

Visszaszerezte erejét és akaratát és visszafordított, így újra ő irányított. Ajkai elváltak enyémtől és a fülem mögötti édes ponton kezdett puszilgatni.

Úgy fogtam fel, mint egy játékot, nyögtem és egy kicsit még a haját is húztam. Erősen szívta a nyakamat, szinte biztos voltam benne, hogy nyomot fog hagyni.

- Louis... - nyögtem, ahogy egy másik pontot kezdett színi, egyik kezét pedig a pulcsim alá csúsztatta, hogy megtalálja a mellem.

Morgott, ahogy felhúztam az egyik térdem és megtaláltam vele merevedését. Majd bosszúsan tolta vissza, hiszen tudta, hogy csak az agyát húzom. Másik kezét is a pulcsim alá vezette, súlyát kicsit rám helyezte ezáltal.

Automatikusan a hajával kezdtem játszani és a nyakát puszilgattam. Csípőjét erősen nekem nyomta, én pedig mélyen nyögtem a nyakába.

Kibújtatott a pulóverből és ellökte azt egy sarokba. Egyetlen trikóban végeztem, hiszen normális ember éjszakára nem hord melltartót.

A szeme egészen összeszűkült, ahogy a vékony anyagot érintette. Úgy festett menten le is tépi rólam, azonban hirtelen kopogtattak az ajtón.

- Hé ti ketten, végeztetek már a ruhákkal? Van egy beszélgetés, amit még be kell fejeznünk - hallatszott Liam hangja az túloldalról.

Louis-ról sütött, hogy nem ért egyet a feltevéssel, hogy azt most kellene befejeznünk, míg én huncutan vigyorogtam rá.

- Ne vigyorogj így... Ezt még be fogjuk fejezni. Ma este, itt - mondta és leszállt rólam.

- De az nem... - tiltakoztam, mikor Zayn korábbi szavai hirtelen az elmémbe szöktek.

- Semmi de! Én pedig most könnyítek magamon, amíg te találsz valamit magadra húzni. Két perced van. - hallgattatott le, majd elindult valamerre.

Hangosan sóhajtottam, majd kelletlenül elindultam öltözködni. Mikor végeztem, belenéztem a tükörbe és gyakoroltam egy kicsit a színészkedést. Talán ha egy kicsit kurvásabb lennék, és úgy csinálnék, mint aki élvezi, kicsit jobban bíznának bennem és könnyebb lenne megszökni.

Louis tényleg visszatért két percen belül a szobámba.

- Jó választás - mutatott rajtam végig. - De ezt még tegyük fel - hozott egy karkötőt és felcsatolta a csuklómra. Eközben, mintha azt is leellenőrizte volna, hogy vannak-e új vágásaim, de úgy döntöttem, hogy inkább figyelmen kívül hagyom a tényt, hogy lehet, hogy jobban törődik velem, mint én azt gondolnám.

- Gyere, tényleg meg kell beszélnünk azt a reggeli dolgot. - húztam magammal.

A srácok mind lent ültek a nappaliban. Úgy éreztem, hogy a szemükkel szinte vetkőztetnek, ahogy beléptünk, s ha nem az érzékeim csaltak, akkor Liam konkrétan még a száját is megnyalta, úgyhogy úgy döntöttem, hogy Louis kezét elengedem és mellé ülök. Rögtön közelebb is húzott magához. Niall non-verbálisan érdeklődött, hogy meg volt-e a feladat Louis-val is. Megerősítésként rákacsintottam, de mintha az arcára inkább valami savanykás ábrázat ült volna ki elégedettség helyett. Hmm... Vajon mi ütött belé?

17 megjegyzés:

  1. imádom mint mindig :D egyszerűen ahhhh. Kíváncsi vagyok mi lesz tovább.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett!!!!!! Mint mindig... :) Várom a következőt! :*

    VálaszTörlés
  3. Imádoom *___* Hiába olvastam végig eredeti nyelven, a te fordításoddal akkor is százszor jobb. Nagyon köszönöm - szerintem mindenki nevében megköszönhetem -, hogy rászánod az idődet, és lefordítod. Nagyon várom már a folytatást, szuper lesz az biztos. :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy, és igyekszem jól csinálni :)

      Törlés
  4. kovetkezot hamarabb legyszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozom ahogy tudom. Nem tehetek róla, de van magánéletem is és nem csak a blog körül forognak a dolgok!

      Törlés
  5. nagyon jó *---* hamar kövit !:33<3

    VálaszTörlés
  6. Imádom imádom! Szépen fogalmazol, így tovább :D

    VálaszTörlés
  7. Basszus,, hogy fog ebből kimászni :D Zayn és Louis is. Lehet mind kettő fiú meg lesz neki...kitudja.
    Amúgy Niall biztos vagyok benne, hogy már többet érez mint kéne.
    Nagyon tetszett ez a rész is. :)
    Pusziii

    VálaszTörlés
  8. Egyszeruen nagyszeru. Imadom. Siess a kovivel!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett!:)
    2 nap alatt elolvastam az összes részt mert nem bírtam abba abbahagyni.
    Ügyes vagy:)!
    Tudom hogy neked is van magán életed meg minden, de új rész mikor lesz?:)
    !:)))

    VálaszTörlés
  10. ma találtam a blgodra, és szépen haladok az olvasásban, bár még nem értem a végére. de addig is ez kifejezi, mennyire tetszik a történeted :)
    http://dark-turns-to-light-story.blogspot.hu/2013/08/huszonotodik-dij.html

    VálaszTörlés
  11. Ahh már alig várom és örülök hogy végre Zayn is kapott egy kis szerepet :)

    VálaszTörlés
  12. Most már tuti,hogy ez a kedvenc blogom :DD ez most már egyértelmű. már nem bírtam magammal szóval elolvastam angolul...ésssss huhhhhhaaaaaaaa már alig várom,hogy magyarul is olvashassam. Csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  13. Teljesen belefeledkeztem az olvasásba, igy fújtatva vettem tudomásul, hogy már is eljutottam odáig, hogy várni kell az új része.. :(((( ><
    Új olvasód vagyok, teljesen véletlenül keveredtem ide, nem érdekes ezért nem részletezem.
    Nagyon jó az eredeti író, és te nagyon ügyes vagy, hogy így letudod értelmesen fordítani! Köszii.
    Tulajdonképpen azért kezdtem olvasni ezt a blogot, mert megláttam a fejlécen Emma Roberts-et x3 Imádoom őt, és ezt a sztorit is.
    Szerintem a sztori írója olvasta a Szürke 50 árnyalatát, amiért ilyen blogot kreált, vagy nem tom. >< ez még annál is jobb, chh.
    Nagyon durwa, de nagyoon joo bloog. Így hozhatod is a kövit, mert már tűkön ülve várom. A blog csatlakozott a favoritok közé, szov..
    Tut., hogy neked is van más dolgod, de please ne soká hozd a kövi részt *—*

    VálaszTörlés