2013. szeptember 1., vasárnap

38.Rész - A szórakoztatásodra 1.Rész

Hallottam lépteiket, ahogy a lépcsőn trappoltak, majd öt különböző ajtócsapódást. Úgy tesznek mintha aludni tértek volna. Ostoba pasik... Miért akarják leplezni azt, hogy hamarosan a szobámba jönnek? Milyen meglepetés lesz nekik, mikor egyszerre fognak majd feltűnni ott...

A fejem az óra felé fordítottam. Tíz harminc. Bármelyik pillanatban beléphetnek, gondoltam, miközben szorosan öleltem magam. Lehasaltam a padlóra, lassan átfordultam háttal az ajtónak. Behunytam a szemeimet, térdeimet átöleltem. A sírás határán álltam, de nem engedtem utat a könnyeimnek.

Mozdulatlanul vártam rájuk, amíg úgy nem döntöttem, hogy teszek az ellen ami történni fog.

- Ha magatokévá akartok tenni, teszek róla, hogy ne menjen olyan egyszerűen - motyogtam majd felálltam bizakodva.

Az összes fiókomat és polcomat feltúrtam, előkészítettem 5 szett ruhát. Elsőnek egy hálóinget vettem magamra. Ezután következett egy csíkos top és egy rövid gatya, ebbe beletűrtem az hálóinget, hogy elrejtsem. Úgy éreztem magam mint akit kitömtek, de tovább lapoztam  a gondolataimban, megragadtam egy bő inget egy szoknyával és ezt aggattam magamra. A szoknya elég hosszúnak bizonyult, hogy eltakarja a rövidnadrágot. Hangosan sóhajtottam miközben magamra erőszakoltam egy piros farmert és egy kockás felsőt, végül egy lazac rózsaszín kezeslábast húztam magamra. Na ezt szedjék le rólam...

Hajamat egy laza lófarokba kötöttem, és már fújtattam is a nagy melegtől amit a ruhák okoztak.

Egy picit lejjebb húztam a cipzáromat a kezeslábason, hogy fellélegezhessek. Odasétáltam az ablakhoz és kifelé bámultam, csak azért, hogy biztos legyek benne, hogy ami jön az elkerülhetetlen és nem tudok megszökni, ha volt is rá lehetőségem az már a múlté.

Nem vagyok túl magasan, gondoltam, miközben a távoli építményeket néztem. Befeküdtem az ágyamba, magamra húztam a lepedőt a fojtó hőség ellenére is, így kiszorítottam minden levegőt és fényt.

Pár perc után, halkan kopogott valaki az ajtómon, de nem válaszoltam rá. Ha igazat mondott Harry akkor mindenkinek van kulcsa a szobámhoz.

Sajnos Harrynek igaza lett, a zár elfordult, ezután a kilincset halkan nyomták le. Megborzongtam és még jobban belebújtam a takaróba, a szívem hangosan kalapált a mellkasomban. Azt ajtó nyikorogva kinyílt, így felfedte a a félmeztelen Niallt. A megkönnyebbülés sóhaja tört elő ajkaim közül, de még mindig meredten feküdtem. Nem sokkal később Niall megindult felém és bebújt hozzám.

Közelebb fészkelődött hozzám és átölelt, de azon nyomban el is húzódott tőlem.

- Miért vagy úgy öltözve mint egy eszkimó ebben a melegben? - kérdezte elképedve.

 Remegni kezdtem a válaszom közben, de Niall simogatni kezdte a hátam biztatásként.

- Niall, a többi fiú is szeretne ma velem...

Egyből abba hagytam a beszédem ahogy az ajtóm újra kinyitódott. Mind a ketten az ajtó felé kaptuk a tekintetünket, de a belopózó fény elvakított minket.

- Sophie, megmagyaráznád mi folyik itt? - kérdezte Zayn miközben idegesen meztelen felsőtestére fonta karjait.

Nem volt időm válaszolni, mert a többi fiú is sikeresen megérkezett a szobámba... félmeztelenül az érvelésem kellős közepén.

- Azt mondta, hogy velem lesz ma este! - mutatott magára Louis.

- Nekem is ezt mondta! - Liam is versenyre kelt.

- Ne már, én beakartam fejezni ami reggel abba maradt! - tiltakozott Harry is.

- Én is! - vágott közbe Zayn.

- Én soha nem mondtam egyikőtöknek sem! Mindannyiótok meghívta magát a szobámba a csók után! - védtem meg magam, de senki nem figyelt rám.

- Én semmit nem kaptam a repülőn, én jövök most!  - panaszkodott Louis.

- Én soha nem kaptam meg az esélyt, hogy magamévá tegyem! - szólt újra Zayn.

Niall eközben egy szemrehányó pillantást vetett rám, engem okolt mindenért.

- Elég! - ordított rájuk Niall.

Kiszállt az ágyból amíg én próbáltam még jobban eltűnni a paplanom között.


Gyerünk Niall! Győzd meg őket, hogy húzzanak ki a szobámból!


Még egy darabig vitatkoztak, majd Louis előadta a brilliáns ötletét.

- Osztozzunk meg rajta! - kiáltott fel.

- Úgy érted csoportos szex? - kérdezte Harry.

- Én benne vagyok! - hagyta jóvá Zayn. Mindannyian beleegyezően bólogattak kivéve Niallt. Nem mondott semmit. Szeretlek édes.

- Niall? - kérdezte a fiatal fiút Liam.


- Hmm... Nem vagyok biztos benne.


- Gyerünk Niall! - noszogatta Louis. - Ne mondd azt, hogy nem érdemel meg egy kis büntetést azért amit a vacsora alatt művelt! Flörtölt a pincérrel, ráadásul majdnem elszólta magát az anyukáink előtt.

 Óó fogd be a pofád Louis!

- Nem akarok neki fájdalmat okozni - válaszolt Niall.  

Ne, Niall kérlek, ne add fel! Könyörögtem magamban, de amint kimondta a következő szavakat, összetörtem.


- De igazad van. Megérdemli a büntetést amiért flörtölt azzal a Jeremy gyerekkel.


Utállak Niall. Te csak féltékeny vagy!

- Sophie... bújj elő! - énekelte bársonyos hangján Harry.

- Baszd meg Harry! - motyogtam úgy, hogy meghallja. - Tudjátok mit? Basszátok meg mind!

Hallottam ahogy körbeállták az ágyamat, izzadtam és reszkettem félelmemben.

- Soph, tudtad, hogy nem illik egy nőnek káromkodni? - pirított rám Liam, majd éreztem a lesüllyedő matracot súlyuk alatt.

- Tudod, hogy mennyire leszarom? - vágtam vissza, de még mindig az ágyneműben bujkáltam.

Ezen csak kuncogtak, mire én nyeltem egyet. Szorítani kezdtem a takarót, hogy megakadályozzam őket abban, hogy bejussanak hozzám. De hasztalan volt, mert egy pillanat alatt letépték rólam. Összegömbölyödve feküdtem előttük.

- Miért vetted fel ezeket? - kérdezte Louis. De nem válaszoltam neki, helyette szorosan zártam össze a szemeimet.

- Nem számít - szólt Harry. - Gyerünk vedd le! - folytatta, majd megpróbált erővel lazítani a megfeszült végtagjaimon. - Srácok! - kérte őket segítség képpen.

Hirtelen az összes kéz tapogatni kezdte a végtagjaimat, húztak vontak, mire percek múlva feladták az izmaim, és alább hagyott az ellenkezésem. Küzdeni kezdtem, rúgtam, csíptem mindent ami az utamba került. De Harry, Liam, Zayn és Niall megragadták a végtagjaimat és mozgásképtelenné tettek, harag lobbant fel a szemeikben.

Az adrenalin végig áramlott a testemen, így új erőre kaptam, ismét vonaglani kezdtem kezeik alatt. Újra küzdöttek, hogy kontroll alatt tartsanak.

- Louis, megtennéd, hogy levetkőzteted? Kezd nyugtalan lenni a kicsike, kíváncsi vagyok, hogy miért?! - rivallt Liam.

Louis azonnal rám vetette magát, de sikerült kiszabadítani a térdemet így gyomron rúgtam Őt. Összeesett a fájdalomtól hasát szorongatva.

-Gyerünk Sophie... ne legyél ilyen... nehéz eset. Hidd el a végére élvezni fogod! - füstölgött Harry és küzdött a bal karommal.

- Nem akarom! - ordítottam csapkodva.

- Louis fogd meg a jobb karját, majd én levetkőztetem! - sziszegte Niall.

Louis úgy tett ahogy kérte, amint megkaparintotta a karomat szinte elszorította a vérkeringést benne, ujjai mélyen belevájtak a bőrömbe.

Nyafogva próbáltam kihúzni a végtagjaimat. Niall felém kerekedett majd a csípőmre ült. Nem vettem róla tudomást, de valójában igen. Bíztam benne, hogy nem képes engem bántani.

Ajkai hirtelen az enyémre tapadtak, egy nyögés tört fel belőlem, így minden ellenállásom elszállt. A fiúk megkönnyebbülten felsóhajtottak, szorításukon lazítottak. Látták, hogy Niall a csókjával teljes mértékben az irányítása alá vont.

Ez nem normális. Soph védekezz!

De nem tudtam. Niall elkábított édes, de mégis vad csókjával. Nyelve már az alsó ajkamat falták bejutásért könyörögve. Megadtam neki amit szeretett volna, hirtelen éreztem keményedő férfiasságát az ágyékomnál.

Az Ír fiú ajkai nem akartak elválni az enyémtől. Niall egyik kezét a kezeslábasom cipzárjához vezette, lassan húzta le úgy, hogy keze végig a mellemet simogassák így nyögésre késztetve engem.
A fiúk óvatosan vették le rólam a ruhadarabot, majd mindegyik morgott mikor rájöttek még igencsak sok ruha van hátra.

- Kislány, ezt nagyon megnehezítetted! - jegyezte meg Zayn és kizökkentett a szexi pillanatból.

- Pont ezt akartam! - válaszoltam dühösen, megszakítva a csókunkat.

A szőke megpróbált újra megcsókolni, de én nem hagytam, küzdeni kezdtem de a fiúk újra szorosan tartották a végtagjaimat.

- Niall vedd át a helyem! - utasította a fiút Liam.

Helyet cseréltek, de Liamnek nem engedtem olyan könnyen a csókot, jobbra balra ráztam a fejem, megnehezítettem neki a dolgot.

- Sophie! - üvöltött rám Louis figyelmeztetően.

Liam megragadta a fejem, majd Louis felé fordította, ajkait ráhelyezte egy érzékeny pontra a nyakamon. Szinte megfagyasztotta a testem ezzel a mozdulatával... ismét felnyögtem.

A gondolataim teljesen összezavarodtak amint a kezét testemen húzta végig, melleimet könnyedén tapogatta. Meztelen felsőtestét az enyémnek nyomta, finoman stimulált, mígnem felsóhajtottam és átadtam magam az érintéseinek.

Liam gyengéden szívogatta a nyakam, nyögtem és csípőmet dörgöltem hozzá válaszul. Belemorgott a nyakamba. Csípőjét az enyémnek nyomta mielőtt kigombolta volna a felsőmet és lazított volna a nadrágomon. A fiúk egyből lekapták rólam, viszont egy újabb ruhadarabbal találták szembe magukat. Nagyot sóhajtottak, így sikerült kihasználnom a figyelmetlenségüket és lerúgtam magamról Liamet, de a fiúk szinte rögtön elkaptak, Zayn pillanatokon belül rajtam termett.

- Baszd meg Sophie, hány réteg van rajtad? - kérdezte Harry majd erősebben markolta meg a kezem. Nem válaszoltam neki, de Zayn egyből megleste mennyi ruhát vettem fel.

- Ezzel együtt 3 - szólt Zayn, mire ők meglepetten lestek rám.

Fújtattam és harcoltam a srácok szorítása ellen, de sikertelenül.

- Vedd már le! - morgott Louis.

Zayn bólintott válaszként, de valahogy sikerült úgy megfordulnom a vergődésem közben, hogy Zayn leesett a földre. Nem is tétlenkedtem, azon voltam, hogy eljussak az ágytámlájáig, de Louis és Niall megragadták a lábam, durván visszahúztak magukhoz és a hátamra fektettek.

Zayn szemeiben hatalmas düh lobbant fel majd visszaült rám. Elkezdte csipkedni a combomat, amire összerezzentem és ugráltam. Nyafogtam, de ezzel mit sem törődve a barna szemű fiú csípőjét keményen az enyémnek nyomta, felkorbácsolva ezzel engem is és magát is egyszerre. Ekkora már nedves altájaimon éreztem, hogy keményedik. Védtelenné váltam a többiek kezei alatt, így gyorsan leszedték rólam az inget és a szoknyát. 

- Ó, hogy mennyire izgat a gondolta, hogy a kis bájos testedben érezzem magam... - nyögte, s csípőjét megint erőteljesen az enyémnek nyomta. Megismételte a mozdulatot, majd egy nyögés kísértében már bele is élvezett a pizsama gatyájába hangosan zihálva.

Zayn leszállt gyenge testemről, de azon nyomban Louis ült a csípőmre.

Semmi erőm nem maradt, nem tudtam védekezni, Louisnak könnyű dolga volt, nem kellett harcolnia velem. De úgy döntött ezek ellenére is, hogy játszadozik egy sort.. Két ujját belém vezette erősen miután félre húzta a kis rövid nadrágomat. Nyögtem ahogy fészkelődtem ujjain, hüvelyem már nedves volt, így ujjait egyszerűen és fájdalom mentesen nyomhatta belém. Mindaddig míg egy harmadikat is be nem vonta a játékba. Körözött bennem néhányat majd keményebben döngölni kezdett vastag ujjaival.

Felnyögtem az élvezettől, fejemet hátra vetettem, szemeimet szorosan zártam össze a gyönyörtől.

- Á-állj le! - könyörögtem. - Vedd le a ruháimat, de ne érj hozzám!

- Most! - a kék szemű fiú sóhajtva egyezet bele, de előtte még kettőt hármat lökött ujjain.

A csíkos ujjatlan felső és rövidnadrág pillanatok alatt lekerült rólam, így már csak egy selyem hálóingben feküdtem előttük.

Harryn volt a sor, hogy levegye rólam az utolsó darabot. A kócos hajú közre vette a csípőmet, majd a ruhám szélével kezdett el játszani. Ránéztem kihívóan, hogy felbátorítsam a folytatásra.

- Feladod a küzdelmet? - kérdezte Harry és elsöpört néhány hajszálat az arcomból.

A fiúk figyelmeztetően bámultak, hogy ne csináljak semmi hülyeséget, de a helyzet az volt, hogy nem is akartam semmit csinálni. Halkan bámultam rá csak, nem akartam beismerni a vereséget.
A csatát lehet elvesztettem de a háborút még nem!

Hideg keze csúszott a ruhám alatt, a gyomrom összerezzent az érintésére, mikor a combomnál járt. Egy önelégült mosoly kúszott az arcára mikor rájött, hogy nincs rajtam fehérnemű. Kezeit visszaterelte a melleimhez. Játszani kezdett hideg ujjaival a bimbóimmal ami a nem tetszésemet váltotta ki. Légzése egyre csak mélyült ahogy a szövet alatt játszadozott keményedő bimbóimmal.

Szemeim maguktól bezáródtak, fejem ismét hátra hanyatlott. Képtelen voltam megakadályozni, hogy Harry megemeljen és levegye rólam az utolsó darabot. Elvesztem az örömben ahogy masszírozta melleimet és csipkedte azt.

Louis volt aki teljesen levette a ruhámat, közben Harry a melleimet kezdet el falni mire én izgatottan mozgolódni kezdtem. A fiúk mind reflexszerűen mozgásképtelenné tettek, de engedtek a szorításukon mikor észrevették, hogy az izgalomtól tettem.

Harry nyelve nedves nyomot hagyott végig egészen a köldökömig, majd vissza teljesen a nyakamig. Megemelte a fejem és szenvedélyesen megcsókolt. Ajkaim reagáltak a csókjára, automatikusan hagytam, hogy nyelve felfedezze a számat. Belenyögött csókunkban és egyre jobban nyomta magát hozzám, hogy azt a kicsi távolságot is megszüntesse közöttünk.

Harry megszakította csókunkat, hogy megcsodálhassa a testemet.

Irritált engem, így kezemet a mellkasomhoz húztam, de Ő gyorsabb volt és elkapta mindkét csuklómat. A fejem felé tartotta őket, tekintetét még mindig rajtam felejtette, ahogy ajkait mellemhez csúsztatta.
Ajkaimat vékony vonallá préseltem, de felnyögtem mikor erősen szívni kezdte a bimbómat. A szemével kinevetett mikor látta mennyire élvezem azt amit csinál velem.

Szenvedéllyel megtelt tekintete rajtam pihent, miközben a másik mellbimbómmal is csodákat művelt. Erősen haraptam az ajkam, hogy ne nyögjek hangosan. Olyan erősen, hogy még a vérem is kiserkent. Ott hagyva a melleimet Harry hozzám hajolt és erőteljesen csókolt. Nyelve az ajkaim simogatta és cseppet sem érdekelte a vér fémes íze.

A fenébe is, olyan jól csókol! Gondoltam, miközben magammal küzdöttem, hogy engedem-e mindezt.
Megcsókolt még egy párszor mielőtt elvált tőlem szép telt ajkaival.

- Készen áll! - tájékoztatta a fiúkat Harry.

A légzésem egyenletlenné vált ahogy Zayn tért vissza hozzám.

Vergődni kezdtem miközben a kettő helyet cserélt, de Zayn sebesen megfogta a fejem és bevágott engem az ágyba.

A szememet nyitva tartottam és megpróbáltam elnyomni a testét az enyémtől, de a hülye erejétől moccanni sem bírtam. Megragadta a jobb lábam, és a csípője köré fonta.

Próbáltam megtagadni a vágyat ami uralkodni akart rajtam, kiszakítottam ajkaim az övéből és újra azon voltam, hogy eltoljam őt magamtól. Ajkait levezette a fülemig és végig csókolta az érzékeny bőrt egészen a tarkómig.

Ösztönösen lehunytam a szemeimet és felnyögtem. Vigyorgott, majd erősebben szívta a nyakam. Szemeim még mindig lehunyva szorítottam, de már egyáltalán nem vergődtem, ahogy Zayn a nyakamat birizgálta és szívogatta, alsó felét pedig keményen nyomta nekem.

Ismét felnyögtem, a testem elárult engem.

Csókjait egyre lejjebb éreztem, már a melleim körül kényeztetett, ugyanúgy mint Harry korábban.

Tiltakozásom nélkül tehette velem azt amit akart mindaddig amíg észbe nem kaptam, kinyitottam a szemeimet és újra küzdeni kezdtem a testem után. Könnyedén tartott engem karjaiban, lehúzta a nadrágját, majd a boxerét is, kezébe vette kemény erekcióját és duzzadt csiklómhoz dörzsölte incselkedve.

- Jobb ha lenyugszol, vagy fájni fog! - suttogta miközben próbálta belém vezetni magát.

Minden erőmmel vergődni kezdtem, de Ő erősebbnek bizonyult és már bennem is volt, miközben betapasztotta számat ajkaival. Felnyögött, én a csókra koncentráltam, hogy elfelejtsem a fájdalmat. A szenvedély és a düh egyvelege kavargott benne. Így hogy már fel voltam izgulva, a gyönyör hamar átvette az irányítást a testem felett. Zayn átfordított minket, így én kerültem felülre, de ujjait mélyen a csípőmbe véste.

- Mozogj! - parancsolta.

Próbaképpen elkezdtem körbe-körbe mozogni rajta. Kezeivel irányította a mozdulataimat. Felnyögött, egyből tudtam, hogy jól csinálom amit kért.

- Én jövök! - hallottam meg Louis követelőző hangját a hátam mögött.

Hangosan nyögtem fel, mikor mutatóujját lassan tolta fel a fenekembe és ollózni kezdett ujjával.

- Kérlek ott ne! - könyörögtem mélyen Zayn vállába kapaszkodva.

Louis önelégülten vigyorgott majd  feldugott egy másik ujját is. Tudta, hogy élvezem, akkor is ha letagadom.

Berakott még egy ujját, majd a negyediket is, erősebben és nagyobb sebességgel járatta bennem.

- Gyerünk szerelmem, mondd ki a nevem! - morogta Louis ujjait ütögetve bennem.

- Nee-neem a-a-akarom! - tiltakoztam, de feleslegesen, Zayn bekapta az egyik mellbimbómat.

- Louis! - sikoltottam hangosan, egyik kezével befogta a számat, hogy ne verjem fel az egész környéket. Nem tudtam abba hagyni a zihálást a gyönyörtől.

- Ez az kislány! - mondta szemtelenül. - És most lazulj el - dorombolta a fülembe.

Kényszerített, hogy lassítsak a lélegzet vételeimen és készüljek fel az elkövetkezendő pillanatokra.
Lassan belém tolta a farkát majd megállt, hogy megszokjam méretét.

Idegesen nyeltem egyet miközben teljes hosszát belém vezette, fájdalom cikázott végig a testemben még mielőtt a gyönyört éreztem volna.

Megmarkoltam a lepedőt, úgy hogy teljesen kifehéredtek az ujjaim. Louis figyelem elterelő csókokkal hintette be az egész hátamat egészen a tarkómig.

- Mozogj! - markolta meg a derekam Zayn. Szófogadón mozgatni kezdtem a csípőm Zaynén, s éreztem, ahogy Louis is mozdul bennem, de először nem túl erőszakosan. Viszont csak rövid ideig működtek az én lassú mozdulataim, mert a gyönyörtől elvesztették eszüket, nem bírták már tovább visszatartani magukat és gyorsan kezdtek ki-be mozogni bennem. Szemem lecsuktam és hangosan nyögtem, ami keveredett a fiúk morgásával és zihálásával.

Máris az élvezet határán álltam, nem tudtam már fókuszálni, csukott szemeim mögött mindenhol színes pöttyöket láttam és a hetedik menyországban éreztem magam.

Olyan mélyen hatoltak belém ahogy csak tudtak, majd belém ürítették magukat. Lökéseik lelassultak, szemeim pedig fáradtan csukódtak le ismét.

- Ó nem, nem fogsz még aludni - jelentette ki Niall és egy doboz innivalót próbált leönteni a torkomon. Az energiaital jellegzetes íze megtöltötte érzékeimet és erős késztetést éreztem, hogy kiköpjem. 

- Nem-nem! - reagált gyorsan Liam és egyik kezét a számra tapasztotta.

Így sem nyeltem le, viszont Harry befogta az orrom, elzárva ezzel az oxigén egyetlen útját a testemtől.

- Most pedig nyelj, mert mind sorra akarunk kerülni, hisz mindegyikünknek azt mondtad, hogy a ma este megfelel - mondta Harry.

Visszatartottam a lélegzetem ameddig csak tudtam, de végül mégis nyelésre kényszerültem.

- Fáradt vagyok - panaszkodtam.

- Ne aggódj, ez majd hamarosan hatni fog - "nyugtatott" Liam.

- De már nem vagyok felizgulva és így fájni fog - ellenkeztem.

- Gondoskodni fogunk róla, hogy megint az legyél - biztosított Niall miközben felém közeledett. Ellenkeztem volna, de nem volt rá erőm és újabb csókjával teljesen hatástalanított is.

26 megjegyzés:

  1. oh hogy baszódjanak meg :D Istenem már nagyon sajnálom. De nagyon jó volt a rész :33

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok nagyon jó ez a blog :)Tudtod még ilyen perverz blogot??Kérlek írjatok vissza nagyon fontos lenne!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Öcsém, ez is nagyon állat lett! :D
    Wooooooow. <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóó! Köszi a fordítást *.* A kövi rész jővő hétvége? :))

    VálaszTörlés
  5. Úristen szegény csaj:D de ahhww akkor is nagyon jó rész volt:D köszi a fordítást:)

    VálaszTörlés
  6. Aztakurva*-* 3 nap alatt olvastam végig a fordításod és woaw :D nagyon tetszik :))
    Egyébként én vagyok az egyetlen, ki a Sophie és Louis 'párost' bírja a legjobban?? XD

    VálaszTörlés
  7. Sophie Harry xx...am kurva jo lett:)

    VálaszTörlés
  8. Sophie Harry xx...am kurva jo lett

    VálaszTörlés
  9. Najó!Èn még mindig sajnàlom Sophie-t.Niall-ban meg nagyov csalódtam.Az hitttem,legalàbb ő megvédi szegény lànyt....a több réteg ruha jó ötlet xD amm...ügyesen fordìtotok.
    Komolyan,erről a blogról úgy beszélek,mint az öregek a szappanoperàkról xDDDDDD
    Csak így tovàbb!! ♡♥
    Pusszancs:Michy :)

    VálaszTörlés
  10. szegény sophie
    nagyon jó rész !!!!egyszerűen imádom!!

    VálaszTörlés
  11. Isteni rész lett*---*
    Sajnálom Sophie-t,de úgy imádom a blogot^^
    Nagyon várom már a kövit<33
    Köszönjük,hogy fordítsátok,királyok vagytok!

    VálaszTörlés
  12. Awwh *.* nagyon jó lett :D imádom,5 réteg ruha jó ötlet volt:D És még hátulról is behatoltak neki xd :D

    VálaszTörlés
  13. OMG *-*
    szegény Sophie, de akkor is imádom :)
    Köviit <3
    IMÁDOM :D

    VálaszTörlés
  14. istenem marha nag *o* nagyon tetszik.:) de azert en.is sajnalom kicsit:d :sssss nagyon jo lett:) olyan mintha erdetileg magyarul irodott volna es nem lenne leforditva:) (lehet kicsit ertelmetlen de nem tudom jobban megfogalmazni:ddd magamban jobban hangzott:$$)<3<3<3
    ~H.Vikii:)

    VálaszTörlés
  15. Mikor jön a kövi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elméletileg ma, Nesire várok, amint átnézte fent lesz. :)

      Törlés
  16. jujj de jó lett. Niall milyen kis izé.. Sajnálom Sophie-t..

    VálaszTörlés
  17. Á mikor lesz már megint rész?

    VálaszTörlés
  18. Mikoorr lesz iuj ???? Vagy ma már nem ??? Valaki válaszoljonnn kérlek ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nesi nem tudta még átnézni, úgy pedig nem szeretném közzétenni, de holnap valószínűleg fent lesz.

      Törlés
    2. És kb hány óra fele várharó?

      Törlés
    3. Okéss reméleem :))) Már nem lehet kibírni :D

      Törlés