2014. március 2., vasárnap

II/12. Korlátozva

- Oké! De a mai edzésen jó voltam! – tiltakoztam, és megpróbáltam kihúzni a karjaim a szorításából, miközben ő a testével a falnak tolt. Már nagyjából megszoktam a félhomályt, így láttam a körvonalát.

- Badarság! Voltál már jobb is! Plusz, tegnap alig élvezhettelek – morgott Harry. – Szóval meg kell, hogy büntesselek – csípőjét keményen az enyémnek nyomta, és folytatta mondanivalóját – Mr. Malik is örömmel fog megbüntetni téged, amikor késve érkezel az órára, szóval csináljuk gyorsan, de emlékezetesen – fejezte be, még egyszer nekem nyomva a csípőjét.

A kilincs fájdalmasan fúródott belém, ahogy az ajtónak tolt.

- Harry! – fintorogtam – Állj, ez fáj! – ziháltam, majd ismét küzdeni kezdtem a rám nehezedő izmai ellen. – Állj! – könyörögtem, mert nem akartam, hogy ilyen durva legyen velem.

Szinte láttam, ahogy a zöld tekintete megenyhült a sötétben.

- Csitt… csendet. Valaki hall minket – motyogta, a göndör fürtjei csiklandoztak, ahogy a nyakamhoz hajolt és egy lágy csókot nyomott a gallérom alá. Az egész testem megmerevedett az intim érintésére.

- Nyugalom… - szinte dorombolt, miközben megszólalt.

Karjaival átfogta a derekam és egy szerelmes ölelésbe zárt minket. Majdnem úgy tűnt mintha elfelejtette volna, hogy meg akart büntetni, de a következő pillanatban éreztem, ahogy egyik kezét közénk vezette és hallottam, hogy lehúzta a cipzárját.

- Harry, nem! – vonaglani kezdtem az ölelésébe, és valószínűleg zajt keltettem, ahogy az ajtónak nyomódva fészkelődtem.

- Állj le. Most – utasított ellentmondást nem tűrő hangon. Az erekciója a combjaim közt nyugvott, ahogy megragadta a derekam és magához szorított, mozgásképtelenné téve engem. Ezek a durva tettei biztos, hogy nyomot fognak hagyni, méghozzá zúzódások formájában.

Lélegzésem egyre mélyebbé és egyenetlenebbé vált, amikor megpróbáltam újra kibújni karjai közül.

- Hagyd abba – utasított, eközben combjaival könnyedén megtartott, kezével erősen belecsípett a fenekembe, ezzel fájdalmas nyöszörgést váltva ki belőlem.

- Ne csináld ezt… kérlek – a hangom elcsuklott, a kezei visszavándoroltak közénk.

- Adok neked két lehetőséget, Soph – sóhajtotta Harry,ujját lassan elhúzta az orrom előtt, lágyan megérintve.

Elfordítottam a fejem, hogy ne kelljen rá néznem, de erőteljesen megragadta az állam és kényszerített, hogy smaragdzöld íriszébe nézzek. Szemem most már teljesen alkalmazkodott a kevés fényhez a helyiségben. A testét teljesen az enyémbe fúrja, lehelete forró volt a nyakamon, ahogy odahajolt, játékosan belekapott, majd visszahúzódott.

Teljesen kábultan és lefagyva néztem rá.

- Vagy most befejezem, amit elkezdtem, és békén hagylak a nap további részében, vagy megállunk, aztán pedig hagyod, hogy elvigyelek, egy randevúra mindenféle tiltakozásod nélkül.

- Mi van? – a lélegzetem is elakadt, hogy ilyen ötlettel állt elő.

- Szerelmem, nem fogom kétszer elmondani. Tökéletesen hallottad az első alkalommal is.

- D-d-de… - motyogtam zavartan.

- Tíz másodperced van, különben én döntöm el – fenyegetett, a keze kihívóan a szoknyám alá csúszott, hogy bizonyítsa, amit akar, azt bármelyik pillanatban megteheti velem.

A lélegzetem megakadt a torkomban és azon kaptam magam, hogy a lehetőségeimet mérlegeltem.

- 5… 4… 3… - sürgetett, kezét minden szám után egyre feljebb csúsztatta a combomon. – 2…

- Oké, oké! Rendben! – pánikoltam erre. – Megígérem, hogy el fogok veled menni erre az értelmetlen randira.

- Jó. És ez nem értelmetlen, szerelmem. Úgy gondolom nagyon is élvezni fogod – kicsit távolabb húzta tőlem a testét, így lehetővé tette számomra, hogy kissé eltávolodjak az ajtótól.

- Ezt erősen kétlem – válaszoltam.

- Nos, pedig nem kellene – vágott vissza.

- És miért nem? – kérdeztem gúnyosan, de a modortalan megjegyzésem miatt pillanatok alatt visszanehezedett rám.

- Csak figyelj és várj, majd meglátod. Most akarod megkapni a főételt?

Meg sem várta a válaszomat, váratlanul felkapcsolta a villanyt, így néhány másodpercre teljesen elvakított a fény. De ezekkel a másodpercekkel Harry mit sem törődve, szeretettel rászorította az ajkait az enyémekre.

Teljesen megdöbbentem, mikor karjaival átölelte a vállam, közelebb hozva a testemet az övéhez. Kezével végigsimította az arcom, így azok is olyan közel kerültek egymáshoz, mint a testeink.

De az édes csók nem tartott sokáig, mert az idősebb fiú egyre többre vágyott, ezért a szertár hátulja felé kezdtünk botladozni, majd ebben a pillanatban kinyílt az ajtó.

- Ez, nincs megenged…

Aprót sikítottam, ahogy Harry egy pillanatra lefagyott és hátraestem, de elkapott és gyorsan visszahúzott a csókba, így mind a ketten álló helyzetbe kerültünk, de azért ott tartotta a kezét a derekam körül, hogy szembe legyek vele.

A pillanatnyi szívrohamom után újraindítottam a szívem és megfordultam, hogy láthassam, valóban Niall állt e az ajtóban.

- Megzavartam valamit? – kérdezte a szőke fiú szinte fájdalmasan. – Sajnálom, csak azt hittem, hogy egy pár kanos diák bújt el a szertárban.

- Semmi baj, Niall. Már amúgy is végeztünk – rázta meg a fejét Harry sóhajtva, biztosan csalódott volt, hogy nem tehetett velem semmi többet.

A légzésem még mindig bizonytalan volt, és sokkolva voltam, hogy minden ilyen gyorsan történt. Harry nagyon zavaró tud lenni.

Ekkor megszólalt a csengő is. Szuper, most én leszek a késő Zayn óráján.

- Niall, el tudnád vinni az órájára? Megtenném én magam, de van egy nagy problémám. – mondta a fiatalabb fiú, és a szűk nadrágjára mutatott.

- Sajnálom, de ez elég kicsi probléma. – a szavak hamarabb elhagyták a számat, minthogy megállíthattam volna őket, majd Harry egy szigorú pillantást vetett rám. Na, már megint ott tartunk, hogy ideges. Fogd be Soph! Pofa be!

- Mindketten tudjuk, hogy ez nem igaz. – mondta. Gyakorlatilag tapintani lehetett a dühét.

- Persze Hazz. Elmegyek vele. – válaszolta Niall, elhúzott Harrytől én pedig merev, dühös tekintettel néztem vissza rá. Harryn látszott, hogy egy kicsit már lenyugodott.

- Nem mehetek egyedül? – nyafogtam csalódottan. – Ez olyan bosszantó, hogy mindig van közületek valaki, aki szemmel tart.

- Semmiképpen – válaszolta a göndör fiú erősen megnyomva a „p”-t. – Mivel nem bízom benned, így nem mehetsz többé egyedül sehova – folytatta, és puhán Niall karjai közé lökött engem. Lehajolt és felvette a könyveimet, amik a nagy kavarodásban a földre estek, és átnyújtotta nekem. – Most legyen egy jó napod édesem – fejezte be Harry, majd nyomott egy csókot a homlokomra.

Dühösen letöröltem a csókot, ami miatt a fiúk kuncogni kezdtek, majd Harry kisétált a szertárból, hogy valahol máshol fejezhesse be, amit velem elkezdett.

Én is kijutottam a kis szobából, de elvakított a Niall háta mögül jövő fény, így megálltam és nem is mentem tovább. A fiú megragadta a karom és kifelé kezdett húzni.

- Gyere Soph… elviszlek az órádra – mondta kedvesen, majd erőteljesen és keményen megrántotta a karom, ezzel kihúzva engem a fényes folyosóra.

- Mi van? – pillantottam rá dühösen.

- Ne emeld fel a hangod velem szemben, ifjú hölgy. – válaszolta, hangja éles volt él haragos. – Én még nem voltam durva veled, úgyhogy nem értem, miért vagy ennyire mérges rám.

- Igazad van. Sajnálom Niall – sóhajtottam, mire átölelt egyik kezével. – Csak Harry… Miatta úgy érzem magam, mintha elveszett volna minden.

Lágyan megölelt és a hátamat dörzsölte megnyugtatóan.

- Tudom… most menjünk. Elviszlek az osztályba. Nem tudok senkit befolyásolni, így nem tudom azt sem, hogy Zayn mit fog szólni a késésért, de megpróbálok enyhíteni egy kicsit a dolgokon. – nyugtatgatott, és az osztályom felé húzott engem.

- Köszönöm, hogy ilyen nagyvonalú vagy velem… Hogyan tudnám ezt meghálálni? - kérdeztem, ahogy megálltunk az osztály előtt.

- Majd megmondom, ha kitaláltam, de most menj be órára – válaszolta, miközben bekopogott az ajtón.

Zayn nyitotta ki, majd egy kutakodó tekintettel üdvözölt minket.

- Miért késtél Sophie? – követelte, miközben felváltva nézett hol rám, hol pedig Niallre.

- Harry miatt – válaszolta Niall helyettem. Zayn sóhajtott, majd bólintott egyet és beengedett az osztályba. Becsukta az ajtót mielőtt még elköszönhettem volna Nialltől.

Duzzogva elfoglaltam a szabad padot az osztály hátsó részében, miután leültem, az arcomat a kezembe temettem. Nem tudom mit fogok csinálni, mivel mindenkinek szívességgel tartozom - a randi Harryvel, valami Liamnek, és valami Niallnek.

Hirtelen úgy éreztem, hogy az osztály nagy része engem bámul. Felemeltem a fejem, és találkozott a tekintetem rengeteg féltékeny pillantással, de leginkább Jade Cambersével és az ő kis bandájáéval. Azzal a barna szemével gyakorlatilag megpróbált lyukat égetni a fejembe, biztos vagyok benne. Most mit csináljak?

- Sophie Miller, ha már késve érkeztél, az a legkevesebb, hogy figyelsz arra, amit mondok. – szólt rám Zayn, ahogy az asztalom felé sétált. Jade vihogni kezdett és őt utánozták csatlósai, Gabrielle, Annaleigh, Elle és Rachel. Őket sokan a J RAGE - ként ismerik, avagy a népszerű lánycsapat, akik szeretik a figyelmet.

- Sajnálom, Mr. Malik. – mondtam neki, figyelmen kívül hagyva a másik öt füstös sminkű, erőszakos idiótát.

- Rendben van – sóhajtotta – Csak próbálj figyelni rám, rendben?

- Igen – kissé elképedve válaszoltam. Azta… Ez az a fickó, aki könyörtelenül megerőszakolt?

23 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a rész :)
    ügyesen fordítasz. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Annyira-annyira jo *.*
    Siess majd a kovivel legyszi ;-)))

    VálaszTörlés
  3. Imádom gyorsan kovit^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyonjólett.<3333333

    VálaszTörlés
  5. Mikor jön a kövi rész? :) nagyon várom esetleg jövőhéten? :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ugyes vagy;))) imadoom!!

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett!! :) tovàbbi sok sikert.

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó siess a kövivel<3:)

    VálaszTörlés
  9. Mikor hozom az új részt?

    VálaszTörlés
  10. Szia! Meglepi nálam → http://halfaheartniallwithhayley.blogspot.hu :)

    VálaszTörlés
  11. Imádom :) és köszi a fordítást! :) Várom a következő részeket! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia! Meglepi nálam → http://halfaheartniallwithhayley.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
  13. imádom siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  14. mikor lesz új rész csajszik?:))
    xx

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik a blogod, alig várom a folytatást!:D
    Vár egy kis meglepetés a blogomon!<3
    http://onedirectiondreamlovestory.blogspot.hu/
    Mia Harris

    VálaszTörlés
  16. Gyerekek, én màr nem birom! Nagyon kérlek titeket hogy rakjatok ki egy új részt vagy csak egy részletet vagy bàrmit mert komolyan mondom, én màr bele betegszem hogy nem tudom tovàbbolvasni!! És igen, tudom hogy nagyon vicces hogy az idegeinket huzzàtok ès a legérdekesebb pillanatba hagyjàtok abba de akkor is! Lééééciiiiiiiiii!!!!!!!! És nem piszkàlàsból könyörgök nektek hanem pusztàn azért mert nagyon ügyik vagytok és nagyon szeretnénk màr tovàbb olvasni, pont azért mert tetszik és érdekel minket!!!!! Pusziii <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok :D képzeljétek el h én akkora fan lett az utóbbi időben h óránként nézegetem a blogot xD azt szeretném kérdezni hogy mikora várható új rész? Es Köszi h fordítjátok :*

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jo lett!mikor lesz kovi?:)

    VálaszTörlés
  19. Kedd van es semmi.. Paratlan resz jon szoval kosz szepen Orosz Vivinek! :) Mindig o csuszik.. Pedig ez meg csak a masodik bejegyzese. Mi lesz a 10-iknel? Havonta raktok fol? Tobbet vartam toletek csajok!
    Darva Niki

    VálaszTörlés
  20. juuj*.* nagyon jól fordítottad mint mindig! a rész is nagyon jó:)
    Mikor kerül fel a következő rész fordítása már nagyon várom:)*.*

    VálaszTörlés