2014. március 20., csütörtök

II/14. Frusztráció

Nagyon mérges voltam, amikor fokozatosan közeledett felém, miközben a diákok kezdtek elszállingózni.

- Jól vagy, szerelmem? – kérdezte halkan, amikor már kettesben voltunk a folyosón. Még azt kérdezi, hogy jól vagyok?!

Megpofoztam. Keményen. És jó érzés volt. Minden haragomat kitöltöttem ebben az ütésben.

A csípés elviselhetetlen volt a tenyerem, de kifejezéstelen arccal vittem vissza a kezem magam mellé.

Harry az állát dörzsölte, mielőtt lassan találkozott a tekintete az enyémmel. Az arca piros volt az ütésem miatt, a dühöm pedig pillanatok alatt elszállt.. Nyugtalan voltam. Jesszus, mit csináltam?

Azonnal megbántam a durva fellépésemet. De Harry olyan dühössé tett. Szinte láttam az ideges tekintetét. Miért ütöttem meg? Mert megérdemelte. De miért? Féltékeny voltam? Nem.

Kék szemeimen pánik futott át, nem tudtam hogy fog reagálni, de lábujjhegyre álltam, és megcsókoltam.

- Nagyon sajnálom, kérlek ne haragudj. – mondtam halkan és tényleg nem akartam, hogy most megbüntessen.

- Egy egyszerű "Köszönöm, Harry " elég lett volna. Miért ütöttél meg? – kérdezte rekedtes hangon, közben még mindig az állát dörzsölte. Úgy tűnt, a haragja hirtelen elillant…Várjunk csak! Most tényleg én kezdeményeztem egy csókot?!

- Megütöttelek, mert nincs szükségem segítségedre. – vontam vállat, ettől kissé visszatért a haragja. – Ti valahogy mindenhol ott vagytok. Egyedül is meg tudom oldani a saját problémáimat.

Kíváncsian húzta fel a szemöldökét, kezét visszaejtette az arcától maga mellé.

- Biztos vagy benne? – kérdezte kihívóan, testével hirtelen a falhoz nyomta az enyémet.

- Igen – vágtam vissza, bár egy kicsit nehézkesen. A kezeimet a vállára tettem, hogy eltoljam magamtól, de úgy éreztem, mintha egy szikla kényszerítene a falhoz. Értelmetlen próbálkozás volt.

- De biztos? – kuncogott, lélegzete keveredett az enyémmel.

- Ugh! Igen! – duzzogtam és még egyszer haszontalanul meglöktem. – Elegem van abból, hogy mindegyikőtök uralkodni akar felettem! – kezdtem ideges lenni.

- Te, édesem, úgy tűnik még akkor sem tudod megvédeni magadat, amikor mérges vagy… - jegyezte meg vigyorogva. – Nem hogy más helyzetekben. – szavai égettek, mint a tűz. Igaza volt… Mindig tehetetlen vagyok, nem számít milyen helyzetben.

Behunytam a szemeim, de még uralkodni tudtam a könnyeimen.

- Köszönöm, Harry,hogy most még rosszabbul érezhetem magam. – mondtam remegő hangon.

Harry arckifejezése megváltozott, mivel Niall hirtelen megjelent a folyosó végén. Ellöktem magamtól Harryt és Niall karjai közé futottam, hagytam, hogy a könnyeim utat törjenek maguknak. Miért voltam olyan gyenge valóban?

A szőke fiú óvatosan ölelt meg, valószínűleg meglepte a cselekedetem.

- Jól vagy, Drágám? – kérdezte zavarodottan.

Mögöttünk nagy csattanással csapódott be egy ajtó, megfordultam, és akkor láttam, hogy Harry viharzott el.

- Sophie, jól vagy? – ismételte meg az ír fiú, miközben lágyan simogatta a hajam. – Idegesnek nézel ki – tette hozzá, és letörölte a könnyeim.

A vállába fúrtam a fejem, és csak úgy ömlött a számból a sok szó.

- Jól vagyok! Zaklatott vagyok, rendben! Azt hiszem a tény, hogy a srácok megint elraboltak, kezd teljesen felemészteni. Rosszkedvű voltam ma emiatt és szörnyen fájt a fejem, és úgy érzem mindjárt felrobbanok és…

Mutatóujját az ajkaimra helyezte és elhúzódott az ölelésből.

- Nem akarsz hazamenni? – kérdezte halkan Niall, arcomat a kezei közé fogta. Lassan, megnyugtatóan simogatott miközben várta a választ. Miért vagy olyan rohadt ellenállhatatlan, Niall?

- Nem, az osztályba kell mennem. – mondtam keményen, hogy elrejtsem előle az érzelmeimet.

- A nők olyan bonyolultak. – sóhajtott halkan, én becsuktam a szemem, a harag megint kezdett elönteni.

- Akkor miért raboltatok el mi?! – emeltem fel a hangom – Miért nem raboltatok el egy srácot, és akkor kiélhettétek volna buzi szokásaitokat.

Niall olyan erősen fogta meg csuklóm, hogy magához húzzon, mintha tűket szúrkáltak volna a kezembe.

- Sophie. Állj le most. Tudod, hogy nem vagyunk melegek! – halkan beszélt, de fájdalmasan – Azt akarod, hogy bebizonyítsam.

Tekintetem frusztráltan lesütöttem.

Hirtelen nekilökött a szekrénynek.

- Kérdeztem valamit, szerelmem. Meg kell mutatnom, Sophie? – Niallnek általában kedves, és édes hangja van, de most éles, és kemény volt.

- Nem .- kiszabadítottam kezemet erős szorításából, miközben kerültem a tekintetét.

- Rendben. – motyogta.

Odasétáltam, ahol a J RAGE rám szállt, felvettem a földön levő könyveimet, miközben Niall árnyékként állt felettem.

- Akarod, hogy veled menjek az órádra? – kérdezte Niall félénken. Gondolom kicsit zavarban volt a durva viselkedése miatt.

- Nem, köszönöm. Azt hiszem el tudok menni a folyosó végéig segítség nélkül is. – válaszoltam, lehajoltam és felvettem a könyveimet a földről.

- Sajnálom, Sophie… csak egy kicsit…eltúloztam a dolgot. - sóhajtotta, miután összeszedtem a cuccaimat. Merev tekintetem egy másodpercre találkozott az ő törékeny szempárjával. Hirtelen bűntudatot éreztem, amiért olyan harapós voltam vele és a többi emberrel. Ő volt a legmegértőbb annak ellenére, hogy ő is Harryre hallgatott.

- Én is, Niall. Nagyon változékony hangulatom volt ma, és bocsánat, hogy rajtad vezettem le a feszültségem, de most inkább megyek. – feleltem neki, mielőtt elindultam a következő órámra, drámára. Remélem Mrs. Lively fog órát tartani, és nem Louis.

Megkönnyebbültem, ahogy láttam, valóban Mrs. Lively volt ott, aki éppen az osztálynak beszélt. Megfogtam egy széket és leültem Emily mellé, épp maikor becsöngettek.

- Örvendek, hogy éppen időben érkezett az órára Miss Miller. – mondta idegesítően éles hangon. – És ma, osztály, párokban kell dolgoznunk. Válasszon mindenki egy párt, és egy-két percben mutassák be őt. Gyerünk! – fejezte be, és az emberek felálltak, hogy keressenek maguknak megfelelő partnert.

Nagyot sóhajtottam és felálltam, hogy hozzak egy padot nekem és Emilynek.

- Em. Muszáj beszélnem veled.

139 megjegyzés:

  1. Imádom egy izgalmasabb

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett!koszi hogy forditasz:)

    VálaszTörlés
  3. Jajj :) nagyon jó, köszi a fordítást..

    VálaszTörlés
  4. Annyira jo,csak kar hogy ilyen rovid:(

    VálaszTörlés
  5. Imádom*-* Szegény Harry!:(

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó rész lett imádlak titeket h fordítjátok ♡ ♡ bocsi de nem birom ki h ne kerdezelek meg titeket mikor lesz új rész ? :DD :*

    VálaszTörlés
  7. Imádom a blogot:)♥Várom a köviiit:)

    VálaszTörlés
  8. Remélem Niall és Shopia egymásba szeretnek és össze jönnek ♥♥

    VálaszTörlés
  9. Deimadoooom*-*
    En egyebkent Harrynek es Sophienak szurkolok:D! Varom a kovit:)

    VálaszTörlés
  10. Jo resz lett de istenem neha annyira ki vagyok toletek h ilyen lassan forditotok... Komolyan basszus es most mondhatjatok h olvassam angolul meg h milyen bunko vagyok de az osszes tobbi olvaso is ugyanezt gondolja, meg ha nem is mondjak ki hangosan... Egy kis tempot kerunk!!! Berkes Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt fogjátok elérni, hogy szarni fognak az egészbe! Fogjátok már fel, hogy nem egyszerű ezt csinálni!

      Törlés
    2. Most nem szarnak az egeszbe?!:D komolyan...nyugi van a bugyiban;)

      Törlés
    3. Most k*rvara kiakatam! Nem tetszik a temponk? Igy jartal! Orulj ha jovohetvegen lesz resz. Egyreszt, mert meg nincs kesz, masreszt, igy bazira semmi kedvem es erom forditani barmit is! Pedig meg akartuk lepni az olvasokat valamivel a blog "szulinapja" alkalmaval, de most szerintem ez elmarad. Majd jovore.

      Törlés
    4. Okes :* meglepetes h kerdezzunk toled askon..jovore is lesz, igazad van!;) csok

      Törlés
    5. Hagyatok már őket békén oruljetek h forditjak nekunk ha nem tetszik nem kell olvasni ennyi.... Fruzsi ne maradjon el a rész pár ilyen ember miatt lecci :Dd en szeretem ahogy fordítjátok es inkább csak a jo kommentekre figyeljetek es ne hagyatok h felidegesitsenek az ilyenek :Dd

      Törlés
    6. szanalom vagy ember..:') ennyire ne nezz mar minket hulyenek draga annonka...:)) meg a hulye is tudja h te irtad h lassu a tempo;DD vilagi nyomorek

      Törlés
    7. annyira el tudják ba**ni a kedvem ezek a kommentek pedig én nem is fordítom hanem csak olvasom. egyébként csak annyit tudok hozzáfűzni hogy örüljetek hogy fordítja valaki mert az utálkozással csak azt fogjátok elérni hogy nem fogják fordítani. és egyébként egyeseknek akkor legyen nagy a szájuk ha ők is tettek le valamit arra a bizonyos asztalra.

      Törlés
    8. en mar tettem le;) neked meg akkor legyen nagy a szad, ha nem sajat magad oltod be

      Törlés
    9. Drága nézzd már meg mennyi névtelen komment van aztán magyaráz mindet én írtam? Na puszi :*

      Törlés
    10. az lehet, de te mindenhol ugyanugy irsz:))) ennyire luzer te se lehetsz.vicc vagy.

      Törlés
    11. Ja igazad én vagyok a vicc :)

      Törlés
    12. Kedves Fruzsi! Anitaval (vagy barki is legyen az) teljesen egyetertek es nem hiszem hogy ezen ilyen halalosan meg kellene sertodni es egy nem tul igenyes, karomkodas-dus levelst irni amivel csak magadat jaratod le a tobbiek elott... A regi forditok meg ne szoljanak bele, ok adtak ezt a blogot ilyenek kezebe...

      Törlés
    13. Jajj istenem maradjatok már...elég egyszer leirni ha nem tetszik vmi....vissza lehet amugy venni a pofátokbol

      Törlés
    14. Mellesleg ádám te meg mitt rinyálsz itt one direction-os blogoknál??? Nem gondolod h kicsit gáz vagy?? (Saját vélemény)

      Törlés
    15. És mivan akkor ha Boydirectioner? Ha?
      Hova van az írva, hogy csak lány lehet Directioner?
      Megmutatod?
      Egyáltalán nem gáz.
      Maradj veszteg a kis saját véleményeddel.

      Törlés
    16. Szerintem a 1D nagyon jo banda (ne ertsetek felre nem vagyok meleg) es jo zeneket jatszanak. Egy baratom mutatta a blogot meg a kezdetek idejen es nagyon szerettem. Szerintem gonosz dolog kritizalni azert mert fiu vagyok... Sok mas directioner van aki himnemu :/

      Törlés
    17. Nem megbántani akartalak telleg csak ideges voltam es alapbol ilyenkor baromira bunko vagyok szval a megbantottalak akkor ne haragudj :/

      Törlés
    18. Neharagudj ha megbantottalal csam ideges voltam :// by zsofi ;)

      Törlés
  11. Igaza van nagyon jól forditotok de a tempó.. DE IMÁDLAK TITEKET :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  12. Iiimááádtaaam! Itt nem lehet abbahagyni!

    VálaszTörlés
  13. Apropo.. Lehet hogy valaki azt szeretné hogy gyorsabban fordítsatok, de szerintem a jó blogokra megéri várni! HA sok ilyen komi lesz hogy: Hogy gyorsabban, már olvastam angolul miért nem fordítjátok már le stb. ezzel nem értek el semmit. Mindenkinek van magánélete, és szerintem ezzel előbb-utóbb azt éritek/érjük el, hogy valaki bepöccen és nem lesz fordítás.
    (saját vélemény)

    VálaszTörlés
  14. Jo de akkor ne ígérgessen

    VálaszTörlés
  15. Hello!! imádom a fordításotad és nekem tökéletesen megfelel ez a tempó mert így legalább van valami izgalom is és nem ér olyan gyorsan véget ez a blog :) kövi rész mior jön?

    VálaszTörlés
  16. Kedves névtelen!
    Igazad van abban, hogy ígérgetés ne legyen. Viszont a lányoknak nehéz dolguk van, nem lehet egyszerű ilyet fordítani. Van magánéletük. Suli, tanulás barátok. Értsd meg őket, mert lehet hogy így mi húzzuk a rövidebbet. Megértésed köszönöm: Fanny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne okoskodj! Megertesedet koszonom: Miss Tokeletes

      Törlés
    2. Hogyne névtelenül milyen nagy szád....ez nem okoskodás drágaság az okoskodás az az amit te az életben nem fogsz majd tudni ;)

      Törlés
    3. A te nevedbol sem derul ki sok most nem mind1 h alnavet adok meg v nevtelenul irok??

      Törlés
    4. Ha engem zsofinak hivnak az miota alnev es ha ennyire erdekel a teljes nevem szivesen elmondom de bennem legalább van annyi h bejelentkezve pofázok

      Törlés
  17. Woow én nem olyan rég keztelek olvassni. Olvastam az eredetit nagyon jòl forditasz. Én személy szerint egyépként a Sophie- Niall párosnak szurkolok. A fejemben mindig elképzelem milyen lehet a következő rész.. megleptél. Engem nem zavar ha késöbb jönnek a részek ettől lesz izgi...
    puszi

    VálaszTörlés
  18. Én a Harry-Shopie párosnak szurkolok mivel elég cukik lennének együtt!!! :DD

    VálaszTörlés
  19. Basszus légyszíves siessetek. Tök megértem a magán cucccaitokat, de már több mint egy hete nem kaptunk részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A turelem rozsat terem. Ha te is leforditod igy, ahogy ok, annyi idovel ami nekik van, akkot itelkedhetsz. De igy NEM.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  20. Kicsit gyorsabban is lehetne...

    VálaszTörlés
  21. Komolyan mint a drogosok akik nem jutottak anyaghoz xdd

    VálaszTörlés
  22. Kedves Forditoink!
    En kerek elnezest, mindenki neveben, aki lehordott titelet. Ti egy kifogastalsn mukat adtok ki a kezetek kozul, legyetek ra buszkek! Ne foglalkozzatok azokkal, akik azt hiszik olyan konnyu az angolt magyarra forditani ugy, hogy melette mast is csonaltok, idotok keves, megis forditjatok! Draga nevtelen emberkek, akik igy letamadtak a forditokat: TURELEM.En is varok es tovabbi 500 ember is.
    Oruljetek, hogy valaki egyaltalan forditja,mert ha ok nincsenek akkor ez sincs!
    Ui.: KOSZONJUK HOGY FORDITOTOK!! Mi,akik pozitovan allunk adologhoz varunk..addig ameddig kell.:)
    Xx.T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem meg egy ilyen nyalizot mint te...

      Törlés
    2. Szerinted egy ilyen nyalas kommenttel mit fogsz elerni dragam?

      Törlés
    3. Semmit nem akarok elérni, és nem nyalizok:) Először kommenteltem, mert így hogy ilyen ocsmányságokat írtok a fordítóknak, csak azt éritek el, hogy ne hozzanak részt. Ha meg ennyire dühít, hogy nem tudtok olvasni..Nyomás az angol blog és ne nyavalyogjatok. A rész pedig most tudod miért nem jön?:))) Mert a fordítok beteltek a negatív kommentekkel.

      Törlés
    4. Fuu bazd ilyen fejjel hogy mersz barmit is mondani???

      Törlés
    5. Ejj de nagymenő vagy most...névtelenül beszoltál valakinek....kiváncsi lennék a te fejedre b+ ...mellesleg nem nyalizik hanem elmondja a véleményét...szval ha nem tetszik vmi ellehet huzni a picsába

      Törlés
    6. Es te bazdmeg... Semmi kozod hozza

      Törlés
  23. Imádom ezt a blogot már nem egyszer olvastam el és lehetetlen betelni vele várom a kövit,de megértem hogy sok idő lefordítani. egy rajongó;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En mar egyre kevesbe latom valoszinunek hogy valaha is jonni fog uj resz.. De mindegy most jol bosszut allnak az utalkozo kommenteken... Pff... Egy volt rajongo ;)

      Törlés
    2. Oke csá...nem muszáj olvasni....óó és biztos bosszut álnak mert ők ilyenek..(szarkazmus)

      Törlés
  24. Egyébként azzal hogy nem k ki részt csak azt fogjátok elérni hogy még több névtelen utáló komment lesz és egyre kevesebben fogják olvasni a blogot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de nem is az csak azert tenyleg ketten fordítjatook...

      Törlés
    2. Es ketten is halal lassan "bosszubol"

      Törlés
    3. Jajjj anyám....senki nem szoritott pisztolyt a fejetekhez h olvassátok...nem kötelező...ha nem tetszik huzzatok a picsába

      Törlés
  25. fuu bazdmeg de szaar

    VálaszTörlés
  26. Vegyetek fel egy 3. fordítót! Hátha könnyebb lesz!:)

    VálaszTörlés
  27. nagyon jó :) lehetetlen betelni vele! :)

    VálaszTörlés
  28. Hehe, ezek a kommentek:D jo olvasni:D amugy nagyon jo forditas lett, csak igy tovabb :)

    VálaszTörlés
  29. uram isten de gázok vagytok most a negatív kommentelők támadják a pozitívakat értelmesek vagytok ettől nem fog előbb rész jönni .......de mind1 én ehhez annyit tudok hozzá fűzni,hogy várjatok van több millió blog válogassatok azok közül is ..ezt a blogot meg a fordítóit is meg hagyjátok békén majd hozzák ha tudják hallottatok már a MAGÁNÉLETRŐL ?????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De azért vagyunk olvasók, mert minket csak a blog érdekel. A magánéletüket meg ne teregessk ki. Senkit sem érdekel. Ha németes vagy akkor lépj ki ebböl, mert így semmi értelme..
      (VISSZA A RÉGI FORDÍTÓKAT!!!)

      Törlés
    2. nem másik blogot kéne keresni, hanem más FORDÍTÓKAT

      Törlés
    3. fogjatok mar fel a pici fejetekkel, hogy vagy mi forditjuk, vagy senki!

      Törlés
    4. mas is orommel forditja;) attol mert ilyeneket irsz nem fogunk benyalni

      Törlés
    5. De senki nem irt Nesinek, hogy forditani szeretne, csak en. Te pl miert nem irtal neki? :)

      Törlés
    6. 1.tobben is irtak:))))))
      2.en akkor meg nem voltam benne a csoportba csak akkor amikor szarozni kezdtetek a részekkel :)))

      Törlés
    7. Senki nem irt Nesinek, hogy forditani szeretne. Vagyis ahhoz a posthoz vagy 50-en irtak, hogy szeretnenek, de senki nem kuldte el azt a ket reszt, amt lert uzenetben, csak en, szoval errol ennyit.

      Törlés
    8. a kepen az rendes szemuveg rajtad gondolom...vakeger:'D
      errol enyit

      Törlés
    9. Kedves Hungarian D!
      Akkora tahosag masoknak a szemuvege miatt beszolni hogy azt el nem tudom mondani. Szerinted onszantabol viseli? Mellesleg nagyon jol all neki es ezt nem nyalizasbol mondom. Az ovodas ocsem se piszkal masokat a szemuveguk miatt ugyhogy...

      Törlés
  30. Hihi ... viccesek vagytok... hàhà... olyan aranyosan veszekedtek... nem rosszból mondom :D puszikàlok mindenkit! Mosolyogjatoook! <3

    VálaszTörlés
  31. Szia!nagyon jo lett!:)mikor lesz kovi?

    VálaszTörlés
  32. Imádom :3 kövit :) sírni lehet ezektől a komiktól xD

    VálaszTörlés
  33. imádom! :) ezeken a negatív névtelen kommenteken már csak röhögni lehet...
    ~Vanessza

    VálaszTörlés
  34. Ha nem tetszik a tempó akkor ne olvassátok el nem hiszem hogy helyén való ismeretlen emberektől konkrétan követelőzni. Le írtátok nem tetszik a tempó de abba lehet hagyni a lehordást mert rohadt szánalmas a viselkedésetek. Kíváncsi lennék hogy Ti milyen tempóval fordítanátok úgy hogy iskolába is kell járni családod is van akikkel szintén időt kell tölteni plusz barátok esetenként meg talán különfoglalkozások.....

    VálaszTörlés
  35. wáo... Ezek a kommentek... Szeretem ezt a blogot, de egy kicsit tényleg régen hoztátok vagyis 2 hete az új részt... Elhiszem hogy sok idő lefordítani meg ott a suli meg a nem tom mik.. De ezért mindkettő felet meglehet érteni... Nem rossz szándékkal írtam!

    VálaszTörlés
  36. Soha nem kommenteltem még és többet nem is fogok, de a fordítók magukat minősítik,ezzel a lekezelő,bunkó viselkedéssel(gondolok a Fruzsi kommentjére) Ti! Vállaltátok,hogy fordítjátok és vezetitek a blogot! Ami azzal jár,hogy negatív kritikát is kaptok. Ha nem bírjátok ezt akkor mást kell keresni, nem ide valók vagytok. És nem állok senkinek a pártjára. De ezek tények el kell fogadni. Ha ennyire zavar állítsátok be,hogy ne lehessen névtelenül írni. Tam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel magadat minősíted. Jogosan akadt ki Fruzsi is.

      Törlés
    2. Mértis minősítem magam? Ne haragudj,hogy elmondtam az őszinte véleményem..:D mondta valaki hogy nem akadt ki jogosan?? Mert en nem. Mindenkinek van maganelete es EN megertem.Csak kozoltem,hogy a negativ megnyilvanulasokat is el kell fogadni, es nem egyszerre kiakadni mindig voltak elettelen nyomorekok akik ezt elvezik,hogy beszologatnak,sjrgetik az embert stb. es lesznek is. Igy adjon az ember tanacsot;)

      Törlés
  37. Lesz meg valaha uj resz? Csak h tudjuk, h mire szamithatunk... Koszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvasd angolul ha ilyen nagy a szád....ők tesznek neked szivességet h leforditjak akkor meg vegyél már vissza a geci nagy pofádbol....persze szemtol szembe nem mernéd nekik mondani

      Törlés
    2. Tejoooeg xddd
      En csak megkerdeztem... Bocs, ha mar azt sem lehet -.-"

      Törlés
  38. Na, most volt elég!!!
    Vivi vagyok, az egyik író. Nem szoktam elolvasni a kommenteket, de a napokban rámírt Fruzsi. Hogy mit? Hm..A névtelen emberkék miatt kissé kiakadt. Nem csodálom. Hogy van ekkora arcod/arcotok?! Nehogy már nektek álljon feljebb! Igyekszünk minnél hamarabb hozni, de hidd el, ha nem is hozzuk,akkor arra van mentségünk.
    Most ezzel a türelmetlenkedéssel tudjátok, hogy mit èrtetek el?!
    Azt, hogy Frizsi egy ideig kiszállt a fordításból. És ez tudjátok, hogy mit jelent?! Azt, hogy most egyedül kell fordítanom.
    Ami pedig engem illet. Felvételi szarságok, a szüleim válnak, a kutyámat ma elviszik, költözünk, a magánéletem romokban. Nem mintha tartoznék bárkinek is magyarázattal, de tessék! Itt van. Remélem mindenki megnyugszik, és nem lesz több vita. A névtelenek meg csináljanak egy google fiókot - nem tart sokáig, max.5 perc - ès akkor nem èri oket az anonim vád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat baszki akkor jellojetek ki uj forditokat nem hiszem el...
      De azert Fruzsi nem kene igy besertodni hogyha jon par negativ kommentelo

      Törlés
    2. tudod ez olyan mint a tanároknál..a magánéletet NEM viszik bele a tanításba, jobb lenne ha te is ezt tennéd, nem csak a saját bajaiddal foglalkoznál:)

      Törlés
    3. Csakhogy nekem ez nem a munkahelyem. Ha hozok nektek részt, abból én még felnőttként nem fogok majd jó munkahelyet találni, ha a tanulás helyett csak blogot írok, akkor pár év múlva csövelhetek BP-n és, sajnálom, de én nem ezt akarom. Köszönöm a megértést :)

      Törlés
    4. Hungarian d, ahelyett h itt rinyalsz
      olvasd angolul...kiváncsi vagyok h ha te ugyan ilyen helyzetbe lennél te folyamatosan forditanád -e le a részeket

      Törlés
    5. dragam, 1neved nem mered felvallalni?mar regen elsullyedhetsz
      2mar reg angolul olvasom
      most ugass:')
      fruzsi a lenyeg h itt mindenki leszarja mi van veled mert a BLOG a lenyeg es nem te

      Törlés
    6. Zsofi vagyok te parasz csak telorol irtam tán baj? Ha meg angolul olvasod akk ne rinyálj itt huzz francba...ugyis tudod mi lesz akkor meg mit bunkoskodsz itt?? Es ha ennyire nem erdekel fruzsi elete akkor jelentkezz segitonek vagy minek.... de h itt ugatsz azzal csak magadat minosited -.-"

      Törlés
    7. Èn is igazán szeretlek kedves :* ( -.- )

      Törlés
    8. ez Hungarian D-nek szolt (bocsi Zsofi)

      Amugy meg csak annyit szeretnek meg "mondani", hogy minden egyes alkalommal rossz erzes megnyitni a blogot, mert megy a veszekedes. Egyik olvaso oli a masikat a kommentjeivel. Oke, hogy kommentek mar igen csak 100 felett vannak, de ennek kb 80%a csak veszekedes. Biztos vagyok benne, hogy volt mar olyan alkalom, hogy Nesi vagy Szilvi is kesett mar, ha csak 1 resznel is, es biztos akkor is volt 1-2 olyan komment, hogy "siessetek mar!", de nem kezdodott el ekkora veszekedes. Mindenki hibakat keres itt a masikban, es ha csak egy szot rosszul ir le,mar arra 20 komment a valasz, hogy "huuu, degaaz". Ez egyaltalan nem a blogrol szol mar, hanem van itt par ember, aki nem tudja hol kielni magat, is ide jon trollkodni, hogy o legyen a nagymeno, aki beszolt a forditoknak. Ugyhogy kerek szepen mindenkit, hogy nyugodjon meg egy picit, es go dolja at a dolgokat, merte nnek igy semmi ertelme.

      Törlés
    9. Sose volt olyan, hogy ők késtek. Istennők*-*

      Törlés
    10. Uhmmm... névtelen cicukám itt előttem. Ezt te magad sem hiszed, hogy mi nem késtünk. Hogyne késtünk volna, Szilvi is volt, hogy késett a beígérthez képest. Én meg ugyan csak sokat csúsztam, mert nekem tényleg hangulat kell a fordításhoz és már Szilvit is azért kértem meg, hogy segítsen, mert én nem haladtam...

      Törlés
    11. csakhogy ti meg kesve is idoben hoztatok:)

      Törlés
  39. :) <3 Szeretlek Vivi, es sok sikert!

    Mellesleg (nevtelenek) probalj meg angol blogot forditani ugy h nemetes vagy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De akkor minek vallalkoztal?

      Törlés
    2. Az hosszú. A lényeg, hogy angolul akartam tanulni, és a barátnőimnek szótárral meg minden nyavajával együtt fordítottam max 3-4 részt, utána pedig írta Nesi a csoportba, hogy írjon, aki szeretné. Szerintem még emlékeztek is, hogy vagy 50-en írtak, egyáltalán nem gondoltam, hogy pont nekem fog sikerülni, így én is elküldtem neki azt, amit lefordítottam. Ezután írt, hogy én kapom meg a blogot, aminek nagyon örültem, mert gyakorolhatom az angolt, meg ez volt a kedvenc blogom is. Amúgy (gondolom el fog még tartani ez a blog jövő évig, mert 54 rész van fent az eredetiből) jövőre ez egyszerűbb lesz, mert - amiről már volt is szó párszor - felvettek a suliba, ahova menni akarok, és ott angolt fogok tanulni.

      Ich liebe euch und das Blog, aber ich kann nicht weiter übersetzen. Pár hétig szeretném utolérni magam tanulásban és egyebekben, mert katasztrófa volt az utóbbi két hetem, szóval kb 1 hónapra Vivire hagyom a blogot. :)

      Törlés
    3. én szívesen segítenék fordítani :)

      Törlés
  40. Mellesleg meg regisztralni kell engem meg nem enged:(((

    VálaszTörlés
  41. Béna vagy azért

    VálaszTörlés
  42. sziasztok :) imádom a blogot :) azért nem hozzátok a részt, mert elegetek van a sok gyűlölködő komiból, vagy azért mert nincs időtök fordítani? mert ha az idővel van gond, akkor tudok segíteni a fordításban szívesen :)

    VálaszTörlés
  43. Miért van nekem olyan érzésem, hogy már alig lesznek részek...Vagy egyáltalán

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvasd akkor angolul nem áll meg a világ....találd fel magad, amugymeg attol mert még most ilyen helyzetbe vannak nem jelenti azt h nem folytatják -.-"

      Törlés
    2. Szerinted miért olvasom ezt? Ha nem jöttél volna rá, akkor elmondom: mert az angolból nem értek mindent. Tudom hol lehet olvasni, regisztráltam is (igen, az az oldal regisztralos) de ha nem tudom rendesen leforditani akkor szerinted hogy a picsába olvassam?
      És amúgy úgy válaszolok, ahogy te írtál nekem, szóval nem felkapni a vizet...

      Törlés
    3. Nem kapom fel a vizet mert tudom h bunkon valaszoltam, de oket is meg lehet érteni (probaltam kedves lenni) viszont az olvasokat is megertem (lehet folosleges valasz volt es nem ide illo na de mind1)

      Törlés
  44. Könyörgöm erre válaszoljatok lesz meg uj rész? :( <3

    VálaszTörlés
  45. Persze, hogy lesz! De meg kell értenetek, hogy úgy tűnik, mind a kettőnk egyszerre van nagyon mély ponton. De (nem ígérem meg, ahogy még semmit sem ígértem pontosan) valószínűleg még a blog "szülinapja" előtt lesz rész :) De ha nem, akkor pedig légyszíves senki ne akadjon ki, hogy mit ígérgetünk, mert most hangsúlyozom, hogy NEM biztos, de megpróbáljuk.

    VálaszTörlés
  46. Kedves/kedvetlen mindenki, írók, utálkozók, normális emberek!
    A fordítóknak csak annyit, hogy imádom a fordítást és köszönöm, hogy fordítjátok. Kitartást!
    Az utálkozóknak csak annyit, hogy ha nem bírjátok kivárni a részt, akkor keressétek meg angolul! ;)
    Normális emberek! Legalább lehet látni, hogy nem csak az utálkozás megy a nap 24órájában. Jó lenne, ha a DirectionerFamily ilyen lenne. Az utálkozók basznak arra, amire mi nem, az írók életére. Remélem, majd egyszer ők is kerülnek ilyen helyzetbe.
    Tudom, hogy kicsit álszent dumának hangzik, de kisséelegem volt, hogy ilyen szarságokat olvasgatok itt a komiknál és az íróknak is szar lehet. Na mind1.
    Vica.. xx.

    VálaszTörlés
  47. Höhöhh.. :D igazàn jokat nevettem :D
    Tök vicces, hogy emberek.. gyerekek ilyen "fontos" dolgokon veszekednek.:D énis olvasója vagyok a blognak, énis ugyan ugy várom a részeket ahogy mindenki.. de nincs az h úristen mikor lesz már rész.. ennyire unalmas életetek van, hogy ennyire izgultok?! :'D foglaljátok el magatokat, ha ennyire unjátok magatokat! nyilván mindenki várja a folytatást majd kirakjàk ha ráérnek! ;) de az is igaz ha annyira elfoglaltak vagytok (fordítók) , hogy nem tudtok forsitani meg minden akkor adjátok át másnak a blogot abbol a bizonyos 50emberből akad aki ráér és szivesen fordít! :) de vicces ahogy itt egymás torkának estek :D folytassátok tiszta monika show :P az élet fontos dolgai :D egyszer ugyis felnőtök, vagyis remélem :D :D
    aztán nyugodság van :D

    - nevet nem adok mert ugyse hismertek :D de oltsatok be nagyon ezért :) hadd nevessek sokat :D ;P csók :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Am igazad van, mind a kettő miatt. Vicces, hogy embereknek ez a szorakozasa.

      Törlés
    2. Igaz-igaz, de arról az "50 emberről" csak annyit, hogy amikor átadtam a blogot, akkor Fruzsit leszámítva senki, ismétlem SENKI más nem jelentkezett... hát akkor ennyit azokról, akik itt pattognak szerencsétlennek...

      Törlés
  48. Írók szerintem szarjátok le az utálkozókat,ha nem tetszik nekik a blog akkor ne olvassák.
    Fruzsi én is németes vagyok úgy,hogy:ich liebe die Schriftstellers,aber lieber I love blog. egy rajongó;)

    VálaszTörlés
  49. en is szivesen jelentkeztem volna,de tudtam ,hogy nem birnam.minden elismeresem a tied Fruzsi!

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok! Reni vagyok,s szólnék pár szót!
    Annyit kérek,hogy ne törődjetek a negatív véleménnyel,mert nem éri meg!:)
    Aki pedig bántsa a fordítókar,húzzon nagyon de nagyon gyorsan el innen mert senki nem kíváncsi rátok!
    Próbáljatok meg ti úgy rendszeresen fordítani,hogy mellette ott a magánéleted,az iskolai tanulni valók..stb.!
    Névtelenül van nagy pofátok,ugye?
    Ha ők nem fordítanák tudjátok hogy senki sem? Úgyhogy inkább fogjátok be a szátokat s örüljetek,hogy vannak ilyen időközönként is részek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet értek! Kedves fordítók ne foglalkozzatok az utálkozó emberekkel. :)

      Törlés
  51. Kedves Nesi, Fruzsi, Szilvi és a többi fordító! Én már a kezdetektől fogva veletek vagyok és lelkesen olvasom a blogot. Tudom hogy nehéz munka és minden tiszteletem a tiétek. Nem vagyok még olyan idős mint a nagyok de a barátnőmmel szívesen megpróbálnánk egy részt lefordítani. A facebookcsoportba hol lehet jelentkezni? Melyik részt fordítsuk le(ha megengeditek) ?

    VálaszTörlés
  52. istenem...annyira gaz, ami itt folyik. oke, hogy nektek nincs eletetek, hogy nektek a blog a legfontosabb, de ez nem jelenti azt, hogy a forditok is igy vannak ezzel. latszik az agyi szint elegge durvan. nojjetek fel emberek!

    VálaszTörlés
  53. Valaki be tudná linkelni nekem az eredeti oldalt?:)

    VálaszTörlés