2013. július 8., hétfő

31.Rész - Barátság szint

A hátam mögött kényelmesen elrendezgettem a párnákat, majd elsüppedtem a puha takaróban. A szobában csak az óra kattogása hallatszott én pedig elábrándoztam. Arról álmodoztam, milyen lett volna, ha sikerül megszöknöm. Néhány perc után azonban három halk kopogás szakított félbe.

- Gyere be! - mondtam mindenféle lelkesedés nélkül. Az ajtóban Louis vigyorgós képe jelent meg.

- Jó reggelt Napsugaram! - köszöntött. Kezében egy tálcát szorongatott, mögötte pedig ott sorakozott Niall, Liam, Zayn és végül, de nem utolsó sorban Harry is. Arra sem vettem a fáradtságot, hogy ráemeljem a tekintetem.

A srácok körbe állták az ágyat, Louis pedig a tálcát a gőzölgő reggelivel az ölembe helyezte. Kimérten szemlélgettem az ételt közben pedig egyik szememet Harry-n tartottam.

- Gyerünk Sophie, legalább egy kicsit egyél - próbálkozott Niall, miközben mellém helyezkedett. Láttam, hogy Harry egész teste megfeszül, ahogy rögtön hozzábújtam.

- Sophie! - kezdte a zöld szemű.

- Nem akarok veled beszélni Harry.

- Nézd! Ami tegnap történt az a te hibád volt! - fújtatott. Úgy meglepődtem a szám is tátva maradt, eközben éreztem, hogy Niall is megfeszül az oldalamnál.

- Az én hibám? Már hogy lehetne az én hibám? - kiáltoztam mérgesen. - Igaz, én vagyok az aki saját magamat bántalmaztam tegnap csak úgy szórakozásból! Harry, nem tudok menni a kíméletlen tetteid miatt! - ordibáltam tovább és ismét közel álltam hozzá, hogy elöntsenek a könnyek.

- Te is bántottad magad, emlékszel? Vagdostad a csuklódat - vitatkozott.

Kitört belőlem a zokogás, a karommal szorosan fontam magam körül. Kemény vonásai enyhülni látszottak a kitörésemre.

- Harry! Bocsánatot kellene kérned, nem azt elérni, hogy még rosszabbul érezze magát a történtek miatt - állt ki mellettem Louis. - Nekünk azt mondtad, hogy megbántad a tetteidet.

- Nos, én... hazudtam! - motyogott, de ezután már nem tűnt olyan magabiztosnak. Hangosan sóhajtott, majd idegesen dörzsölte meg két tenyerével az arcát. - Megérdemelted...

- Folytasd csak és hátha sikerül legalább magad meggyőznöd - vágtam vissza.

Szúrós tekintettel meredt rám, de nem válaszolt, csak érthetetlenül motyogott magának az orra alatt, majd végül elfordította a fejét. Fintorogva fújtatott egyet és a hajába túrt.

Remegve nyúltam a villa után és beleszúrtam az ételbe. Niall erősebben szorított magához és édes dolgokat suttogott a fülembe, hogy könnyeimet mihamarabb leszáríthassa. 

Bizonytalanul emeltem egy falat palacsintát a számhoz. Mindannyian várakozás teljesen néztek rám, míg én a kaján nyammogtam. Hagytam, hogy az íze átjárja érzékeimet, majd lenyeltem. 

- Na? - érdeklődött Louis

- Finom. - vontam vállat és újabbat haraptam.

A srácok végig engem néztek, amíg be nem fejeztem az evést, de legalább közben kicsit beszélgettek is és nem csak engem bámultak mereven.

- Sophie, beszélhetnék veled négyszemközt? - kérdezte Harry mihelyst befejeztem. - A szobámban? - tette hozzá.

- Nem szállok ki az ágyból ma Harry. Nem tudok menni, emlékszel? Seggfej! - Az utolsó szót csak motyogtam, de Niall és Louis hallotta, s hatására kacarásztak egy kicsit.

- Rendben. Srácok, kifelé - utasította a többieket. 

Niall megölelt. - Az ajtó előtt leszek. Ha bármi történne csak kiáltsd a nevem, oké? - suttogta a fülembe, majd megpuszilta a fejem búbját és a többiekkel együtt kivonultak. Ahogy elhaladt Harry mellett, nem tudtam eldönteni, hogy melyikük néz csúnyábban a másikra, gyakorlatilag még a tesztoszteront is érezni lehetett a levegőben.

- Niall!... - sürgettem őt kifelé.

Rám vigyorgott és méltóságteljesen vonult ki, figyelmen kívül hagyva Harry féltékeny pillantásait. Az ajtó bezárult, Harry sóhajtott, majd átható tekintetét rám fordította. Egy pillanatra elmerültem zöld szemeiben, de összekaptam magam - Mit akarsz? - kérdeztem dühösen és keresztbe fontam a karjaimat.

- Bocsánatot akarok kérni, amiért olyan érzéketlen voltam tegnap. - Lassan, jól megfontolva ejtette a szavakat és közeledett felém, míg kezeit a combjaimon pihentette és arca már csak centikre volt az enyémtől.

A légzésem nehézkessé és kontrollálatlanná vált, zavart a közelsége.

- Megérdemelted a büntetést, de nem kellett volna ennyire keménynek lennem. Bocsánat, amiért elvesztettem az önkontrollom - fejezte be. Tekintete néhány másodpercre a számon időzött.

Igyekeztem kiszűrni a szavaiból a gúnyolódást, de nem volt benne. Mondandója tiszta és igaz volt.

- Bocsánatkérés elfogadva - sóhajtottam. Felém hajolt, hogy megcsókoljon, de elfordítottam a fejem, így csak egy arcra puszi jutott neki. Hátrébb húzódott, teljesen kirázott a hideg.

- Menj ki! - utasítottam. Mindenfelé néztem, csak rá nem.

- Nem-nem - ellenkezett. - Akarok egy békülő csókot. - Ismét felém hajolt.

- Megcsókolhatod a seggem! - vágtam hozzá mérgesen és eltoltam magamtól. Bosszúsnak tűnt és láttam, hogy nem áll messze tőle, hogy megüssön. - Niall! - kiabáltam és már egészen fel voltam készülve egy ütésre, de az én megmentőm berontott a szobába. 

- Harry, azt hiszem letelt az időd... Már így is elég kedves volt veled, hogy hagyta, hogy kettesben beszélhess vele, szóval kérlek menj el - mondta nyugodtan és elhúzta tőlem Harry-t.

Harry lerázta őt magáról, majd füstölögve indult el, az ajtót egy hatalmas csattanással lökte be maga mögött. Niall hitetlenkedve megrázta a fejét mielőtt bemászott mellém a takaró alá. 

- Köszönöm Niall, - motyogtam hozzábújva - jövök neked egyel. 

Ismét megpuszilta a fejem búbját. - Ez azt jelenti, hogy újra barátok vagyunk? - kérdezte reménykedve. 

Elmosolyodtam és bólintottam.  - Igen, úgy gondolom. 

- És mit akarsz ma csinálni Bogaram?

- Nem tudom. Csak üldögélni, tv-t nézni, beszélgetni, tv játékozni... ilyesmiket.

- Nagyszerű. Akkor hozok néhány dolgot - válaszolta. - Tessék! - nyomta a kezembe a távirányítót. - Addig keress valamit a tv-ben. Egy-két perc és itt vagyok - puszilta meg az orrom. 

40 megjegyzés:

  1. Imádom! Niall olyan aranyosan viselkedett.

    VálaszTörlés
  2. Imádom Niallt, nincs rá jobb szó egy Isten, nagyon kedvesen viselkedik Sophie-val, ami még nekem is jól esik. Harry igen egy seggfej.
    Várom a kövit.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Szilvi neked nagyon igazad van! Főleg a Harry dologban.

      Törlés
    2. Tudod Szilvi neked nagyon igazad van. Főleg a Harry dolog kapcsán.

      Törlés
  3. Te josàgos szent èèèèèg!!! Niall olyan cukiiiii

    VálaszTörlés
  4. imádom <3 olyan édes Niall és Soph :3 kövit <3

    VálaszTörlés
  5. huhuuuuu ......komoly......*gondolkodó fej*
    hmar köviiiiiit
    Love Yaaa and Hipsta please
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett...:D
    kövit hamar..:))

    VálaszTörlés
  7. isteniii*-* olvastam egy csomó blogot, de hamar meguntam őket, de ez valami tökéletes...van némi angol tudásom, megvan a középfokúm, ezért beleolvastam az elő hat fejezetbe. Nem nyalizásból, vagy ilyesmi, de ennek sokkal jobb a fogalmazása! Csak gratulálni tudok, h van életed a blogon kívül, és még is rendszeresen hozod a részeket! Csak így tovább, puszi: Niki!

    VálaszTörlés
  8. Ajj ez nem tul hosszu...Mindegy, imadom! Hozd hamar a kovit ! :D Szuper a blog, a Kinos Csond is brutal jo, nagyon ugyes vagy Nesi! Koszi a forditasokat! :))

    VálaszTörlés
  9. Harry egy... szemétláda:D hú de megpofoznám Soph helyében:D imádom ezt a blogot<3 a nem directioner barátnőimnek is mutattam és ők is imádják:D gyorsan hozd a kövit:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Én meg a másik nem directioner barátnőd és én is imádom :D

      Törlés
  10. Imádom a blogod a forditásod!*-*PLS HOZD A KÖVIT AMILYEN GYORSAN CSAK TOD .:)KOSZI a forditast.Habcsok:Anna

    VálaszTörlés
  11. egy szinten asgjaghjsasasfsd resz lett :D es Niall olyan kis cuki volt,ugy megolelgetnem!*-* (: xx

    VálaszTörlés
  12. Istenem Niall behalok a cukiságodon:') siess a következő rèsszel!:)

    VálaszTörlés
  13. Niall annyira kedves , viszont vele ellentétben Harry egy nagy seggfely. Követ :)
    Am a kínos csendben mikor lesz kövi rész ???

    VálaszTörlés
  14. áhh annyira cuki a Niall a végén még teljesen megszeretem...igaz eddig se volt vele semmi bajom de most mégjobban imádom :)) siess kövivel ♥♥

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó...siess a kövivel.!!! :)

    VálaszTörlés
  16. Hamar a kovetkezot:) nagyon ugyes vagy Nesi!!! :)) (merci) xx

    VálaszTörlés
  17. Niall cukii erre van szüksége Sophnak nem hiszem el hogy megbocsáltott Harrynek sztem Harry még bántani fogja Sophit nah további szép napot siess a kövivel puszziii *vivihh

    VálaszTörlés
  18. Niall olyan aranyos............
    siess a kövivell

    VálaszTörlés
  19. hello. nem nagyon bírtalak/néztem fel rád, viszont ezzel a bloggal megfogtál, s csak ámulok és bámulok hogy milyen jól fordítasz! tényleg. ügyes vagy, niall cuki - :3333333333 -, harry egy arrogáns hülye seggfej. hozd a kövit *--------------------------------------------* kérlek. vagy meghalok.

    xx, egy névtelen olvasód, aki nem is annyira névtelen...

    VálaszTörlés
  20. FUCK FUCK FUCK :DDD ÁHHHHHHHH NEM BÍROOOM :D NESI IMÁDLAK :* AHOGY CSAK TUDOD HOZD TUDUNK VÁRNI :D

    VálaszTörlés
  21. Istenem Niall*-* Most mégjobban beleszerettem mint ezelőtt*-* Istenem, milyen aranyos:3 Remélem lesz köztük valami Sophie-val. Harry egy seggfej._.
    Hamar kövit!:)) x

    VálaszTörlés
  22. aww de jó ez a rész!! *O* alig várom a kövit!!mikor lesz megint durva rész?? #perverzfej# xdddd

    VálaszTörlés
  23. Niall annyira cukii*-* Eszméletlen jó ez a blog:)) Szuper vagy köszönjük,hogy lefordítod!!

    VálaszTörlés
  24. Imádom Niallt és most annyira aranyosan viselkedett..*.* :D csak így tovább nagyon joo a blog*.* :)

    VálaszTörlés
  25. Huu ez nagyon joo lett*.* és nagyon jol csinálod azt amit csinálsz:D csak igy tovább :) ja és gyorsan kövit *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha,ez egy csöppet félreérthető volt :D

      Törlés
  26. OMG. ma kezdtem el olvasni és már végig is értem vele :O nagyon jó ez a blog, imádom. Niall hihetetlenül édes :) Harry meg egy seggfej, de hát valakinek annak is kell lennie. alig várom az új részt ;)

    VálaszTörlés
  27. Jajj nagyon ügyi vagy. Lécci gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés
  28. Ez nagyon joo lett:D ez nagyon rendes volt Niall-től*.* és amugy nagyon tetszik ez a blog..:)
    Mikor hozod a kövit?? :D

    VálaszTörlés
  29. Nagyon jó lett alig várom a következő részt :D addig is van egy díjam számodra :) http://www.1dlovestorywithemily.blogspot.hu/2013/07/3dij.html

    VálaszTörlés
  30. Én délután kezdtem bele és le se tudtam tenni egész este :) már nagyon várom a kövi részt ;) :D

    VálaszTörlés
  31. Mikor lesz kövi rész??*.*:DD

    VálaszTörlés
  32. ahj..anyira jo*o* essig ez tetszik a legjobban:) meg a louisos amikor a furodtek elotte louis beszolasa :"tudom en hogy furdozni szeretnel;) "
    :dd<3
    ~H.Vikii:)

    VálaszTörlés