2013. július 3., szerda

29.Rész - Következmények

Félre néztem, megijesztett ez az új oldala.

- Rossz, rossz, rossz lány voltál Sophie. És most jönnek a következmények. Az arca csak pár centire volt az enyémtől.

- Azért megérte megpróbálni. – suttogtam a merész kijelentésemet. Összeszorította az állkapcsát, ahogy küzdött, hogy kontrollálni tudja magát. Meleget kezdtem érezni mindenhol és teljesen felpezsdültem. Baszódj meg tinédzser test! És baszódj meg Harry, amiért olyan átkozottul nagyszerű vagy!

- Sophie, soha többet nem próbálhatsz megszökni, ellenállni vagy megrúgni újra. Értesz engem? - A hangja komoly és parancsoló volt. Csukva tartottam a számat és kifejezéstelen arccal bámultam vissza rá. – Én várok... – sziszegte.

- Bármennyire is azt hiszitek Harry, de nem ti irányítjátok az életem! Megpróbálnám megint és megint, ha tehetném… Vicces volt. És megérdemelted azt a rúgást. Úgyhogy fogd be a pofád… - A szavak gondolkodás nélkül robbantak a számból. A francba Soph, tényleg halálvágyad van?

A szemembe nézett, majd az ajkaimra, végül lassan végig le a testemen. Felém nyúlt és egy perc alatt az ujjai becsúsztak a farmerem és a bugyim alá, majd az ajtótól elemelve egy kicsit, lehúzta őket rólam, így az alsó testem meztelen maradt a kegyei előtt.

Elengedte a lábaim és én visszaejtettem az ajtónak. Kétségbeesetten rántottam egyet a köteleken a fejem fölött, de nem használt. 

Harry lehajolt, lassan kicipzárazta a nadrágját és hagyta lecsúszni a lábán, egyszer sem véve le rólam a szemét. Lerángatta magáról a többi ruhadarabját, és közeledett hozzám, az arckifejezése heves volt. 

Az egész testem remegett, különböző okok miatt. A lábaimért nyúlt, de összeszorítottam a combjaimat, olyan erősen, amennyire csak tudtam. Nem hatotta meg. A kezeit a combjaim közé vezette és durván szétfeszítette őket, az izmaim azonnal fájni kezdtek. Ziháltam, ahogyan megmarkolta a combjaim, olyan szorosan, amilyen szorosan valószínűleg csak tudta, és visszacsapta őket újra az ajtóhoz, rám kényszerítette magát. Kétségbeesetten rántottam újabbat a köteleken, a lábaimban az izmok égtek a szorítás erejétől. 

Megragadta az egyik combomat, és gyorsan becsúsztatta a kezét a testünk közé. Megragadta magát odalent és belém vezette. Egy halk nyögés tört ki az ajkai közül, ahogy megpróbáltam kitolni őt magamból. Csak egy pillanatra húzta magát kijjebb, hogy utána rögtön belém hatolhasson a teljes hosszával.

- Harry… Ez fáj – panaszkodtam, és megpróbáltam megint eltolni őt.

- Kitűnő – morgott válaszul. Sírni kezdtem, kétségbeesetten rángatva a rabigámat.

Megragadta a másik combomat és kezét felfutatta a fenekemen, hogy határozottan megfogja a csípőmet. Hátralépett egy kicsit, eltolva engem az ajtótól, felfelé tolva a csípőmet és egy pillanat alatt ismét belém hatolt, olyan hirtelen, hogy alig kaptam levegőt. 

Vad nyöszörgés bukott ki az ajkaimon, ahogy keményen belém csapódott, rezgéseket küldve keresztül a bőrömön. Éreztem, ahogyan a kötelek mélyen belevágnak a csuklómba minden kegyetlen lökésnél és teljesen biztos vagyok benne, hogy vérezni kezdtek. 

A testrészeink egymáshoz érésének hangja töltötte meg a levegőt körülöttünk. Már nem tudtam többé fókuszálni, a szédítő varázslat át vette rajtam a hatalmat. A testem többet akart, de az agyam nemet sikított. Sajnos a szám a testemre hallgatott, és nem a mentális tiltakozásaimra. A nyögések kiszakadtak belőlem, amikor a lökései kellemessé váltak. Tudta, hogyan érezzem magam csodálatosan. 

Döbbenetemre, amikor az örömöm kezdett kiteljesedni, Harry erőteljes lökései lassultak. 

- Harry! Harry… Ne állj meg. Könyörögtem lélegzetvisszafojtva, a szemeim végre képesek voltak összpontosítani. Ívbe feszítettem a hátam, és feltoltam a csípőm újra, lelkes várakozással, hogy folytassa. A sebességét lelassította, míg végül teljesen megállt bennem. – Harry… Gyakorlatilag már könyörögtem. - Harry kérlek, nem hagyhatsz így itt. 

- Nincs több próbálkozás a szökésre… - utasított, és közben belevéste a körmeit a puha csípőmbe.

Az ajkaim egy vonallá préseltem össze és a csípőmet újra neki nyomtam. – Csináld..

Kicsit megdöntötte a fejét, és vigyorgott a válaszomon és figyelmeztetett..

- Nem hiszem, hogy tudod, mit kérsz tőlem kicsi lány.

- Csináld! - ismételtem meg magamat, majd egy csábító nyögés kúszott ki a számon.

Befejezte a figyelmeztetést. Ellenkezésképpen nyögtem egyet, amikor éreztem, hogy kihúzza magát belőlem. 

Meglepetésemre körbefordított, hogy az ajtóval nézzek szembe, a kötél összecsavarodott a fejem felett. Szilárdan megragadta a csípőmet, majd kis szünet után a testemhez simult és a fülembe suttogott. – Nem leszek gyengéd veled. – A lélegzetem a torkomban akadt, amikor felfogtam miről beszél.

- Harry… - nyöszörögtem csendesen. Élesen szívtam be a levegőt, ahogy megéreztem, hogy a fenekemhez illeszti magát. – Harry – mondtam még sürgetőbben.

Mintha tudta volna, hogy mi következik, nem vesztegette az idejét, kezét a számra tapasztotta és keményen belém vágódott.

Elfojtott zokogásban törtem ki. A könny patakokban csurgott a szememből, ahogy gyorsan járt ki és be. Beleharaptam a kezébe, de ő elrántotta és a hajamba markolt, amivel hátra rántotta a fejemet.

Hangosan sóhajtottam, ahogy a testem lassan kezdte megszokni őt. Egy kicsit lassított és mellkasát a hátamnak nyomva pihentette, aztán egyik kezét lecsúsztatta a hasamon keresztül és azon az édes kis ponton kezdett finoman simogatni.

- Mmmm… - nem tudtam visszatartani az mély nyögést, ami kiszakadt az ajkaim közül.

- Nincs több szökés – suttogta. A szája finoman cirkált a fülcimpámon.

Elektromosság járta át a testem, hogy ujjaival lassan matatott lent a nedves kis nyílásban. Ajkaim elnyílottak és lehunytam a szemem, teljesen átjárt a szenvedély.

- Ó Istenem! – motyogtam lélegzetvisszafojtva, ahogy újra elkezdett be és ki járni bennem, lassú, de élvezetes lökésekkel.

- Nincs több szökés – ismételte önmagát.

Kicsit megemeltem a fejem, a szemem még mindig csukva tartottam és remegő hangon válaszoltam – Nincs több szökési próbálkozás…

Ezzel, az egyik kezét a derekamra fonta és kicsit megemelt. Gyorsan mozgott bennem, ezt kiérdemeltem az adott válasszal. Teljesen elengedtem magam és élveztem, ahogy három ujját belém vezeti és rögtön meg is találta a pontot, amit stimulálva a testem örömhullámok járják át. Minden önkontrollomat elvesztettem, ahogy a testem átjárta a masszív érzés, ami az öröm és a fájdalom keresztezéséből született.

Fejem a vállára billent kimerültségemben, miután végül túlestünk a csúcson. Leeresztett, de a testével megtartott és kiszabadította a kezeimet. Hüvelykujjával óvatosan végigsimított a csuklóm érzékeny bőrén.

- Jól vagy? – kérdezte és tekintete az enyémet kereste.

- Utállak – vágtam vissza, de a magabiztosságom igencsak halványka volt.

- De valójában imádod, ahogy dugok veled. – vigyorgott és az ölébe kapott. Óvatosan fektetett le az ágyra, majd az ágyvégén levő zacskókban kutakodott és olyan tárgyakkal tért vissza, amikre én még csak gondolni sem akartam. Letette őket mellém, majd kibújtatott a felsőmből, nekem pedig nem volt erőm tiltakozni. Csókolni kezdett, de nem válaszoltam rá.

- Aludni akarok. – motyogtam és az ágyneműbe fúrtam magam.

- Ó, azt nem! Még nem tartunk ott – ellenkezett és elvette tőlem a takarót. – Még fiatal az este. – Újra elkapta a kezeimet és az ágytámlához bilincselte. Legnagyobb meglepetésemre azonban betakart. – Változtattam a terven. Hagylak megpróbálni elaludni – suttogta és mellém bújt.

- Akkor miért bilincseltél meg?

- Azt mondtam, hogy hagylak megpróbálni – kuncogott, én pedig mérgesen nyüszögtem.

Egyszerre csak éreztem hideg kezeit a mellemhez érni, összerándultam és fintorogtam tőle. Kissé megharapta a fülcimpám, a fürtjei csikizték a nyakam. Egyik keze tovább körözött a jobb mellemen, míg a másik eltávolodott és megragadta vele az egyik tárgyat, ami mellettünk volt. Nem is láttam, ahogy behúzta a takaró alá, csak megéreztem, ahogy a csiklómnak nyomódott. Az egyik kispárnába nyomtam az arcom, ahogy megéreztem, hogy Harry belém vezeti. Az élvezet nőtt, ahogy Harry egy pontot finoman szívogatott a nyakamon és mindkét keze statikusan végezte a saját munkáját. 

- Harry, vedd azt ki onnan – nyekegtem, de elhallgattatott, mivel megharapott. Éreztem, ahogy erekciója újra életre kel a fenekemnek nyomódva. 

Néhány másodperc múlva, mindkét kezét a combjaim közé vezette és ismét belém hatolt. A kispárnába sikoltottam. Úgy éreztem szétfeszít. A könnyeim újra eleredtek. Harry a nyakamat cirógatta és lassú, de fájdalmas tempót diktált. 

- Ezt azért kapod, amiért kiálltál Niall mellett. – motyogta a fülembe. Olyan mélyre hatolt belém, amennyire csak lehetett.

Csendben maradtam és ezúttal az élvezetnek egy halvány szikráját sem éreztem. Néhány perc múlva nyögött egy nagyot és belém ürítette magát. A gondolattól még a hideg is kirázott. Kihúzódott belőlem, de teste közel maradt az enyémhez. Még mindig éreztem magamban a tárgyat és esze ágában sem volt eltávolítani onnan, csak lomhán lihegett a fülembe.

- Kivennéd azt onnan, kérlek? – kérdeztem halkan. 

- Nem. Nem lesz nyugtod ma éjjel, mivel megütöttél ott, ahol egy férfit sosem kellene – felelte fáradtan. Kezeit visszahelyezte a mellemre és a testemet a sajátjához ölelte. Egyik kezét megemelte és csettintett egyszer, azután mégegyszer. Mérgesen sóhajtott és újra csinálta. – Miért nem kapcsolódik le a lámpa?

- Az enyém manuális! – vágtam vissza, bár viszonylag gyengéden. 

Morgott egyet, majd felkelt, hogy lekapcsolja, végül pedig visszamászott az ágyba, előző pozíciójába. 

- Jó éjszakát! – mondta rekedtes hangon. – Jah, bocsi, nem hiszem, hogy az lesz – kuncogott.

Belerúgtam egyet a takaró alatt, de csak nevetett és közelebb húzott. 

- Ezért bírlak Soph. Ilyen kis tüzes vagy, még egy jó dugás után is.

- Fogd be – morogtam. És úgy tett. Már csak a horkolása töltötte be a teret sokáig, mire én is békésen elaludtam. Már amennyiben az erotikus álmokat békésnek lehet nevezni.

A fordításban segített Nikíí, olvassatok bele ebbe /http://leftalonetocryhungary.blogspot.hu/ Ezt ő fordítja, még csak két rész van fent, de szerintem nagyon izgalmasnak ígérkezik.

Amíg a következő részre vártok nézzetek be ide: http://iknowlarrystylinson.blogspot.hu/ Ez a saját blogom, befejezett és legfőképpen Niall-ról és Harry-ről szól.

12 megjegyzés:

  1. Omfg!!!! Hihetetlen... Köszi hogy fordítod:D Én megengedném ezt Harrynek, lol

    VálaszTörlés
  2. bakker! :D istenem mennyire imádom :D
    a kedvenc részem ez volt, olyan aranyos :D:D

    Hüvelykujjával óvatosan végigsimított a csuklóm érzékeny bőrén.
    - Jól vagy? – kérdezte és tekintete az enyémet kereste.
    - Utállak – vágtam vissza, de a magabiztosságom igencsak halványka volt.
    - De valójában imádod, ahogy dugok veled. – vigyorgott és az ölébe kapott.

    VálaszTörlés
  3. asdasdasd *---* asdasdasdasdasd*------* asdasdasdasd *-* uram isten segits : oo !! xx

    VálaszTörlés
  4. Hát igen...nem véletlenül az egyik kedvenc blogom *-* Nem tudom,hogy fogom kibírni a következő részig....... Xxx

    VálaszTörlés
  5. <3333333333333333333333333333333333

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁááááááá imádom.:3
    Jöhet köviiiii.!<3

    VálaszTörlés
  7. uhh na ez durva volt imádom :DD siess kövivel ♥♥

    VálaszTörlés
  8. http://werygooog.blogspot.hu/p/dijam.html Imádom, így tovább :D

    VálaszTörlés
  9. Sziaa.
    Most találtam rá a blogra. Ku*va jo lett! Mikor jön a kövi? *-*
    Lucaa x

    VálaszTörlés