2013. július 5., péntek

30.Rész - Chasing Cars

Pislantottam egyet, majd még egyet, végül pedig még sóhajtottam is. Teljesen felébredtem.

A karjaim zsibbadtak a fájdalmas pozíciótól és amúgy is minden porcikám sajgott az előző este miatt. Nagy nehezen körbefordultam a bilincs ellenére, de várakozásommal ellentétben nem találtam ott Harry-t a bal oldalamon.

Átvergődtem a másik oldalra, Niall ült az alvó kuckó szélén és a telefonján játszott. Tudtam, hogy rossz érzéseimnek kellene lenni vele kapcsolatban is, hiszen ő is egy volt az elrablóim közül, de mégis valahogy benne jobban bíztam és megszólítottam.

- Ni... Niall - nyöszörögtem elgyengülve. Fejét az irányomba kapta a telefonját pedig maga mögé hajította, majd odajött és szeretetteljesen a karjába vont. Az ágy szélén ült és majdnem teljesen az ölébe ültetett. Sziszegtem, amikor ujjai valami fájdalmas területet érintettek és felhüppögtem, amikor ettől eszembe jutott Harry előző esti keménysége.

- Csss... Sajnálom. Rendben vagy? - motyogta a hajamba. - Annyira aggódtam tegnap este miután Harry olyan mérgesen kitette innen a szűröm.

- Nem tudom. Igazából mindenem zsibbad - a hangom kissé rekedtes volt.

- Ez azért van, mert olyan furcsa pózban aludtál. - Megpuszilta a fejem tetejét és együtt érzően dörzsölgette a vállam. Kezei eltávolodtak tőlem és a hátsózsebéből előhúzott egy kis kulcsot, amivel kinyitotta a bilincset.

Azonnal szikla nehézségűnek éreztem a karomat és élettelenül hullott le a párnára. Nagy nehezen megmozdítottam őket és összegömbölyödve Niall-höz bújtam. Felhúzta a takarót, hogy betakarja meztelen testem. Az alsó ajkam megremegett és a könnyek csak úgy gyülekeztek a szememben, de igyekeztem visszatartani, erős akartam maradni és nem kiborulni az előző este miatt.

Niall kezével gyengéden beletűrt a hajamba, és ahogy a tincseket ezzel elvonta az arcomból, észrevette, hogy a zokogás szélén állok, de visszatartom.

- Engedd el magam Soph... Sírhatsz nyugodtan - suttogta a fülembe.

Nemlegesen ráztam a fejem, de abban a pillanatban már el is engedtem magam és a könnyek utat nyertek. Zsibbadt ujjaimmal nehezen megtaláltam a pólóját és úgy kapaszkodtam bele, mint ha mentőmellény lenne, közben pedig újra megéreztem homlokomon puha ajkait, amint édes csókokat lehelt a bőrömre.

- Nincsen semmi baj Drágám... már vége - mondta gyengéden, miközben állát a fejemre támasztva tartotta.

- Nem. Nincs! - hüppögtem. - Harry utál engem. És újra ezt fogja tenni. - folytattam. A könny fátyolomon keresztül ekkor megtaláltam kék íriszét.

- Édesem, Harry nem utál téged, csak rosszul mutatja ki az érzéseit. Tegnap a düh vezérelte... Látnod kellett volna ma reggel. Saját magára volt már dühös - motyogta az édes ír akcentusával, majd az orrom hegyére is nyomott egy puszit.

- Hova lett ma reggel?

- Nem sokkal azután keltél fel, hogy ő itt hagyott. Lement a nappaliba, ott voltunk mindannyian, és azt mondta, hogy ő képtelen szembe nézni a könnyeiddel, úgyhogy felküldött engem maga helyett.

A vállamba dörzsöltem az arcom, hogy letöröljem a könnyeim, ekkor azonban rájöttem, hogy valami nem stimmel. Megmozdultam egy kicsit és újra megéreztem a tárgyat, ami Harry előző este belém dugott. Majd újra éreztem, ahogy próbáltam közelebb húzódni Niall-hez.

- Őőő, Niall? - kérdeztem erősen pirulva. Hangosan sóhajtottam és magam sem hittem, hogy ezt kérem tőle.

- Hmm? - nézett rám kérdőn és az egyik hajtincsemmel játszott.

- Tegnap éjjel Harry... őőő... feldugott... ümm... egy tárgyat belém. Eltávolítanám én magam, de nem érzem a karjaimat - Lesütött szemekkel fejeztem be a mondatom.

- Igen. Beszélt róla. Hogyan... uhh... Hogyan akarod... nos,... Hogyan akarod, hogy csináljam? - kérdezte idegesen és ő is teljesen el volt vörösödve. Valójában őt is legalább annyira kínosan érintette ez, mint engem.

- Bárhogy, csak tüntesd el - motyogtam és arcom a mellkasába temettem.

Szabad kezével közelebb húzott magához, míg a másikat becsúsztatta a takaró alá. Ujjai az útjukat keresték az említett régióban. Még mélyebben fúródtam felső testébe, ahogy nyelni hallottam, az ujjai pedig a csiklómon simítottak, majd végül megtalálta a tárgyat. Sóhajtottam, ahogy éreztem őt lent matatni és lehunytam a szemem, ahogy fájdalmasan lassan húzta ki belőlem. Mire végre kivette, már leginkább lihegtem.

Megfordult egy kicsit, hogy a háta mögött az éjjeliszekrényre tudja tenni. Visszafordulva idegesen masszírozta a halántékát, mintha el sem akarná hinni, hogy Harry mit nyomott belém.

- Mi volt az? - Akaratlanul csúszott ki a számon a kérdés. Hezitált egy sort, egyenesen a szemembe nézett és halkan visszakérdezett, hogy tényleg akarom-e tudni.

- Nézd, ő egy hatalmas dildót tett fel neked. - Eddigre már nem bírt a szemembe nézni.

Dildó? Mi a szar az a dildó? Kérdéseim valószínűleg a szememből is sugároztak, mivel Niall folytatta...

- Elfelejtettem, hogy ilyen kis ártatlan vagy. A dildó, mondjuk úgy, hogy egy játék pénisz. - Mindenfelé nézett csak rám nem, engem pedig még a gondolattól is a hideg rázott.

De az - Ó - volt az összes válaszom, mielőtt visszafordult és újra engem ölelt. Arra lettem figyelmes, hogy egy ismerős dalt halkan dünnyög, s pillanatokon belül rá is ismertem.

We'll do it all
Everything
On our own

Éreztem, hogy lassacskán csillapodik a zsibbadás. Lassan lehunytam a szemeim és engedtem, hogy szavai kitöltsék teljesen az elmém.




We don't need
Anything
Or anyone

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

I don't quite know
How to say
How I feel

Those three words

Are said too much

They're not enough

If I lay here
If I just lay here

Would you lie with me and just forget the world?


A testem többi részét is egy különös érzés járta át, ahogy a dal folytatódott.


Let's waste time
Chasing cars
Around our heads

I need your grace
To remind me
To find my own

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

Forget what we’re told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes, they're all I can see

I don't know where
Confused about how as well
Just know that these things will never change for us at all

If I lay here (Ha itt feküdnék)
If I just lay here (Ha csak itt feküdnék)
Would you lie with me and just forget the world? (Feküdnél te is itt velem, hogy megfeledkezzünk a világról?)

Befejezte a dalt és én mereven a szemébe bámultam, ő pedig vissza az enyémbe. Valami különös dolog jött létre köztünk.

- Azt hiszem igen. - válaszoltam a dalszöveg utolsó sorában feltett kérdésre. 
- Ismerted a dalt? - kérdezte hitetlenkedve. 

Akaratlanul is elmosolyodtam egy kicsit. - Természetesen! Az egyik rajongói eseményetekről raboltatok el. És nyilván egy rajongónak kellett lennem, vagy nagyon őrültnek, mivel ott voltam - vágtam vissza kuncogva és ő is csatlakozott. Korgó gyomrom szakított minket félbe. - Asszem éhes vagyok - sóhajtottam. 
- Ah... én is. Gyerünk, öltözz fel és kerítsünk valami kaját - tapsolt egyet boldogan és kiugrott az ágyból. 

Én is így próbáltam tenni, de összeestem és egy kupac takarón landoltam. Kinevetett, de azután aggodalom tükröződött az arcáról, ahogy újra megpróbáltam felállni, de nem sikerült. 

- Niall, nem megy!... Nem tudok menni! Fáj a lábam és nem tudom rendesen mozgatni. Nem bírok ráállni - pánikoltam, de Niall egyik ujját a számra helyezve elcsitított.

- Nézd, miért nem töltöd ágyban a napot? Azt hiszem arra lenne szükséged. Egy nap pihenő jót tenne. - Tekintete az enyémben ragadva és kedves szavai nyugtatóak voltak.

Határozottan bólintottam, de még mindig a sírás szélén álltam. 

- Minden rendben lesz Édesem, oké? Egy-két óráig majd itt leszek én társaságnak, azután majd cserélek a többiekkel - csitítgatott, majd felnyalábolt a földről a takarókkal együtt és visszasegített az ágyra. - Hozok ruhákat, azután a többiekkel hozunk ruhákat. 

- Harry ne! Kérlek! Nem akarom őt látni - könyörögtem, s erősen markoltam a takarót.

- Harry főként! Bocsánatot akar kérni... - próbált meggyőző lenni, de nem bírt a szemembe nézni. Kétségbeesetten ingattam a fejemet.

Sóhajtott és valami olyasmit motyogott, hogy 'makacs lány', majd távozott a szobából. Néhány perc múlva vissza jött és segített felvenni a ruhákat, utána újra kiment. - Hozok reggelit. - Szólt vissza az ajtóból.

Késztetést éreztem rá, hogy felkeljek és bezárjam az ajtót, de a testem tiltakozott, nem bírtam felkelni.

21 megjegyzés:

  1. és megint a Niall a segítőkész :') kíváncsi vagyok Harry,hogy fog Sophie-tól bocsánatot kérni:D

    VálaszTörlés
  2. Imádom KÖVIT KÖVIT KÖVIT...:DDDDD

    VálaszTörlés
  3. Istenem de jó*--* annyira aranyos Niall, alig várom, hogy összejöjjenek:') hamar kövit!:)

    VálaszTörlés
  4. Harry-re vagyok a legkiváncsibb :D:D:D

    VálaszTörlés
  5. uhh olyan cuki volt Niall :DD siess kövivel annyira jó lett ♥♥ :D

    VálaszTörlés
  6. Hát igen.... nem véletlenül Niall a kedvencem*-* Gyorsan hozd a következőő részt,mert imádom ezt a blogot ;) Xxx

    VálaszTörlés
  7. remélem lesz valami Niall és Soph közt :33

    VálaszTörlés
  8. Annyira jóóó:))
    Niall nagyon aranyooos.:3
    Várom a következő rész. hamar hozdd.*.*

    VálaszTörlés
  9. Basszus..nagyon vissza kellett fojtanom a sírást, ez a rész nagyon megható volt. Annyira imádom Niallt ilyenkor, nagyon rendes Sophie-val. Harry remélem tényleg bocsánatot kér tőle...
    :)
    xx

    VálaszTörlés
  10. Istenem , annyira jó . Kövit :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon joo siess a kövivel:D

    VálaszTörlés
  12. Hozd a köviit*-* uuu Harold Szexisten Styles visszavehetne egy kicsit:D:D Niall<3 remélem segít valahogy Sophnak:) amúgy nagyon ügyesen fordítassz. így tovább Nesi:)<3

    VálaszTörlés
  13. Jaaj hozd a köviit. Harold Szexisten Styles visszavehetne egy kicsit. Niall:) remélem segít valahogy Sophnak. Amúgy nagyon ügyesen fordítassz így tovább Nesi:)<3

    VálaszTörlés
  14. Kurva jó,minél hamarabb hozd a kövit!?<3

    VálaszTörlés
  15. fuh harry nagyon durva volt vele Soph helyében nem bocsáltanák meg Harrynek Niall viszont annyira cukii próbálná védeni Sophot csak sikertelenül remélem Niall boldoggá fogja tenni Sophit mert arra van szüksége kiváncsi vagyok nagyon ügyesek vagytok ha ilyen angol tudásom lenne boldog lennék nagyon nah puszi hozd a kövit ahogy tudod

    VálaszTörlés
  16. Megorulok, 5-szor olvastam el ezt a reszt. Imadom. Nesi, te vagy az en orangyalom! Hamar hozd a kovit mert nem birom tovabb! :) Es amugy koszonom az eddigieket es elore megkoszonom a tobbit! XxOo

    VálaszTörlés
  17. Most találtam rá és az egészet elolvastam az eredetibe is beleolvastam, de ez valahogy jobban tetszik *--*
    ügyesek vagytok.. csak igz tovább...sok Directioner barátnőmnek ajánlottam már...Kövit :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint az eredetibe, ami angolul van? És örülök, hogy tetszik és másoknak is ajánlgatod :)

      Törlés
  18. Imádom imádom!Légysziii hamar a. kovit alig varom!!!<3<3<3<3<3

    VálaszTörlés
  19. Alig várom a következő rész :)

    VálaszTörlés