2014. január 30., csütörtök

II/8. Ruhák

- Kérdezhetek még valamit, Soph? - bizalmat veszek észre a hangjában.

- Hmm? – morgom, lassan álomba merülök.

- Te érzel irántam valamit?

Úgy tettem, mintha nem is hallottam volna, és elaludtam. Érzek iránta valamit?


                            ************************************************** 

Karokat éreztem magam körül és egy meleg leheletet a nyakamon. A hátam mögött kicsit mozgolódott valaki mielőtt egy halkat sóhajtott. Valakivel intim helyzetben voltam. Gondolkodnom kellet, hogy emlékezek, ki lehetett az a személy. Niall. Ez csakis Niall lehet. Niall, aki szeret engem. Mit fogok mondani neki, amikor felébred?

Túl álmos voltam ahhoz, hogy megforduljak felé.

Halkan felsóhajtottam, megpróbáltam visszaaludni, de ez az ötlet rövid életűnek bizonyult.

- Niall! Niall! Ébredj fel! Eltűnt! – hallottam egy dühös kiáltást majd hangosan kopogtattak az ajtón. Felültem, közben Niall is felébredt a hátam mögött. Rángatni kezdte a négy fiú az ajtót, majd eszeveszett sebességgel berontottak a kis szobába.

- Niall! Shopie… - Louis elhallgatott, ahogy meglátott engem Niall ágyán – Nem tűnt el – fejezte be és kíváncsian nézett rám. – Miért van itt? – kérdezte hangsúlyozva az „itt”-et.  

Harry dühösen keresztezte karjait a mellkasa előtt. Szinte azonnal így tett a másik három is.

-É-é-én… - dadogtam, de Niall erősen rácsapott a fenekemre.

- Megérdemelte tegnap a büntetést. Nem hiszem, hogy a közeljövőben megint meg akarna harapni. – hazudta teljesen nyugodtan, közben felült mellém.

- De még mindig fel van öltözve. – érvelt Harry.

- Nem feltétlenül kell minden büntetésnél meztelenre vetkőztetnie engem, Harry. – vágtam hozzá mérgesen.  

- Figyelj oda milyen hangsúlyban beszélsz! – figyelmeztetett Liam.

- Mindegy – motyogtam és az arcom Niall vállába fúrtam.

- Soph, nézz ránk, amikor hozzád beszélünk! – követelte Zayn mérgesen.

A szemeik szikrákat szórtak, úgyhogy inkább visszanéztem rájuk.

- Abba tudnátok hagyni, hogy úgy beszéltek velem, mint egy kisgyerekkel? Tizennyolc vagyok, az Isten szerelmére! – dühöngtem.

- Ha abba hagyod a gyerekeskedést - fejezte be Liam, ezzel leállítva engem a további visszabeszélésben.

- Az volt a kérdésem, hogyan büntetted meg, amiért rosszul viselkedett? – kérdezte Harry Nialtől.

- Igen. De nem voltam vele túl durva. – válaszolta Niall és erősen megszorította a combom. Vonaglottam kicsit a kellemetlen érzéstől.

- Mutasd meg mit tettél vele. – utasította Harry. Mi van???

Nyeltem egy nagyot, mikor Niall gyorsan felém került és az ágyra nyomott. „Sajnálom” tekintettel nézett rám, majd megszabadított a kapucnis pulcsimtól. A kezemet reflexszerűen a meztelen mellkasom elé húztam, hogy eltakarjam, de Niall elkapta és durván a fejem fölé emelte őket. Nyöszörögtem és fészkelődni kezdtem, hogy megszabaduljak tőle, mivel mind az öt tekintetet a sebezhető testemen éreztem. A szőke közelebb hajolt, kezével még mindig a csuklómat fogta a fejem fölé. A szájával a meredező mellbimbóimhoz hajolt.

Becsuktam a szemem. Nem akartam elhinni, hogy Niall, aki azt mondta szeret engem, ezt tette velem. Furcsán senki nem akart beleszólni, csak néztek minket. Niall egyre jobban nyomta nekem a csípőjét, a nyelvével kellemesen lassú köröket art le az érzékeny bőrömön.

Küzdeni kezdek a szorítása ellen, nem tetszett, hogy ezt tette velem. 

Szemeim kipattantak, ahogy finoman ráharapott a kemény mellbimbómra. Égszínkék szemei rátalálnak az enyémekre. Nem tudtam megállítani a nyögést, ami kitört ajkaim közül. Ösztönösen a számba haraptam és megéreztem a vér fémes ízét, ahogy eszembe jutott, hogy nem vagyunk egyedül Niallel a szobában.

- Ne tartsd vissza! – mondja Harry rekedtes hangon. – És nem kell szégyellned.  

Ziháltam, ahogy a melegítőnadrágon keresztül megéreztem, hogy Niall egyre keményebb lesz odalent. Erősebben dörzsölte nekem a csípőjét. Szája áttér a másik mellemre, de egy pillanatra sem szakította meg a szemkontaktust. Egyre többször és erősebben nyomta nekem a csípőjét, hogy a csúcsra juttasson. Néhány erősebb lökéssel, sikerült engem hangos nyögésre késztetnie a fiúk nagy örömére. 

- Tessék – zihálja, majd odaadja nekem a pulcsim. Hirtelen fázni kezdtem, úgyhogy felvettem.

- Ha tényleg ezt történt, akkor miért vagy felöltözve ma reggel? – követeli Harry újra.

- Hideg volt éjszaka. – válaszolta Niall. – Hagytam, hogy felöltözzön utána.

Harry tiltakozni akart, de Louis gyorsan rávágta:

- Biztos vagyok benne, hogy a hőmérsékletet máskor is meg tudjuk beszélni. Most késő van, mindannyiunknak menni kell iskolába. Sophie, fel kell öltöznöd! – tapsolt Louis, majd mindenki elindul a szobája felé, hogy készülődjön. Harry elhúzott Nialltől, bevezetett a szobámba és lelökött az ágyra, majd Louissal együtt végignéztek rajtam.

- Most öltözz fel! – mondta a fiatalabb mielőtt megfordult volna.

- Minden holmim otthon van. – vágtam vissza.

- Ez az otthonod. És Louisnak vannak ruhái neked, biztos vagyok benne. – érvelt Harry.

- Soha nem lesz ez az otthonom. Ráadásul kétlem, hogy Louisnak van egyenruhája, ami a pompon csapatba kell. Lou? – pillantottam az idősebb fiúra.

- Igaz Hazz… Egyenruhám az nincs – értett egyet Louis – De el kell készülnöm. – tette hozzá és elhagyta a szobát.

A zöld szemű sóhajtva dörzsölte meg a halántékát.

- Tíz perc múlva legyél a földszinten és reggelizz! Elviszlek, csak pakold össze a cuccaidat. Az idő most indul. Jah, és hogy le tudj menni, át kell menned valamelyik szobán, és nem garantálom, hogy nem tesznek veled semmit, de… ez az egyetlen kiút.

Bosszúsan sóhajtottam. Miért kell egy ilyen szar szobában laknom, mint ez??? Tuti, hogy Niall felé fogok menni… Ő nem tenne semmi rosszat nekem. Gondolom. Vagy talán, ő is, azok utána, amit a fiúk előtt tett?

- És még egy dolog – mondta Harry mielőtt kilépett volna a szobából. – Nem mehetsz Niall szobájába, ott voltál ma reggel is, figyelni foglak! – vigyorgott szemtelenül majd bezárta az ajtót.  


Kibaszott jó. 

52 megjegyzés:

  1. Huh..szegény Soph.Pont arracnem mehet ki,ahol akart.Szívás xD
    Siess a kövivel<333

    VálaszTörlés
  2. Hát ez kibaszott jó rész lett!!:)<3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, siess!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett elégé jól foritasz

    VálaszTörlés
  5. :D Nagyon jó lett!
    Mikor lesz kövi rész????

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!
    Már várom a kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó. Gyorsan kövi részt!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Imádom!! *-* Várom a következő részt! ;) :)

    VálaszTörlés
  9. ~wáááááá~ köszikösziköszi és a változatosság kedvéért köszi :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nem olyan rég óda olvasom ezt a blogot de nagyon tetszik...Várom a kövit!
    Vuvu

    VálaszTörlés
  11. Yeeeeeeee első komi!!Kibaszott jó lett!!!Hogy-hogy ilyem hamar??Ne baj az.De szombaton is lesz rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma nem, de kedd körülre szerintem már kész lesz :)) ...de ha a színházban végzek vele, akkor akár ma is lehet rész.

      Törlés
  12. Köszönjük, hogy ilyen gyorsan hoztad. Jó lett :)

    VálaszTörlés
  13. Harry olyan köcsög-bunkó-tapló-senkiházi-porbafingó-kanosg*ci, hogy az hihetetlen :DDDD Niall, csinálj már valamit, az isten szerelmére! :(

    VálaszTörlés
  14. Kövitttt*-*
    kedvenc blog<3

    VálaszTörlés
  15. Most komizok először nem értem eddig miért nem tettem, de lehet hogy lefoglalt az olvasáa? Nagyon jó a fordítás, imádom. És Niall milyen cuki már♥♡ mikor jön a kövi? Siess vele!! Eni

    VálaszTörlés
  16. Wow!! Nos erre igazàból nem talàlok szavakat....
    Nagyon nagyon jó!!!!! <3
    De azèrt ne kínozz minket sokàig

    VálaszTörlés
  17. Imadom imadom nagyon!!!siess!!!:***

    VálaszTörlés
  18. Jesszus..--->gyors forditas :*<3

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó:)) Gyorsan köviit létszi !! :D

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó lett. Imádtam az egészet.
    Remélem hamar lesz kövi :D

    VálaszTörlés
  21. Gyorsan a következőt<3

    VálaszTörlés
  22. Nagyon jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  23. Wáá dejóóóóó *-* De miért jelen időben irod? :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelen időben írtam? Észre sem vettem :)) Pedig tudom, hogy azt mindig javítgatnom kell, mert olyan könyvet olvasok ami jelenben van :D

      Törlés
  24. Jaj istenem de imadom*-* remelem Soph is bevallja hogy erez valamit.es Harry feltekenysege meg izgibb lesz*-* i love it

    VálaszTörlés
  25. Wiiiiiii imadom ezeket a reszeket!!!kovit lecci:-$

    VálaszTörlés
  26. ez tuuuul jooo:DDDD imádom<3 gyorsan kövit:)

    VálaszTörlés
  27. Légyszi siess! Nagyon jóó *-*
    ~Fanny

    VálaszTörlés
  28. huuuu nagyon jóó *-* légyszi siess az írással
    nemrég kezdtem, de egy nap alatt elolvastam az összeset
    ~Fanny

    VálaszTörlés
  29. :((((((((((((((( new new new részt!kérlek!*-*:')

    VálaszTörlés
  30. Nagyon jó immádommmmmm gyors kövit :)

    VálaszTörlés
  31. Kérleeeek :D új részt *-* imádooom :D :') fejleszteni kell már az angol tudásom :P :D pls, faster :3 sorry... I just can't wait ;)
    Pussz: Clau♥:*

    VálaszTörlés
  32. Légyszi ne kínozz tovább! Imádom a blogot, és meghalok az új részért

    VálaszTörlés
  33. Nagyon imadom..:)siess lecii a kovivel

    VálaszTörlés
  34. hájmón:)) nemrég kezdtem el.olvasni a blogot,de egyszerűen imádom.Az osztályunkba egy csaj mutatta meg nekem és szinte most mindenki azt olvassa.Fantasztikus és köszönjük a fordítást.Szuper :)) <3<3

    VálaszTörlés
  35. Huu en is nem reg kezdtem el olvasni de imadom es szegeny Soph pont Niall szobaja fele nem mehet ..... Sies s kovi reszel :)

    VálaszTörlés
  36. :(( kerlek szepen

    VálaszTörlés
  37. Ma kapunk ujat???lecci.mar nagyon varjuk

    VálaszTörlés
  38. Hozd már a részt! :o

    VálaszTörlés
  39. Ez egy rohadt beteg sztori..

    VálaszTörlés
  40. Ne kinozz kerlek :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van 3 "bekezdés" , amit nem tudok megfejteni. Reggel óta azzal szarakodom, de végre jutottam valamire, szóval ma este felé lesz rész :))

      Törlés
  41. Ki*aszottul jóó *O* ... Siess a kövivel !!! ...

    ~Nono~

    VálaszTörlés
  42. Ez kurva jo lett :D OMG varom a kovit *.*

    VálaszTörlés
  43. 2 nap alatt elolvastam az egeszet imadom♥ kovit gyorsan:)

    VálaszTörlés
  44. úúúúúúúúú ez nagyon jó lett már várom a kövi részt.Mikor hozod?? :D

    VálaszTörlés