2013. június 14., péntek

27.Rész - Barátkozás

A bevásárlóközpontban a srácok meg sem nagyon akartak szólalni. Nem túlzottan töltötte el őket izgalommal a bútorvásárlás. De ellenben én, egész jó hangulatba jöttem már néhány perc után is, ők pedig csak némán kullogtak utánam. Mondjuk azzal amúgy is tisztában voltam, hogy Louis inkább a ruhák iránt érdeklődik, Niall a kaja iránt. És Harry… ő csak Harry. Semmi nem érdekli, aminek nincs köze a szexhez. És legnagyobb sajnálatára, a környéken sem volt egyetlen Ann Summers bolt sem.

Úgyhogy valójában a srácok csak kedvtelenül ácsorogtak ott, míg és az eladókkal társalogtam és megvettem mindent amit akartam a festményektől egyéb lényegtelen apróságokig. Harry megmondta a címünket, így meg tudtam adni az eladóknak, hogy ki tudják szállítani a dolgokat a nap végéig.

Érdekes módon a srácokat nem támadták le vad rajongók, amíg vásároltunk. Talán a londoni lányok nem szeretik őket annyira… Vagy csak szerencsém volt.

Már három órája ott voltunk és a srácok egyfolytában panaszkodtak, hogy mi is tart ennyi ideig azon, hogy valaki bevásároljon egy hálószobába. Én pedig egyre csak azt hajtogattam, hogy ahhoz, hogy otthon érezzem magam, mindennek tökéletesnek kell lennie.

- Ó! Menjünk be ide is! – mondtam és egy újabb boltra mutattam. A fiúk kórusban nyögtek fel. Harry sóhajtott egyet, elővette a pénztárcáját és a kezembe nyomta a bankkártyáját.

- Te mész csak, oké? Én és a srácok oda leülünk pihenni – mutatott egy padra a bolttal szemben. – És ha nem jössz ki tíz percen belül, akkor mi megyünk be és nagyon megbánod, hogy megvárattál minket. Vissza kell érned 12:30-ra.

- Kérlek siess! Éhen halok – dörzsölgette Niall a gyomrát.

- Niall, te mindig éhes vagy – gúnyolódtam.

- És? Mi azzal a probléma? Te is legalább annyira éhes vagy, mint én, biztos vagyok benne! Bele sem szagoltál a fantasztikus reggelibe, amit csináltunk neked – vitatkozott.

- De én legalább nem panaszkodok miatta – vágtam vissza.

- Tikk-takk, tikk-takk… - figyelmeztetett Louis, hogy az én időm telik.

- Oké, rendben.

Azzal ott hagytam őket és bementem az üzletbe. Alaposan körbenéztem, kihasználtam, hogy nincsenek ott a srácok a nyakamon, hogy nyávogjanak. És, hogy rám figyeljenek.

- Szia! A nevem Alana. Segíthetek valamiben? – egy aranyos lány, hosszú, vörös, hullámos hajjal és ragyogó szürkés szemekkel kérdezte és meg is ijesztett egy kicsit hirtelen. Jobban megnézve velem egy korúnak tűnt.

- Ó, nem. Köszi, csak nézelődök.

- Oké, szólj nyugodtan, ha kell valami. – Már éppen távozni készült, de valami eszembe jutott.

- Várj! – szóltam utána. Megtorpant, én pedig gyorsan körbenéztem, hogy a srácok nincsenek-e mégis a közelben.

- Igen?

- Talán segíthetnél. Van ennek az üzletnek hátsó bejárata?

- Igen. Miért? – zavartnak tűnt kérdésemtől, én pedig még mindig idegesen járattam körbe a tekintetem.

- Ó, semmi különös. Csak tudod, hogy biztonságos-e, ha valami veszélyes történne az első bejáratnál.

- Akarod, hogy megmutassam? Úgy tűnik, mintha félnél valamitől – kérdezte kicsit hezitálva, miközben a hajába túrt.

- Mennyi az idő? – kérdeztem, nem foglalkozva utóbbi mondataival.

- 12:25 van – nézett az órájára.

- Oké, van időm. – Boldogan tapsolt egyet.

- Nagyszerű! Ez az első alkalom, hogy segíteni tudok egy vevőnek! Kövess. – ezután hátravezetett. – Tadaaaaaaaam!

Tökéletes. Megvan a tökéletes lehetőség a szökésre. Ha még egyszer kiengednek… Leesett az állam a gondolattól és Alana észrevette.

- Minden oké? Erre volt szükséged? – A szemöldökét is ráncolta aggodalmában.

- Igen és nem. Nézd, bonyolult a dolog és biztos vagyok benne, hogy nem akarsz belefolyni.

- Oké, de azt hiszem, szükséged lenne valakire, mondjuk egy barátra, akivel beszélhetsz az érzéseidről. azt hiszem én meg tudnálak érteni. Nem kellene, hogy magadban tartsd. Tessék – mondta és a kezembe nyomta a telefonját. – Írd bele a számod és esetleg egyszer összeülhetnénk dumálni egy fagyi felett.

Reflexből nyúltam a hátsó zsebemhez a telefonomért, de utána eszembe jutott, hogy a fiúk elvették. 

- Nincs telefonom – dünnyögtem.

- Ó! Akkor majd én megadom a számom és te hívhatsz, oké? Csak van valamilyen telefon, ahol élsz, igaz? – kérdezte és eltéve a telefonját, egy tollat és egy darab papírt húzott elő, majd lefirkálta a nevét és a számát.

- Megpróbálom. De mondtam, hogy az én esetem eléggé komplikált. És bocsi, de most mennem kell, vagy soha többet nem látsz – mondtam és megragadtam a papírt, majd visszaindultam a srácokhoz. Ő pedig követett.

- Ó, vágom! A barátod túlzottan birtokló fölötted, de lusta volt bejönni és azt mondta, hogy időben ki kell érned – próbálkozott. Én pedig elnevettem magam, hogy mennyire közel is jár az igazsághoz.

- Valami olyasmi.

- Mondtam, hogy én megértem! Nos, akkor viszlát és hívj majd! 

Gyorsan kiiszkoltam az üzletből és csatlakoztam a srácokhoz. Alana számát pedig menetközben a hátsó zsebembe csúsztattam.

- 9 perc 49 másodpercig tartott. Szereted feszegetni a határokat – rótt meg Harry és közben mindhárman feltápászkodtak.

- Ki volt az a lány, akivel beszéltél?

- Egy barát, aki a telefonszámomat akarta, amit nem tudtam megadni, mivel nincs – válaszoltam szárazon.

- Talán még nem bízunk benned annyira. Már így is nagy szerencséd volt ma, azután a kis öncsonkolós mutatványod után. Mostantól a legtöbb idődet ajtón belül fogod tölteni – mondta Harry és közelebb húzott magához, ahogy visszafelé sétáltunk a kocsihoz.

- De miért? – háborogtam.

- Mert én azt mondtam, és mert nem akarom, hogy vagdosd magad megint. Tekintsd úgy, mint egy büntetést az idióta tettedért. Vita lezárva – fejezte be.

Tovább sétáltunk, de többet én már nem szóltam. Csak csendben követtem őket. Megérkeztünk Harry kocsijához és beszálltam hátra, Niall pedig követett. Harry és Louis pedig elölről kerültek.

- Nem huncutkodni ti ketten – figyelmeztetett Harry és szúrósan nézett a középső tükörből. Elfordította a slusszkulcsot és a motor életre kelt. Csak a szememet forgattam az idióta megjegyzésén, majd kifelé bámultam az ablakon, ébren álmodva egy szebb világról, ahol magam hozhatom a döntéseimet és a srácok az idiótaságaik helyett inkább egy új dalról beszélgetnek a következő albumukra.

Lépjetek be a facebook csoportba: https://www.facebook.com/groups/324258284371036/

51 megjegyzés:

  1. Huh, egy kicsit túlfűtött hangulatban olvastam el a részt...tudod a zene amit küldtél még mindig nem tudtam megunni.
    Azt hittem elszökik Sophie...de nem bánkódom, van esze csajnak. Remélem egyszer még kitudja használni majd a lehetőséget, hogy elmeneküljön.
    Niall és Sophie tényleg nem fognak rosszalkodni ott hátul? Na majd meglátjuk :)
    xx

    VálaszTörlés
  2. Sziia:) Most találtam rá erre a blogra és annyira tetszett,hogy nem bírtam abbahagyni az olvasást és egész este fent voltam,hogy idáig elolvassam:) Nagyon tetszik:) Köszönöm,hogy lefordítod,nagyon ügyes vagy,grat :) És a másik blog is tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon király és tényleg van esze Sophi-nak, hogy nem szökik meg hanem megpróbàl engedelmes kislányt játszani!
    Hozz hamar kövit! :D

    VálaszTörlés
  4. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥ ügyi vagy

    VálaszTörlés
  5. Annyira jóóó! Várom a kövi részt

    VálaszTörlés
  6. áááááááááá imádom :)) kövit :D

    VálaszTörlés
  7. wow tök jó :DDD gyorsan kövit :) ♥

    VálaszTörlés
  8. Szinte oranként felnézek hogy van a uj rész..nagyoon jó!! Hozd hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
  9. kövit gyorsan :3 :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ... Kövit lécci

    VálaszTörlés
  11. Jajj kibaszott jó köviiiit!!!! <333

    VálaszTörlés
  12. Imádom a blogot, ennek hangsúlyt is fektetek.:D
    Ezért egy díj vár rád, itt: http://changeisgoodornot.blogspot.hu/p/dijak.html !:) <3

    VálaszTörlés
  13. Úristen*_* nagyon siess a kövivel!!!!!!!!<333

    VálaszTörlés
  14. OMG!!! Siess a kövivel ez valami nagyon jó !!! <3

    VálaszTörlés
  15. Találsz egy kis meglepit az oldalamon ----> http://utalomasajateletemet.blogspot.hu :DD

    VálaszTörlés
  16. Kövit gyorsan!!! :D

    VálaszTörlés
  17. Szia. Mikor lesz kövi? Csak mert már eltelt 5 nap. Ezt nem szemrehányásnak mondom, hiszen nem kritizálhatlak. Siess nagyon! :) :*

    VálaszTörlés
  18. Szia. Mikor lesz kövi? Csak mert már eltelt 5 nap. Ezt nem szemrehányásnak mondom, hiszen nem kritizálhatlak. Siess nagyon! :) :*

    VálaszTörlés
  19. Szia. Mikor lesz kövi? Csak mert már eltelt 5 nap. Ezt nem szemrehányásnak mondom, hiszen nem kritizálhatlak. Siess nagyon! :) :*

    VálaszTörlés
  20. NAGYON-NAGYON jo Siess :) mikor jön a KÖVI???

    VálaszTörlés
  21. Mikor jön a kövi? :D

    VálaszTörlés
  22. Szia!:) Benne lennél egy blogcserében? :$
    Ha igen itt a blogom és kérlek itt is jelezz vissza:http://shesnotafraidyeah.blogspot.hu/
    Előre is köszönöm! x

    VálaszTörlés
  23. Szia!Benne lennél egy blog cserében?:)
    Ha igen itt a blogom és kérlek itt is jelezz vissza:http://shesnotafraidyeah.blogspot.hu/
    Előre is köszönöm! x

    VálaszTörlés
  24. Hi. Nem írjátok ki h kb mikor lesz rész?? :)

    VálaszTörlés
  25. omg *---* könyörgöm neked térden állva,Siess!LL
    -Bo xx

    VálaszTörlés
  26. Sziaa, nagyon jo az osszes resz *-* kovit gyorsan!! :))

    VálaszTörlés
  27. http://noriciisblogdesign.blogspot.hu/2013/06/nagyon-fontos-minden-egyes-bloggernek.html szia ezt olvasd el nagyon fontos!!

    VálaszTörlés
  28. Szia imádom a blogod :D De mikor lesz már új rész???? Már nagyon-nagyon várom :D Siess vele légyszi :D

    VálaszTörlés
  29. Mikor lesz kövi???

    VálaszTörlés
  30. legyen már kövii

    VálaszTörlés
  31. kérlek . könyörgöm. térden állva borulok le előtted sírva,könyörgöm új részt kérek/kérünk gyorsan*-*! Nem tudok már kínomba mit csinálni,csak folyton-folyvást újrakezdeni az olvasását. Kérlek szépen.:) xx

    VálaszTörlés
  32. sziaaa. nagyon joo. mikor lesz kovi resz?? :D

    VálaszTörlés
  33. Engem csak nyugtass meg, hogy lesz majd valamikor következő és nem lett így hirtelen abbahagyva a blog :)

    VálaszTörlés
  34. Engem csak nyugtass meg, hogy valamikor jön következő rész és nem lett így hirtelen abba hagyva a blog :)

    VálaszTörlés
  35. hali , tudom h most jöttél haza, de facebook csopba v vhova nem írod ki mikor várható új rész...persze nem siettetni akarlak csak szerettem volna tudni..:)

    VálaszTörlés
  36. áhhhh.... már nagyon várom az új részt!!!!! Siess a kövivel :)))) Xxx

    VálaszTörlés
  37. nagyon joo:3 kivancsi vagyok mi lessz a fojtatas:))) jelentkeztem a csoportba is:)) a masik blogodat is majd olvaani fogom amit forditasz (ha jol tudom azt is forfitod:d)
    ~H.Viki:)

    VálaszTörlés