2013. június 3., hétfő

22.Rész - Védekezés?

Idegesen nyeltem egyet, majd lenéztem a földre. Szédülni kezdtem, ezért becsuktam a szemem és mélyeket lélegeztem.

-Félsz a magasban? - visszhangzott Niall hangja a kabinban. Bólintottam nagyot nyelve. - Feküdj hanyatt és nézd az eget! Ez segít - tanácsolta.

Niall hanyatt feküdt és én is ugyanazt tettem, mint ő. Sóhajtott és kezeit a feje mögé tette, miközben a felhőket figyelte. Így maradtunk órákig, csendben, csak a kilátásban gyönyörködve. Az idegességem lassan elszállt és az ég is hamarosan besötétedett. 

Niall arrébb húzódott, és ugyanabban a pillanatban néztünk egymásra úgy, hogy orraink majdnem összeértek. Visszatartottam a lélegzetem, ahogyan tekintetünk összekulcsolódott.

-Soph... Megcsókolhatlak? – suttogta. - Kérlek!

Nem mozdultam, amíg felém helyezkedett, súlyát a karjaival tartva. Ő előre hajolt, és az összes, amit tenni tudtam az az volt, hogy a lélegzetelállító szemeit bámultam. 

-Ezt igennek veszem - mormolta és az ajkai az enyémre tapadtak. Az érzéseim iránta hirtelen bugyogtak fel és csak azt éreztem, hogy válaszolok a csókra. Éreztem, ahogy a nyelve gyengén megnyomja az alsó ajkamat bejutásért könyörögve. Képtelen voltam ellenállni a csábításnak. Akaratlanul is felé mozdítottam a csípőmet. Belenyögött a csókunkba és még szorosabban fogott, ezzel teljesen áthágva testünk között a teret. A kapszula hirtelen megrándult. Úgy tűnt, hogy Niall nem bánja, hogy teste birtoklóan az enyémre borul. Csókjai még hevesebbé és sürgetőbbé váltak. Ez volt az a pillanat, amikor ő megragadta a mellemet keményen, mire én kicsit vonakodva ugyan, de határozottan toltam el az én felhevült testemtől. 

- É-é-én ne-nem vagyok képes rá – mondtam. - Mi még nem vagyunk annyira jóban. Én nem bízom benned. Nem vagyok még kész arra, hogy ebbe belemenjek. Túl sok minden történik. Talán ha bebizonyítod, hogy tényleg szeretsz, és nem csak egyfajta játékszer vagyok neked, elnyerheted a teljes bizalmamat.

Összerezzentem, amikor visszagondoltam kemény szavaira. 

- De...- kezdett tiltakozni.

- Semmi de! Talán ha szerencsés vagy újrakezdhetjük barátként - vágtam vissza újra falakat vonva magam köré. 

- Tudod mit mondanak az írekről. Szerencsés szarháziak vagyunk! – nevetett.

- Meglátjuk – néztem rá ÚGY, de még így is éreztem, hogy mosolyra húzódik a szám. Magam mellé néztem, a talajra, de egyből megbántam, ahogy szédülni kezdtem.

- Le tudunk most menni? Le akarok menni a biztonságos, szilárd talajra! – Aggódva nézett rám.

- Öhmmm...nem. Azt mondtam a pasasnak, hogy mi itt alszunk ma egy heves szeretkezés után, és holnap reggel megyünk el, pirkadatkor. Ezért vannak itt a takarók és a párnák.

- Te megőrültél! Először is, te tényleg azt várod, hogy szexelni fogunk itt fönt? Másodszor…- Ujjait az ajkamra tette, ezzel elcsendesítve engem.

-Vicceltem, Sophie! A jelemre vár, hogy leengedhessen minket. Buta liba! Mi van, most menstruálsz?- nevetett halkan. A menstruációm... Ó, a francba! Ebből még bajok lehetnek. Hányszor szexeltem az elmúlt napokban? 

- Én tényleg remélem, hogy gondolatok a védekezésre, mert be foglak titeket perelni, ha teherbe ejtettetek. Még akkor is, ha azt hiszitek, hogy a tulajdonotok vagyok - fortyogtam. Niall arca lesápadt. 

-É-é-één tényleg ne-nem tudom! - dadogta.- De őszintén remélem, hogy Harry gondolt rá.

-Ne várjunk tovább ezzel - mondtam, nyugtalanná válva.

-Jó. - Niall kivett egy zseblámpát a zsebéből és odavilágított a talajra, a London Eye bejáratához. A férfi pár másodperc múlva meglátta a jelet, a kerék újból forogni kezdett, én pedig libabőrös lettem tőle. 

Végül újra két lábbal állhattam a szilárd talajon. Egyből a lakás felé kezdtem rohanni, de a sötétben erősen kellett koncentrálnom, hogy megtaláljam a haza utat. Mikor megérkeztem berontottam az ajtón.

- Harry! Harry! – kiabáltam erősen pánikolva. Láttam, ahogy lefelé jön a lépcsőn félmeztelenül, és a boxerjét rángatja magára. Aggódás tükröződött álmos arcáról.

- Mi az? – kérdezte érdes hangon. Én pedig rátámadtam.

- Kérlek mondd, hogy gondoltál a védekezésre! – könyörögtem, s közben a mellkasát püföltem idegességemben. – Nem akarok terhes lenni 16 évesen. – Az ajtó kinyílt a hátammögöt és Niall is belépett a lakásba, kipirulva és erősen izzadva. De további figyelmet nem is szenteltem neki.

- Igen, kérlek mondd, vagy mindannyian nyakig ülünk a szarban – nyomatékosította Niall miközben becsukta az ajtót. A felfordulás, amit okoztam felébresztette a többieket is. Lebotorkáltak a lépcsőn és nagyon zavarodottnak tűntek. Igen, valójában már alvás idő van. Jutott eszembe. Az idő gyorsan repül, amikor Niall-al vagyok…

- Mit értesz pontosan védekezés alatt? – kérdezett vissza meglepetten.

- Oké, akkor most kifejtem szájbarágósan: Az utóbbi három napban majdnem mindnyájan betettétek a farkatokat a vaginámba és belém élveztetek. Ami azt jelenti, hogy akár terhes is lehetek, mivel nem emlékszek, hogy bármelyikőtök is használt volna óvszert – magyaráztam, mint a hülyéknek.

- Ó. – ennyi volt az összes válasza.

- Mit értesz pontosan az alatt, hogy ’Ó’?!? Részleteznéd a primitív szavaidat egy kicsit jobban, kérlek? – már már hisztérikus voltam.

- Természetesen gondoltam rá. Adtam tablettát, amíg aludtál. Először amikor nem voltál magadnál, míg ’elraboltunk’, ahogy te szereted ezt nevezni. Utána a koncert előtt a kisbuszban, nem sokkal mielőtt felkeltél. De ma elfelejtettem. – Aggódva nézett rám és Niall-ra. – Ugye nem csináltatok ma semmit? – A hangja irigységgel volt telve.

A gondolataim közt kutakodtam, hogy vajon akármelyikük is belém élvezett-e, de szerencsére megkönnyebbülten sóhajtottam.

- Köszönöm Istenem! – motyogtam, s a többiek is megkönnyebbültek.

- Mostmár visszamehetnénk aludni? – mormogta Zayn, Louis és Liam pedig egyetértően bólintott és elvonultak.

- Igen – válaszoltam. Niall is felment a lépcsőn és hallottam, ahogy becsukja az ajtaját. Én is elindultam, de Harry elkapta a kezem és megállított.

- Most hová is mész pontosan?

- A szobámba.

- De nincs is ágyad. 

- És? – Őszintén nem érdekelt a dolog, úgy voltam vele, hogy fogok néhány takarót és nekem már az is mindegy.

- Nem. Ma este velem alszol – jelentett ki mély suttogó hangon és karját a derekam köré fonta.

Ennek a résznek a fordításába besegített Rebecca, nagyon köszönöm. Ha átküldi a blogját vagy twitterjét vagy valamit, akkor majd kiteszem.

Kattintsatok felül a Trailer fülecskére, csináltam egy blogvideót, írjátok meg hogy tetszik :) 
A videó alatti dal magyar felirattal http://indavideo.hu/video/Simple_Plan_-_Untitled_magyar itt találjátok. Nekem nagyon tetszik és szerintem ide is passzol :)
Puszi

13 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :) Köszönjük Rebecca-nak hogy besegített neked a fordításba :D Ez is nagyon jó lett:D (mint a trailer;P )

    VálaszTörlés
  2. Basszus, nagyon jó rész lett, izgultam mit válaszol Harry, de kihúzta magát a szarból. Várom a kövit :)
    xx

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó.:) siess a kövivel.:)

    VálaszTörlés
  4. basszus,betojtam h terhes lesz,am koszi Rebecca,siessetek a kovivel :)

    VálaszTörlés
  5. jujj dejóóóó :DDD siess lécci kövivel ♥♥

    VálaszTörlés
  6. niall olyan gyengéd hozzá cukik és nagyon jó siess

    VálaszTörlés
  7. Oh hát ez a rész k*rvajó volt. Nagyon köszi hogy fordítod tényleg <33 és siess a kövivel :)))

    VálaszTörlés
  8. Ez kibaszott jó,úgy,mint a az eddigiek is.Siessa kövivel.<3:D

    VálaszTörlés
  9. Gyorsan kovit.!!!!! Nagyon ugyes vagy nagyon jok!

    VálaszTörlés