2013. október 5., szombat

43.Rész -Dühkitörés-

Harry maga után húzott a lépcsőn csendben, majd belökött a fürdőszobába és bezárta az ajtót.

- Minek zárod be, ha van mindenkinek kulcsa? - de éppen, hogy csak kimondtam az utolsó szót, ajkait az enyémre nyomta, és vadul falni kezdték azokat. Nem válaszoltam a csókra, úgy éreztem valami nincs rendben a viselkedésével és ő sürgetően nekem nyomult meghátráltatva engem egészen az ajtóig. - Harry! Mi a baj?

- Abbahagynád a csodálatos hangoddal való beszédet? Talán ezzel nyerhetünk egy kis időt - nyögött fel, majd vággyal teli szemei összetalálkoztak az enyémmel, nem tétlenkedett újra magáévá tette ajkaimat. Harry a hangomat dicsérte? Nem a testem? Oké...valami nincs rendben vele.

- Harry, állj le! - könyörögtem az émelyítő csókjai között.

- Nem! - válaszolt és kezeit melleimre irányította. Új erőre kaptam és ellöktem magamtól.

- Mi a baj? - kiáltottam rá. Wow Soph, mióta érdekelnek Harry érzései? Talán többet érzel iránta mint kellene? Nem, nem érdekel....vagy talán egy kicsit.... Fogd be agyam!

Ahogy magamban vitatkoztam és csak néztem őt, ő újra felém tornyosult és megcsókolt, de én ismét eltoltam. - Harry Edward Styles! Mi a baj? - ordítottam. - Mondd el mi van, hadd javítsam ki ha elrontottam valamit! Sophie már megint a törődőt játszod!

- Neked nincs jogod ahhoz, hogy megmondd mit csináljak! - sziszegte, majd megragadta a csuklóimat és a falnak szegezte a fejem felett. - Én vagyok a hibás - suttogta.

Egyik kezében tartotta a csuklóimat, a másik keze pólóm alatt vándorolt egészen a bal mellemig. Hüvelykujjával izgatni kezdte a bimbómat egészen addig míg az fel nem állt.

- Gyönyörű vagy... ugye tudod? - suttogta fejét belefúrva a nyakamba. Szorítása egyre erősödött mikor észrevette, hogy nem nyögök ahogy szoktam.

- Harry ez fáj! - panaszkodtam.

- Jó.

Küzdöttem a szorítása ellen, de sokkal erősebben tartott a falhoz mint azelőtt. Egyáltalán nem volt jó.

- Most dühkitörésed van? - kérdeztem. Azt hiszem ha féltékeny lenne, akkor máshogy vielkedne, talán úgy mint az étteremben. - Harry, mi történt? Ki bántott?

Egy kicsit lazított a szorításán, de nem válaszolt, tovább csókolgatta a nyakamat.

- Ki bántott? - ismételtem halkan. Harry mélyen a szemembe nézett és csak bámult rám. - Egy lány volt?

- Igen, a barátnőm volt, de dobott egy másik srác miatt, a szívemet lángokba dobta. És te csak szítottad azt a tüzet mikor megláttalak Niallal a konyhában, és emiatt a tetted miatt elfogod játszani a barátnőmet aki összetörte a szívem... és én leszek a dühös barát! - fejezte be indulatosan.

Tetteit az árulás és a harag táplálta. Szinte letépte rólam a ruháimat és a zuhany alá lökött, ő is serényen levetkőzött, majd beállt mellém. Megnyomott egy gombot a zuhany alatt ami egy dalt indított el. 

Felismertem, Nine Inch Nails-től a Closer című száma kezdődött el. Harry megeresztette a vizet, de elég forróra állította, ami szinte égette a bőrömet. Közelebb húzott magához, így minden levegőt megszüntetve közöttünk. Ajkait számra nyomta hirtelen. De mikor észrevette, hogy nem viszonoztam a csókját, egyik kezét ágyékomhoz vezette és erőteljesen felnyomta nekem két ujját. Önkéntelenül is hangosan nyögtem fel, mire vigyorogni kezdett és még egy ujját belém tolta.

You let me violate you You let me desecrate you
 You let me penetrate you You let me complicate you

Te hagyod, hogy megbecstelenítselek. Te hagyod, hogy megszentségtelenítselek
Te hagyod, hogy behatoljak. Te hagyod, hogy összezavarjalak.

 Ujjait egyre mélyebben és erősebben pumpálta bennem, nem volt időm megszokni a keménységet, így fájt amit velem tett. Nedves fürtjeit nyakamba hajtotta és egy érzékeny ponton belém harapott, ismét megjelölt.

 Az első versszak után kihúzta belőlem ujjait és megragadta kemény farkát, elsőnek párszor végig simította a csiklómon, majd erősen belém nyomta, időt sem hagyott, hogy alkalmazkodjak méretéhez, kegyetlenül mélyre nyomta bennem. Már nem Soph voltam a szemében, hanem egy kurva aki megcsalta őt.

I wanna fuck you like an animal I wanna feel you from the inside I wanna fuck you like an animal My whole existence is flawed.
You get me closer to God You can have my isolation; you can have the hate that it brings You can have my absence of faith; you can have my everything
 
Szeretnélek megbaszni, mint egy állat. Szeretnélek belülről érezni. 
Szeretnélek megbaszni, mint egy állat. Az egész létezésem elrontották 
Te juttatsz közelebb Istenhez. Megkaphatod a magányom. Megkaphatod a gyűlöletet, ami okozza
Megkaphatod a hitetlenségem. Mindenem megkaphatod.

- Áúú Harry! - panaszkodtam, és próbáltam belemarkolni a vállaiba, hogy én is irányíthassam őt.

- Szoríts! Megérdemled! Dobtál! - morgott és mélyet döfött belém. Megfogtam a fejét és arra kényszerítettem, hogy rám nézzen.

- Harry, én vagyok az Sophie. Nem ő vagyok! - igyekeztem, hogy megtudjam tartani a fejét. Lassan leállt a döfésekkel és rám emelte könnyekkel teli tekintetét ami vízzel keveredett. - Sajnálom - mondtam ki, de ő még mindig úgy bánt velem mintha az ex-e lennék.

- Ó az leszel! - és elölről kezdett mindent. Arcom eltorzult fájdalmamban ahogy újra lökni kezdett.


I wanna fuck you like an animal, 
I wanna feel you from the inside. 
I wanna fuck you like an animal.

Szeretnélek megbaszni, mint egy állat
Szeretnélek belülről érezni
Szeretnélek megbaszni, mint egy állat 

A tempója egyre lassult, ahogy a dal refrénje elhatalmasodott rajta. Veszített az állóképességén, de közben bennem épült valami ami az orgazmusomhoz vezetett.

Help me tear down my reason. Help me; it's your sex. I can smell. 
Help me; You make me perfect. Help me become somebody else.

Segíts, összetörtem legbelül. Segíts, nincs lelkem, amit eladhatnék
Segíts, az egyetlen, ami még működik. Segíts, hogy elszakadjak magamtól.

Halkan felnyögtem, majd megpuszilta az orromat mielőtt szenvedélyesen megcsókolt volna. Éreztem, hogy ismét a normál Harry van előttem ezért viszonoztam a csókját, nagy megelégedettségére. Már nem a harag vezérelte...

- Én kedvellek Sophie ugye tudod? - motyogta a nyakamba. Lökései hirtelen gyengédek és erotikusak lettek. - Gondoskodom róla, hogy jól érezd magad - suttogta.

Nyögéseim megszaporodtak ahogy a G-pontomat érintette, kezeivel melleimet simogatta. Néhány hosszú lökés után teljesen kiürítette magát bennem. Egyszerre értük el az orgazmusunk csúcspontját, egymás szájába lihegve.

Nem szóltunk ezután egy szót sem, kihúzta magát belőlem, majd megfogta a tusfürdőt és lemosta rólam a Niall által rám dobált ételeket. Gyengéd volt és törődő. Hát Harry..... Tele vagy meglepetésekkel!



17 megjegyzés:

  1. Hohoho ez nem volt semmi!!!Folytasd

    VálaszTörlés
  2. Ez annyira jó volt. Imádom ezt a blogot és köszönjük hogy ilyen hamar hoztad :)

    VálaszTörlés
  3. wow. testem rabja vagyok, megfűszerezve némi szürke ötven árnyalatával. x

    VálaszTörlés
  4. Imadoom....most mat tudod ilyen gyorsan hozni??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ígérek semmit, ezen héten több időm volt a fordításra.

      Lehet jön hétköznap is rész, de ami biztos, hogy hetente 1 rész mindig lesz hétvégén. (persze ha lesz időm).

      Törlés
  5. Istenem, hajrá Harry! Niall meg elmehet a francba! :)

    VálaszTörlés
  6. OH MY GOD *-*
    Eszméletlenül jó rész lett ;))
    Gyorsan köviit <3
    Xx.

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon jó gyorsan a kövit

    VálaszTörlés
  8. de izgiiii.:)) köviiit! :DD

    VálaszTörlés
  9. Huha. Tuti, hogy osszejonnek, Niall pedig kiborul :// de nagyon jo, hamar kovit!:)<3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jo lett!!!! Bár én Niallnek szurkolok, de a rész nagyon jo lett!!! Siess a kovivel! <3

    VálaszTörlés
  11. Én nem értem mi bajotok van Niall -el. Szerintem nagyon édes ahogy viselkedik Sophie-val. (Ezt a többi olvasótàrsamnak mondtam)
    Nagyon remélem hogy összejönnek és Harry talàl magànak egy olyan lànyt aki ha nem is teljesen de megtudja vàltoztatni, természetesen pozitív irànyba és e mellett meg is érti öt. Persze hogy a többi sràcot se hagyjam ki, nem àrtana ha ök is egy kicsit becsajoznànak! :P
    Puszika! Jó íràst nektek és magyon köszi a részeket! <3
    A. :)

    VálaszTörlés
  12. szerintem meg ez a sztori pont hogy nem a mindent elsöprő szerelemről szól... hanem inkább a testiségről és annak lemondásáról.

    igazándiból az én tippem az, hogy végül vagy egy másik bandataggal (tehát nem Harryvel vagy Niallel) fog összejönni, vagy egyikükkel sem. mindkettő elég meglepő lenne, éppen ezért elég elképzelhető is.

    mikor olvasom a részeket, alig akarom elhinni, hogy ez fordítás. annyira szépen, választékosan, magyarosan vannak megfogalmazva a részek, ami elképesztő tekintve, hogy ez egy angol fanfic (és mind tudjuk, hogy az angol nem éppen nevezhető választékos nyelvnek.). én csak gratulálni tudok a fordító(k)nak! :))

    a rész nekem annyira nem tetszett. szerintem el volt kapkodva. :| meg az előző is nagyon furcsa volt. mindegy, ettől függetlenül még nem pártolok el a sztoritól, csak gondoltam megosztom ezt az észrevételemet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a kommentedet, az utolsó soraidra reagálva, igen néha el van kapkodva, de mi, vagyis már csak én nem sokat tehetek...így van megírva. :)
      xx

      Törlés