2013. október 7., hétfő

44.Rész -Indulat-

Nem szóltunk ezután egy szót sem, kihúzta magát belőlem, majd megfogta a tusfürdőt és lemosta rólam a Niall által rám dobált ételeket. Gyengéd volt és törődő. Hát, Harry..... Tele vagy meglepetésekkel!

- Kész, teljesen tiszta vagy! - szólt Harry miután gondosan végig dörzsölte a testem.

- Köszönöm, azt hiszem - suttogtam. - És mesélsz nekem arról a lányról?

- Nem akarok róla beszélni. Vége! - vágta nekem élesen.

- Rendben, kívánságod számomra parancs.

Miközben védelmezően felém tornyosult, gyengéden megölelt, meztelen mellkasunk összetapadtak a nedvességtől.

- Köszönöm - mormolta a nyakamba. Wow. Harry megköszönte nekem? Ki ez az ember, és mit tett Harry Styles-szal?

- Mit köszöntél meg? - kérdeztem összezavarodva.

- A reakciódat. A legtöbb lány nem értené meg, hogy nem akarok róla beszélni, bosszantaná őket.

- Remélem észrevetted már, hogy én nem vagyok olyan mint a legtöbb lány - vigyorogtam smaragd szemeibe.

- Határozottan nem vagy olyan - kuncogott és orrát az enyémnek dörzsölte. - És ez tetszik.

Éreztem ahogy farka újra vérrel telítődik meg és a combomhoz feszült. Elhúzódtam tőle, nem akartam egy újabb adagot kapni az előző énjéből, kicsit sok volt az én ízlésemnek.
  
- És miért? Miért tetszek neked ennyire? Vehettél volna magadnak más lányt is, és most követelhetnéd tőle azt amit tőlem, főleg azóta, hogy híres vagy. Legtöbbjük ráadásul szebb mint én - mondtam miközben próbáltam újonnan felhevült testétől biztonságos távolságban maradni.

- Először is, szeretem a kihívásokat, ráadásul az anyukád mesélt nekünk a lázadó személyiségedről mikor átadtuk neki a VIP jegyeket - válaszolt nyugodtan, közben mellkasára csöpögött a hajából a víz.

A szükségesnél sokkal hosszabban bámultam tökéletesen kidolgozott izmait, majd mikor újra megszólalt tévedtem újra vissza tekintetébe.

- Aztán rájöttem, hogy nagyon rossz hatással van rád ez az alkoholista anya, testvéreid sincsenek, barátod is kettő van, és még apád sincs. Tényleg mit is mondtál, hol van most? - kérdezte együtt érzően.

- Nem akarok róla beszélni. Elhagyott engem, annak ellenére amiket ígért. Ennyit tudok róla mondani - válaszoltam keserűen, majd elfordultam tőle, hogy elrejtsem könnyeimet.

- És végül de nem utolsó sorban csodaszép vagy - visszafordított maga felé, felemelte az arcomat, szemei egyre elsötétültek ahogy végigmérte meztelen lényemet.

- De vannak sokkal csi...

- Igen vannak csinosabbak, de mi téged akartunk. A pimasz és ingerlékeny hozzáállásoddal együtt. Minden hibáddal együtt - sóhajtott fel. - Még akkor is ha nekem akkor volt barátnőm, birtokolni akartalak téged. Megcsaltam őt... veled - fejezte be rekedten, összerezzentem ahogy meghallottam azt, hogy volt barátnője akkor.

A víz túlzottan forrónak tűnt a bőrömön, ahogy nedves hajamat kifésülte az arcomból. Mielőtt megtudtam volna magam állítani, ujjaim csodálatos mellkasát és hasizmát simogatták.

- Elég a csevegésből, és a piszkos részletekből - nyögte hirtelen, majd kiéhezett ajkait szenvedélyesen az enyémekre nyomta. Megfordított, így a hátamat a zuhanyzó falnak döntötte, közben erélyesen markolászta a fenekemet. - Fogalmad nincs mennyire kívánom azt, hogy a szűk kis seggedbe rakjam lüktető farkamat - hörögte, játékosan megharapva a nyakamat.

- Éppen pár perce volt egy kemény menetünk - panaszkodtam, közben éreztem kemény férfiasságát a combomnak nyomódni. - Kérhetek egy kis szünetet? - kérdeztem sóhajtva ahogy szopkodta a mellbimbómat.

- De én most akarlak! Kanos vagyok! - vágott vissza és a másik mellemmel kezdett el játszani.

- Te mindig kanos vagy Harry! - egy nyögés szabadult fel belőlem ahogy beszéltem neki. - Miért nem kéred meg Louis-t, hogy segítsen neked maszturbálni? Biztos vagyok benne, hogy segítene - nem tudtam visszatartani ezt a megjegyzésem.

Ziháltam miközben elengedett, így egyenesen a földre estem, sajgó fenekemet fogva néztem rá, tekintete nem arról árulkodott, hogy ő viccesnek gondolta volna az előbbieket. Remek Soph, máris feldühítetted!

- Ha tényleg együtt akarsz minket látni Louis-val, akkor lehet élvezni fogod amit este kapsz! - fortyogott ökölbe szorított kézzel.

- Fogok én valaha is egyedül aludni?? - rivalltam rá füstölögve.

- A közeljövőben biztosan nem! - fújtatva kiviharzott a zuhanyzóból.

- Én vagyok kurva fáradt nem  ti! Engem használtok szex- játékként! - kiabáltam.

- Szokd meg! Ez az egyetlen módja, hogy tudd hol a helyed! - kiabálta a zuhanyzón kívül, majd becsapta maga után az ajtót.

- Bazd meg Harry! - kiabáltam ahogy csak tudtam úgy, hogy meghallja. Nem válaszolt. - Megkönnyebbülés - suttogtam magam elé, majd felálltam a zuhanyzó padlójáról, elzártam a csapot, megragadtam egy törölközőt, magamra tekertem és egyenesen a szobám felé tartottam. De az ajtóm nem nyílt többszöri próbálkozás után sem, majd észrevettem az ajtóra ragasztva egy üzenetet.

Találkozzunk a szobámban.
Zayn

Kurva jó, biztos akkor zárta be, mikor a zuhanyzóban voltam. Puffogtam és összegyűrtem a kis cetlit. A törölközőt szorosabban csavartam magamra és egyenesen a szobájába tartottam.

Harmadik kopogásomra válaszolt. Kétszer is ellenőriztem, hogy biztos takar-e eléggé a törölköző mielőtt beléptem volna. Ott álltam előtte, de nem zártam be az ajtót.

- Csukd be az ajtót, drágám - szólt követelőzően, majd vigyorgó feje egyenesen rám meredt, szemeivel végigmérte alig takart testemet.

- Miért zártad be a szobámat ha senki sem volt bent? - kérdeztem udvariatlanul.

- Mert szerettem volna veled eltölteni egy kis időt. Most pedig csukd be azt a kibaszott ajtót! - utasított.

A fenébe, ő nagyon indulatos, jegyeztem meg magamban.

- Van sokkal jobb dolgom is most - emeltem fel az egyik szemöldököm.

- Rossz válasz - sziszegte dühösen, majd kiugrott az ágyából egyenesen felém. Megragadta a derekamat, mielőtt bármit tehettem volna, és az ágya felé parancsolt.

 


12 megjegyzés:

  1. imádom! nagyon jó rész lett és kíváncsian várom a következőt, úgy hallottam durva lesz :*

    VálaszTörlés
  2. Miért pont most hagyod abba.:( siess a kövivel.*-*

    VálaszTörlés
  3. Esküszöm már olvasva én alig bírom ki. Amilyen érzelmeket kivált belőlem ez a történet, annyira ár érzem Shop helyzetét. Legszívesebben előttük ölném meg magam, mert én idegileg nem bírnám. Látjátok ennyire magával ragad a story. Harry te meg elmehetsz a jó édes, áhh kész. végem :) Köszönjük szépen Szilvi hogy itt vagy nekünk :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik.:3 Köszönöm hogy forditod nekünk.♥

    VálaszTörlés
  5. Juuj*-* dejóvégre magyarul olvasniii*-*
    Jááj ez itt durva lesz :c

    VálaszTörlés
  6. ISNENNOO vagy....awhh olyan jo h ilyen gyorsan hoztad.... NAGYON JO LETT

    VálaszTörlés
  7. Jesszus!!!Csóri Shop mindig valaki....szóval tudod mi :) De kibaszott jó lett!!!!!Mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés
  8. uuu nagyon nagyon gyorsan kovit es koszi hogy hamar hoztad:* mikor varhato a kovetkezo?

    VálaszTörlés
  9. Áhh szegény most mit fog kapni Zayntől:ss imádom ahogy fordítassz és a sztorit is:) kövit:$

    VálaszTörlés
  10. Köszi hogy fordítod:) imádom a blogot:D köviit:$

    VálaszTörlés
  11. Kösszi hogy végre van újjabb fordítás.Mikor lesz kövi.
    Ui:Imádtam,mint mindig.
    Puszi:Aliz

    VálaszTörlés
  12. Az elözö komim" megcàfolójànak":Jó nem azt mondom hogy legyen full romantika de én akkoris Niall -nek szurkolok!
    Amúgy meg imàdlak titeket!
    A.

    VálaszTörlés