2013. október 10., csütörtök

45.Rész -Megerőszakolva-

- Van sokkal jobb dolgom is most - emeltem fel az egyik szemöldököm.

- Rossz válasz - sziszegte dühösen, majd kiugrott az ágyából egyenesen felém. Megragadta a derekamat, mielőtt bármit tehettem volna, és az ágya felé parancsolt.

Idegesen kapkodtam a  levegőt, és szorosan fogtam a törölközőt, hogy biztos a helyén maradjon.

- Zayn engedj el, most azonnal! - fújtattam ellökve a kezét. - Nem vagyok most olyan hangulatomban!

- És miért kellene engem érdekelnie? - felelte érzéketlenül. - Nem te döntöd el mikor dugunk meg téged!

Megpróbáltam megkarmolni őt, de csak a trikója szélébe sikerült belekapnom. Lefeszítette ujjaimat a törölközőről, majd lecsavarta rólam és az egyik sarokba hajította azt. Védtelennek éreztem magam ezért térdeimet felhúztam, és karjaimmal körbefontam magamon, talán azt hittem az biztonságot nyújthat.

- Na ne szórakozz! - veszekedett, majd a semmiből elővette egy bilincset. Mit akar azzal az átkozott bilincscsel?

Megragadott és a hasamra fektette, hiába küzdöttem térdét a hátamba fúrta, moccanni alig bírtam, kezeimet hátamra szegezte, és összebilincselte. Vergődésem közben kezei fenekemhez értek, és durván érintette meg.

Rácsapott.

-Áúúúú!

- Ne mozogj már! - követelte és ismét lecsapott a fenekemre. Fájdalmamban ajkaimba haraptam. El kell innen tűnnöm!

Hirtelen erőmet összegyűjtve gurultam le az ágyról, majd egyenesen az ajtó felé siettem meztelenül, kezeim a hátam mögé kerültek. Siettem, hogy kinyissam az ajtót. De a kezeid hátra vannak bilincselve te balfasz!

- A terved nem vitt olyan messze mint ahogy gondoltad, nem igaz? - nevetett Zayn, karjait feje alá dugva. - Gyere vissza az ágyba. Most!

- Nem! - válaszoltam dühösen az ajtóval szemben.

- Tudod mi idegesít a legjobban? 

- Van ötletem, de most valahogy kurvára nem érdekel mi idegesít téged! - válaszoltam bátran.

Tehetetlenségemben visszaültem mellé az ágyra és lábaimmal próbáltam magamra erőszakolni a takarót, hogy melegítsen, kevés sikerrel.

- A következőket kellene tenned - sziszegte.

- Pff.

- Fordulj meg mikor hozzád beszélek!- rendelte, de én egy centit sem mozdultam meg, fejemet a térdemre szorítottam. - Tudod miért kellene azzal törődnöd, hogy ideges vagyok? - hangja egyre közelebbről jött, de nem foglalkoztam vele. - Mert ha dühös vagyok, akkor kanos is...durva és könyörtelen.

Megragadott engem ami meglepetésként ért, és az ágyra dobott mint egy tollpelyhet. 

- Oh kislány,  látom te durva menetet akarsz - vigyorgott perverzül, tartva engem mozdulatlanul ahogy lábaimmal küzdöttem az ereje ellen.

Ujjait mélyen bőrömbe vájta, biztos voltam benne, hogy később ezek zúzódásokként látszani fognak, nyöszörögtem de nem érdekelte.

- Hagyd abba! - könyörögtem.

- Ez még semmi - vigyorgott és még mélyebbre fúrta ujjait, hogy ne mozogjak. - Azt akartam, hogy te is elélvezz mielőtt beléd hatolok, de elvesztetted ezt a kiváltságot mikor szökni akartál és goromba voltál.

Csípőjét combjaim közé fúrta, lekapta magáról ingét, így felfedve tetovált mellkasát. Vonaglottam alatta, hogy leessen az ágyról, de csak annyit értem el vele, hogy még keményebb lett a farka.

- Felizgatsz ha így mozgatod a csípődet - morgott, keményen ágyékomhoz nyomva az övét.

Erősen csípett a mellbimbómba, elárultak engem és keményedtek a sokszoros izgatástól. Bazd meg Zayn! Utállak! Utállak testem!

Zayn nem vesztegetett túl sok időt azzal, hogy kiszabadítsa keménységét, ez volt az első alkalom mióta elraboltak, hogy rettentően féltem, nem tudott semmi sem lenyugtatni. Ráadásul nem tett semmit az érdekében, hogy nedves legyek és kevésbé fájjon nekem.

Látod, milyen kész van már? ne várass! - mondta miközben durván szétnyitotta a combjaimat.

Sikítottam ahogy keményen belém döfte magát, de egyik kezét számra tapasztotta, hogy egy hangot se halljanak meg a többiek. Kétségbeesve kapálóztam, ágyékom nem az örömtől, hanem az égető fájdalomtól bizsergett olyan nagyon. Minden lökésnél az egész testemet átjárta a fájdalom, egyre mélyebbre és mélyebbre tolta magát bennem, semmi nem érdekelte, csak a beteges kielégülése, úgyis, hogy engem megerőszakolt. Igen, eljött azaz idő is mikor azt amit velem csinálnak erőszakolásnak hívom. Mert amit most tett velem az egy cseppet sem volt izgató, sőt durva módon tett magáévá. Nem kellene szeretnem azt amit a fiúk művelnek velem, de ők mégis máshogy intézték ezt a dolgot, nem úgy mint most Zayn, kínoz és fájdalmat okoz.  Egy csöpp szánalmat sem láttam a szemiben ahogy rám nézett vigyorogva, csak dugott, mint egy rossz kurvát.

Szemeimből előbuggyantak a könnyeim, végig szántották fájdalomtól eltorzult arcomat, de ez sem hatotta meg Zaynt, csak lihegett és nyögött a nyakamba. Számat olyan erősen fogta be, hogy levegőt alig kaptam. Úgy viselkedett mint egy veszett állat, most láttam először ilyennek, maga volt az ördög.

Percekig folytatta kemény kínzását, mikor egy picit lassított a tempóján, tudtam, hogy hamarosan eléri az orgazmusát, és kezdett alábbhagyni a fájdalmam, kezét is levette a számról. Hirtelen egy gondolat kúszott a fejembe : nem vettem be reggel a tablettát!

- Zayn ne menj el bennem! - könyörögtem.

Kihúzta magát belőlem, és abban a pillanatban ráélvezett a hasamra és a paplanra.

- Bassza meg kislány! Ajánlom, hogy legyen okod rá! - nézett dühösen.

- Nem vettem be reggel a tablettát!

- És nem akarod, hogy kis Zayn rohangáljon a házban? - forgatta a szemeit.

- Dehogy akarom! - szinte köptem a szavakat, undorodtam tőle.

- Te fogod kimosni a gecis lepedőt, az ajtód előtt hagyom - nyitotta ki a bilincsem, majd zsepiket lökött oda hozzám, hogy töröljem le magamról forró spermáját.

- Szuper, már cseléd lány is vagyok? - küszködtem könnyeimmel, de visszatartottam őket. - Ne hagyd az ajtóm előtt, most elviszem őket - felkaptam a lepedőt és magamra tekertem. Combom belseje és az egész hüvelyem úgy égett mint a pokol, mégis erősnek mutatva magam, kiléptem az ajtaján hátra sem nézve. Az ajtóm nyitva volt, és egy újabb üzenet díszelgett rajta.

Az ajtód zárva volt. Jól gondoltad, hogy egy szál törölközőben járkálsz a ház körül?
A te szakácsod, Niall.

Erőltetetten elmosolyodtam az üzenetén de fájdalmamban még ez is nagy teljesítménynek bizonyult. Túl későn jöttél Niall.



***

Sziasztok! Egy szívességet kérnék tőletek, a csoportban meg lett hirdetve egy szavazás,ha van időtök lécci szavazzatok a megadottak szerint. Köszönöm, Szilvi. :)




24 megjegyzés:

  1. Nem semmi!!!Csóró Sophi...Egyszer Harry utánna Zayn most meg Niall.Mi lesznek még itten? ^^ Már várom!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo volt. imadom es ugyesen forditasz. en mar elolvastam ezt angolul de ezt is szeretem nagyon szoval csak igy tovabb <3

    VálaszTörlés
  3. És pont most a "számomra" izgalmas rész jönne az utóhatása a történteknek erre vége ?? :DDDD ajjj Szilvi :DDD amúgy szavaztam és tegyék meg a többiek is ;)

    VálaszTörlés
  4. Uhh nagyon jó lett!!! :) Kövit!!! PLS!!!

    VálaszTörlés
  5. Juuj, de jó volt magyarul olvasni:)
    Niall.. egy egy kicsit előbb jöttél volna :(

    VálaszTörlés
  6. ahh omg szegény Soph:D remélem Nialler kedves lesz vele:3 köszi hogy ilyen hamar hozol részeket!!:)

    VálaszTörlés
  7. aahh szegény Soph!:D remélem Nialler kedves lesz vele:) köszi hogy ilyen hamar hozod a részeket!:))

    VálaszTörlés
  8. Ahh, hihetetlen.. fantasztikus, imádom :DD Kedvencem ahhh *---* :))

    VálaszTörlés
  9. uramatyám... még olvasni is fájdalmas... x

    VálaszTörlés
  10. imádom.mikor lesz kövi fordítás?

    VálaszTörlés
  11. Meglepetés nálam.. :) http://missadelahun.blogspot.hu/p/koszonom-az-elso-dijamat-pille-cukornak.html

    VálaszTörlés
  12. Tegnap találtam rá erre a blogra, nagyon imádom, most olvastam el az egészet :D lécci hozd gyorsan a kövi részt! :)))

    VálaszTörlés
  13. Jezus olvasas kozben kajak elevezek.xddd kovit.

    VálaszTörlés
  14. kb mikorra várható a kövi??:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom, elég elfoglalt vagyok ezen a héten, de hétvégén megpróbálom hozni.

      Törlés
  15. Nagyon nagyon nagyon nagyon jó! Imádom. Siess kérlek

    VálaszTörlés
  16. Istenem annyira sajnalam sophit, hogy mar sirok:'(( remelem jobb isessz neki:( es Harry:$$ szerintem nagyon aranyos volt ahogy konnyes szemei a vizzel keveredtek:) (ezt most jol megfogalmaztam xd) annyira birom ilyenkor Harryt:)<3 es Niall:d egyszeruen zabalni valo volt:dd es egy valami.rohadt Zayn:/ annyira fura hog ilyen eroszakos szegennyel://
    es bocsi hogy egybe irtam nehany reszt:))<3

    VálaszTörlés
  17. áá nagyon imádommm kövit plss :$

    VálaszTörlés
  18. Annyira I.M.Á.D.O.M.!!!Nagyon ügyi vagy! Remélem lesznek még érdekes fordulatok.. ;) Pusszantalak!! xx Ramii

    VálaszTörlés
  19. Meglepi nállam :D http://everysecretrevealed.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  20. http://everysecretrevealed.blogspot.hu/ Meglepi nállam .D

    VálaszTörlés
  21. Nagyn vàrom a kövit! Örülök hogy Niall legalàbb renes nem úgy mint Zayn. Nagyon kivàncsi vagyok és teljesen be diliztem!! Nagyn nagyon vàrok! Nem akarlak sietetni de SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! KÉÉÉÉRLEK!!! A környezetemben lévö emberek éredekében! :)
    puszi <3

    VálaszTörlés