2013. május 6., hétfő

14.Rész - A játék

Próbáltam vissza ülni, de Zayn lefogott. 

- Most indul az időtök. – mondta Harry és az órájára nézett. Zayn nem vesztegette az idejét. Megragadta a csípőmet és magára ültetett, s egyenesen szembekerültem sötét mézszínű szemeivel. Lehunytam a szemhéjam, ahogy ajkai enyémnek nyomódtak. Kezeivel felhúzta a lábaim, hogy körül öleljem vele a csípőjét, s így még közelebb hozott minket egymáshoz, éppen csak a farmer anyaga választott minket el. Nem viszonoztam a csókját, hanem szoros vonallá préseltem a számat. 

Éreztem, hogy nadrágja egyre szűkebbé válik számára és ő még jobban szorít magához. Kezeivel keményen markolt a fenekembe, s én ajkaiba nyögtem, ahogy ezzel még meglökte bennem a játékszert. Erős mozdulatától döbbenten ziháltam, mivel a tárgy fájdalmasan mozdult bennem. Zayn kihasználta az alkalmat, hogy nyelvét átvezesse, közben pedig a mellemet kezdte masszírozni. 

Az egész testem libabőrös lett, ahogy hideg keze hozzáért az érzékeny bimbómhoz. Csipkedte és csavargatta ujjaival, míg a nyelvével továbbra is a számat fedezte fel. 

Kényelmetlenül mocorogtam, de a fenékdugasz újra megmozdult. Panaszosan nyöszörögtem az érzéstől. Zayn kezeit levezette a rövidnadrágomba. Mindenféle figyelmeztetés nélkül egyik ujját belém vezette. A számszélét harapdáltam, hogy elkerüljek bármiféle sikításszerűt. Rövid ideig kényeztetett az ujjával, majd az egyik nedves ujját az ajkaimhoz emelte. 

- Ízleld meg magad. – parancsolta. Nemlegesen ráztam a fejem és ő komolyabban nézett rám. Szabad kezével ismét megmarkolta a fenekem, valószínűleg még a játékszerhez is hozzáért. 

Egy nem emberi hang szakadt ki a számból és ő benyomta az ujját az ajkaim közé. Az íze sós és undorító volt, és én nem voltam hajlandó lenyelni. 

- Nyaljad! – parancsolta ismét. Nem mozdultam. Nem gondolkozott, összeszorította az orrom a hüvelyk és a mutatóujjával, így nem engedett lélegezni. – Gyerünk, szopjad és akkor jó eséllyel megéred a holnapot. – sistergett. Kitartottam, ameddig csak tudtam, de néhány másodperc múlva feladtam. 

Az émelyítő folyadék végigfolyt a torkomon és hányni tudtam volna. Zayn elengedte az orrom és én nagyokat sóhajtottam. Vigyorgott, ahogy én próbáltam helyreállítani a légzésem, erősen zihálva. 

- Lejárt az idő. – Harry reszelős hangja véget vetett a ’játéknak’. 

- Mehetsz. – mondta Zayn, mielőtt újra megcsókolt és visszahelyezett az erkölcstelen kis körük közepére. Behunytam a szemem, ahogy a fenékdugasz újra megnyomódott. Kinyitottam a szemem és kínomban felnyögtem a látványon. Az arcuk kipirosodva és mind, Harry, Niall Liam és Louis is elővették a szerszámukat és finoman kényeztették magukat, s ekkora már becsatlakozott Zayn is, hogy befejezze, amit velem elkezdett. 

- Most ki jön? – kérdezte Liam, majd visszahajtotta fejét a kocsi falának. Majdhogynem abban a pillanatban az autó egy hirtelen bal kanyart vett, ezáltal én pedig Harry-re buktam. Kuncogott és elhelyezkedett. 

- Lou, mérd az időt. – mondta, majd megragadta a bilincsem láncát. Hátulról fogva húzott ki a körből, én pedig nyöszörögve tiltakoztam. Próbáltam lelassítani őt a lábammal, de sikertelenül. 

Harry fájdalmasan a kocsi falának nyomott és így mindannyian láthattak. Öleinket összenyomta, összebilincselt kezeimet beleakasztotta az egyik első ülés támlájába, majd kényszerített, hogy leüljek, így egy nagyon kényelmetlen pozícióban végeztem. 

- Harry, talán fel kellene húzni a paravánt, ami elválaszt a vezetőfülkétől. – javasolta Niall, s szeme az én kiszolgáltatott testemen pihent. Mocorgást hallottam, majd a zajt, ahogy a paravánt elhúzták. Hangosan nyögtem, ahogy még egy gödrön áthajtottunk és az összes fiú, kivéve Harry, még keményebben kezdték verni maguknak. A kezem már fájt a kényelmetlen testhelyzettől, de Harry még közel sem végzett velem, s lehúzta a gatyáját és boxerét, hogy ez számomra is egyértelmű legyen. Becsuktam a szemem és a szám is keményen összeszorítottam. Ujjai a pólóm alá vándoroltak, a köldökömnél körzött, amitől kirázott a hideg. Harry kutakodó ujjai levándoroltak és lejjebb húzták a rövidnadrágom. A hideg levegő megcsapta az alsóbb területeket, nagy levegőt vettem és kinyitottam a szemem. Teljesen levette a nadrágom, és magamögé dobta. Kuncogtak, majd körbeadogatták, végül Louis kezében állt meg. 

Harry közrefogta a csípőm, az erekciója végét pedig a bejáratomhoz illesztette. 

- Emlékezz, ha bármi mást csinálsz a nyögdécselésen kívül, akkor az együttöltött időnk megduplázódik. – suttogta a fülembe, majd mélyen belém vezette magát. 

- Jajj!!! – szakadt ki belőlem még mielőtt megakadályozhattam volna. Erősen haraptam meg a szám, megbánva a kitörésemet. 

- Hmm… dupla idő Lou! – vigyorgott és újra elmerült, még keményebben. Nem hagyott időt, hogy megszokjam méretét, csak benyomult teljes erővel. A mix, hogy ő bennem van és a játékszer is a fenekemben, émelyítő. Minden lökéssel nyafogásra kényszerített, a fenekem fájdalmasan verődött a jármű padlójához, míg ő próbált olyan mélyen belém hatolni, amennyire csak lehet. A tény pedig, hogy még a kezem is a hátam mögé van erőltetve, totál kicsinált. 

Zihálást hallottam és Harry válla fölött elnézve láttam, hogy Zayn, Liam és Niall is közel állnak hozzá, hogy elélvezzenek, csak attól, hogy nézik, hogy Harry engem dug, míg én magatehetetlen vagyok. Becsuktam a szemem kínomban. 

Harry arcán látszott, hogy koncentrál. Folytatta a lökéseket, de a többiekkel ellentétben ő nem úgy tűnt, mint aki közel van a csúcshoz. Próbáltam rásegíteni, hogy mihamarabb elmenjen, hangos nyögésekkel, de semmi nem törte meg a koncentrációját és a fájdalom a testemben, amit a behatolásaival okozott, nem enyhült olyan gyorsan, ahogy én azt vártam. 

Néhány perc múlva a gyönyör egy halvány szikrája gyulladt bennem és egy állati morgás hagyta el a számat, s Harry-t kivéve mindenki hangosan élvezett a saját kezei közt. De lassacskán a zöldszemű is fáradni kezdett. Lökései lomhábbá váltak, de még mindig mélyek voltak. Ettől fogva éreztem én igazi gyönyört. A sokkal óvatosabb és finomabb mozdulatok jól estek fájó testemnek. 

- Srácok, 5 percen belül megérkezünk a reptérre, úgyhogy légy szíves fejezzétek be az elfoglaltságotok és készülődjetek. 

Harry arckifejezése egy kissé mérgessé fordult, a sofőr mondatára és ismét keményebben kezdett bennem mozogni. Mindketten ziháltunk és Harry belém eresztette magát. Én is közel voltam már, de Harry kihúzta magát rögtön és nem engedte, hogy én is elélvezzek. Nyöszörögve tiltakoztam, de Harry mérgesen nézett rám. 

Sóhajtott, majd jelzett Niall-nek, hogy nyissa ki a bilincsemet, míg ő visszaadja rám a nadrágot. Az ír fiú megtette, de nem nézett egyszer sem a szemembe. A bilincs kipattant és én megdörzsöltem fájó csuklómat.

Tudom, hogy nem dupla rész, de higgyetek nekem, nem vicces, amikor fordítasz és a köhögés miatt eltéveszted a sort, hogy hol jártál. Azt hittem, hogy mostanra már jobban leszek, de tévedtem, úgyhogy csak ennyit tudtam kiküszködni magamból. Igyekszem gyors lenni és hamar hozni a következőt. Puszi, Nesi

12 megjegyzés:

  1. Na ez a rész nagyon vad volt és kemény :D szegény lány... várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Köviiiiit.:) IMÁDOM <333

    VálaszTörlés
  3. Ahww nagyon király :) gyorsan hozd a kövit és jobbulást :) <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó :) Köszönöm, hogy fordítod és nem mellesleg jobbulást! :)

    VálaszTörlés
  5. Fúúúj.... Kövit!!! x"D Gyógyulj! :*

    VálaszTörlés
  6. ez a rész úr isteen!!!!! nagyon tetszik!!! jobbulàst! <3 :-)

    VálaszTörlés
  7. Jobbulast!! ;) ha jobban leszel siess a kovivel:)x

    VálaszTörlés
  8. 1. gyogyulj meg és csak után kövii

    VálaszTörlés
  9. JOBBULÁST!! :) Nagyon jó!! :) XX

    VálaszTörlés
  10. Jobbulást és amennyire gyorsan csak tudod hozd a kövit :DDD

    VálaszTörlés
  11. Most találtam csak rá a blogodra, de hozd a következőt, mert megpusztulok! :D
    Grat a fordításhoz, jobbulást! :) x

    VálaszTörlés
  12. Ma kezdtem és imádom! Kérlek siess a kövivel mert meghalok :)))
    Jobbulást!!

    VálaszTörlés