2013. május 27., hétfő

20.Rész - Felizgatva




Ismét anyaszült meztelenül voltam, 5 hihetetlenül kanos fiú szeme előtt. Ezúttal már nem voltam annyira szégyellős, hisz nem ez volt az első eset. Csak egy kicsit elpirultam, de az már szinte semmiség.

- És most? – kérdeztem halkan

- Most… - kezdett bele Niall, de meg kellett köszörülnie a torkát, hogy hangja stabil maradjon – Simíts végig lassan a nyakadtól a combodig. – Gyorsan végig futtattam a kezem a testem élvonalán, de az idegességtől remegtem és bizonytalan voltam. 

- Egy kicsit lassabban Soph. Van időd.Idegesen sóhajtottam és bizonytalanul próbálkoztam még egyszer. Érintésem nyomán teljesen libabőrös lettem. Niall újra krákogott egy sort és nyelt egy nagyot. - Tedd mindkét kezed a melleidre és az ujjbegyeiddel simogasd. – Feszülten figyelt, pont úgy, mint a többiek is. – Most lassan haladj a mellbimbód felé. A hüvelyk és a mutatóujjaddal masszírozd őket. – Így tettem, majd bosszúsan sóhajtottam.

- Nem érzek semmit.

Niall elgondolkozott egy percre.

- Nedvesítsd be az ujjaidat idelent, és úgy folytasd!

- Mi?

- Csak bízz bennem és csináld!

Remegve sóhajtottam, majd két ujjamat magamba toltam és kihúztam.

- Na akkor most próbáld újra, simogasd így a melleidet – tétovázva engedelmeskedtem, és máris egy kicsit jobb érzés lett. 

- Csináld úgy, hogy fájjon!

- Mi? – fordítottam a fejem Harry felé.

- Okozz magadnak fájdalmat! – ismételte más szavakkal – Az majd segít.

- Hát… rendben. – Észrevettem, hogy mindannyian megfeszülten ülnek. Megcsíptem a jobb mellbimbómat és a fájdalommal együtt a gyönyör is felbukkant a testemben. Felváltva masszíroztam és csipkedtem újra és újra, a hátam pedig ívbe feszült.

- Oké! – Niall hangja olyan volt, mint aki éppen nem nagyon kap levegőt. – A jobb kezed futtasd le a testeden és mozgasd az ujjad le és fel.

- Hol? – kérdeztem vissza kissé hirtelen. Válaszul csak egy ’Na, mit gondolsz?’ nézést kaptam. Végigsimítottam a középső ujjammal a nagyajkak között fel és le, és éreztem, ahogy egy kis folyadék csurran ki.

- Nyomd az ujjad a csiklódnak, majd mozgasd körkörösen, először lassan. Van időd. – Úgy tettem, ahogy kérte és éreztem, hogy még több nedv önt el. Remegősen felsóhajtottam és megálltam.

- Ez miért… - kezdtem, de Louis közbeszakított, hallottam a hangján, hogy mosolyog, de kedves volt.

- Néhány nőnél ez normális.

- De ennyire sok? – fordítottam felé a fejem

- Ó, igen. Valójában, egyesek ezt tehetségként tartják számon – kuncogott. – Biztos vagyok benne, hogy Niall ezt nagyon élvezni fogja. 

Pimaszságára csak a szememet forgattam, de akaratlanul is elmosolyodtam látva Niall piruló arcát. Tovább izgattam a csiklóm, míg éreztem, hogy a testem hirtelen megfeszül. 

- Oh, oh, oh! – közel jártam a gyönyör kapujához, de Niall megállított. Duzzogva biggyesztettem le az ajkaim.

- Most pedig két ujjad magadba. Gyerünk! – utasított, de mégis gyengéden tette.

Tétovázva csúsztattam be mutató és középső ujjaim. 

- Lassan kezd. Ki és be – kaptam a további instrukciókat. Halkan nyögdécseltem és egyre gyorsabb lettem, de észbe kaptam és lassítottam. – Nem, Sophie. Ha akarod, akkor gyorsíthatsz. Az a lényeg, hogy neked jó legyen. Próbálj végigsimítani a bal kezeddel a combod hátulján közben. 

Gyorsítottam a tempón, majd ahogy kérte végig simítottam a combom érzékeny bőrén.

- Cserélj kezet – folytatta. – Emeld fel a bal lábad, a jobb kezeddel a csiklód kényeztesd, a combod mögött fond át a bal kezed és azt csúsztasd magadba. – Az elektromosság futkosott a gerincemen, már attól is, hogy hallottam, hogy ilyenről beszél, közben pedig csináltam, ahogy mondta.

- Oh! – nyögtem megint. Érezni egyszerre az ujjaimat magamban, a másikat pedig a csiklómon, fantasztikus volt. Zavarba jöttem a cuppogó hangoktól, de Niall bársonyos dörmögése azt sugallta, hogy ez nem probléma. A srácok mind engem néztek, erekciójuk pedig fájdalmasan feszült nadrágjukban. Ismét nyögtem, ahogy a testem újra megfeszült. Nem szándékosan, de Niall neve váratlanul kicsúszott a számon nyögdécselés közben.

- Oh Istenem, Niall!

- Bassza meg! – hallottam szitkozódni, majd az övével küszködött, hogy megszabaduljon a farmerjától. Közel jártam a csúcshoz, de egymagam nem tudtam elmenni.

- Itt vagyok. Hagy segítsek! Ügyes voltál! – mondta és végül sikerült kiimádkoznia magát a nadrágjából. A légzésem szakadozottá vált. Fejét a lábam közé dugta, puha haja csikizte az érzékeny bőröm és lassan nyalni kezdett. Bársonyos nyelve csodát tett a testemmel.

- Kurva Isten! Niall! – Kiáltottam, ahogy egyre gyorsabban és erősebben csinálta. Megmarkoltam a haját, hogy még közelebb hozzam magamhoz, és nem érdekelt már a dolgok rossz oldala. A hetedik mennyországban éreztem magam, keményen tört rám az orgazmus, Niall hevessége pedig nem lankadt. Kicsit hátrahajtotta a fejét, hogy a szemembe nézhessen. Szemeiben szenvedély ragyogott és valami más is, amiről nem tudnám megmondani, hogy mi volt. 

- Milyen érzés Drágám? – hangja elnehezült volt, mintha ő is kielégült volna. Baszd meg Louis. Igazad volt, arról, hogy örömet fog neki okozni.

- Jó. Kibaszott jó! – válaszoltam zihálva. Megnyalta az ajkát és bólintott.

- Szóval, mostantól érezned kell ezt a jót, legalább egyszer minden nap és legalább egyikőnk nézni fog, hogy legyen rá tanú – utasított Harry, de ő is küszködött az egyenletes légzéssel. 

Louis vigyorgott és mondani is akart valamit, de egy sípoló hang megakadályozta. 

- Figyelem Hölgyem és Uraim. Hamarosan megkezdjük a leszállást, kérem foglalják el helyüket és kössék be a biztonsági öveket – csendült fel Ian hangja egy hangszóróból. Harry, Liam, Niall és Zayn is bosszúsan ráncolták a szemöldöküket és tekintetükből sütött az utálat. És mindez az utálat csak azért, mert feltehetőleg fantáziáltam róla. Badarság! Louis inkább zavartnak tűnt. 

- Óóóó, dugulj el! – csattant fel – Én még nem kaptam meg az én körömet vele! – Francba. Nem akarok most még egy gyors menetet vele. Istenem! Gondolkoztam, majd szerencsére támadt egy ötletem.

- Talán felöltöztethetnél… valójában már eléggé fázom – ajánlottam és magam köré fontam a karom, hogy egy kicsit az is melegítsen.

- Úgy lesz, kis csaj! – válaszolt és újra mosolygott. Kacsintott, majd kiment a szobából. Niall visszahúzta a nadrágját, majd magához ölelt, hogy egy kicsit melegítsen a testével. Nem tudtam ellenállni a kísértésnek és szorosan bújtam a mellkasához. 

Louis néhány pillanat múlva vissza is jött, a szatyrokkal a kezében. A földre ejtette őket, majd rászólt a többiekre.

- Most pedig mindenki kifelé! Egyedül akarom felöltöztetni. – A srácok morogtak, de végül mégis kimentek. – Nem sok időnk van – mondta és beletúrt a szatyrokba. Felém hajított néhány darabot, én pedig elkaptam. Végül fehérneművel a kezében lépett oda hozzám és rám adta őket. Egész idő alatt elismerően bámult rám. Próbáltam nem foglalkozni vele, ez így még mindig jobb volt, mint egy gyors szex. Louis segített belebújni a szoknyába, majd a felsőbe is. Minden egyes alkalommal, amikor a keze vagy a tekintete arrafelé tévedt, próbáltam eltakarni a vágásokat a csuklómon, mivel aggódtam, hogy mi történne, ha észreveszi. Louis visszatért a szatyrokhoz, majd a kezembe nyomott egy pár fekete balerinát, meg egy tengerészkék felsőt – Tessék. Említetted, hogy fázol. Meg amúgy is a londoni levegő néha kicsit hűvös. Nem akarom, hogy megbetegedj.

Felvettem. Bár nyitva hagytam, de már így is éreztem a melegét. 

- Bocs bébi, de be kell cipzáraznod, különben látszanak a szívás nyomok a nyakadon. Vagy kaphatsz egy sálat… - ajánlotta, de a úgy döntöttem, hogy inkább felhúzom a cipzárt. – Nagyszerű! Most úgy nézel ki, mint én, csak lányban. – állapította meg boldogan, majd magával húzott ki a szobából, vissza az ülésekhez. Becsatoltam az övet és néztem, ahogy Louis is azt teszi. A srácok halkan beszélgetni kezdtek én pedig az ablakon keresztül bámultam ki a fehér felhőkbe. A stewardess megnézte az öveinket, majd közölte, hogy megkezdjük a landolást. 



Nagyot sóhajtottam. London, itt jövök!



Drágáim, az a rossz hírem, hogy csütörtökig biztos, hogy nem lesz új rész, mivel ma kaptam egy e-mailt, hogy a három beadandót, amire lett volna még egy hónapom, szerdáig kell megcsinálnom. Szorítsatok értem, rám fér!

Viszont két jó hírem is van :) Az egyik, hogy úgy fest, ezentúl ketten is besegítenek a fordításba, hogy gyorsabban jöhessenek a részek. A másik pedig, hogy már megtaláltam a következő blogot, amit a nyáron fordítani fogok nektek, ha ezt és ennek a második évadát már befejeztük :)

14 megjegyzés:

  1. :D ez most nagyon jó rész volt :D

    VálaszTörlés
  2. Hú..ez a rész nagyon jó volt.melyik blogot fogod majd fordítani?Irigyellek,hogy ilyen jól tudsz angolul,ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  3. csak én érzem azt, hogy Niall szereti is a lanyt?? :) amugy nagyon ugyesen forditasz! :)

    VálaszTörlés
  4. hát ez brutális rész volt :D én annyira zavarban voltam mikor olvastam,hogy csak na :D és,hogy ezt az összes fiu előtt kellet :D na az a legdurvább :D sok szerencsét a beadandokhoz :)xox

    VálaszTörlés
  5. kövit , persze csak akkor ha készen vannak a beadandóid :D Sok sikert hozzá :D

    VálaszTörlés
  6. ahww dejóóó imádoooom ♥♥ sok sikert a beadandóhoz szurkolok *-* ♥

    VálaszTörlés
  7. Nagyon,nagyon,nagyon jó rész volt...mint mindig :) nagyon szurkolok!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó volt!!!! <3333 És szurkolok a beadandók miatt :)))) Sok sikert !!!!!

    VálaszTörlés
  9. hajrá a beadandókhoz:)

    VálaszTörlés