2013. május 21., kedd

18.Rész - Fáradtság



- Sophie azt akarom, hogy feküdj az ölembe, arccal lefel – kezdte Liam, ő pedig törökülésben ült a földön. 

- Igen, Mester – válaszoltam és tettem, amit kért. Éreztem, hogy a kezével végig simít a combom hátulján és ujjai a szoknyám alá siklanak, majd finoman masszírozni kezdte a fenekem. Összerezzentem, de egy szót sem szóltam. 

- Tudod mit? Mostmár ezt kivehetjük innen szerelmem – mondta és a tárgyért nyúlt, ami már jó ideje bennem volt. Ahogy kihúzta egy mély nyögés szakadt ki a torkomból és arcomat a kezeimbe temettem. Felültetett az ölébe. – És most mit szólnál, ha bepótolnánk a szexet, amit olyan csúnyán visszautasítottál tegnap a bárban? – suttogta a fülembe, majd átfordított és már alatta feküdtem. Lefelé húzogattam a szoknyám szélét, de megállított. – Nem, nem, nem. Ruhában maradsz, úgy mint legutóbb. 

- De… - keményen rácsapott a fenekemre. 

- Ne beszélj! – fegyelmezett – Állj fel és érintsd meg a földet, de a térdedet ne hajlítsd. – Megtettem, bár közben remegtem, mint a nyárfalevél, ő pedig levette a nadrágot és a boxert, felfedve a férfiasságát. – Végig a térdedet nézed, különben ütök. Értetted? 

- Igen, Mester – motyogtam csukott szemmel. Nem kellett megemelnie a szoknyámat, attól hogy lehajoltam már felcsúszott annyira, hogy az egész szoba vidáman rálátott. Liam megragadta a csípőmet és belém erőltette magát. Se síkosító, se semmi, egyszerűen belém vetődött hátulról, minden négyzetcentiméteremet égetve ezzel. 

A térdembe haraptam, hogy ne ordítsak és ne hívjam fel a személyzet figyelmét, akkor végem lenne. Ismét belém nyomult, én pedig halkan nyöszörögtem. Néhány percig ezt folytatta, a lábaim pedig már remegetek és már nem tudtam rendesen állni. 

- Liam, nem bírom tovább! – panaszkodtam és elfelejtettem Mesternek szólítani. Egyik kezével rásózott jobb oldalon a combomra néhányszor, a csapások a fejemben visszhangoztak. 

- Nem érdekel! Kibírod, mint a jó kurvák! – morogta és erekciójával még mindig gyorsan ki-be járt bennem. Szavai égettek, mint a tűz. A gyomrom összeszorult és ismét arra vágytam, hogy megvágjam magam. Egyszerűen értéktelennek éreztem magam. Lökései lomhábbá váltak, míg a végén a fenekembe ürítette magát. Már a gondolattól is hánynom kellet, de visszatartottam és rezzenéstelen arccal tűrtem. 

Liam végül elengedett és én a földre rogytam, mivel már nem bírtam magam megtartani. Csak aludni szerettem volna, akár ott a földön is. 

- És én még azt hittem, hogy a hajrálányok edzettek – nézett rám lesajnálóan, miközben visszahúzta az alsógatyáját. 

- Következő? – kérdezte Harry az izgalomtól kissé reszelős hangon. Láttam, ahogy Louis és Niall hirtelen mocorogni kezdenek. – Niall! 

- Héjj! Ez nem fair Hazza! – háborgott Louis és durcás képet vágott. 

- A végére tartogatjuk a legjobbat Boo Bear – válaszolta mosolyogva. 

- Megkaphatom a bilincs kulcsát Liam? Nem akarom, hogy rajta legyen. – kérte Niall és közelebb jött hozzám. 

- Kapd el! – dobta oda Liam Niall-nak. Ő pedig elkapta, kinyitotta a bilincset és visszadobta. 

- Most pedig feküdj a hátadra. Én levetkőztetlek, azután pedig végignézem, ahogy örömet okozol magadnak, s közben a nevemet hajtogatod. Végig a szemembe kell nézned, lehet úgy döntök, hogy én is csinálok valamit. És nem élvezhetsz el, amíg én meg nem engedem – magyarázott mellettem ülve. Bólintottam. 

- De, Mesternek kell téged is hívnom? – kérdeztem és közben mélyen kék szemébe néztem. 

- Nem. Istennek is nevezhetsz. – mondta játékosan, a szoknyámat pedig lehúzta a lábaimon. Ideges voltam. Érintése égetett. Egész életemben soha nem nyúltam még magamhoz örömszerzési céllal. Talán csak egyszer-kétszer felfedező útra indultam a testem körvonalain, amikor a pubertás beköszöntött, de ez minden. Niall érezhette a zavaromat, mivel megtorpant. 

- Soha nem csináltál ilyesmit igaz? Elégítetted már ki magad? – kérdezte, de hangja suttogásba veszett. Fáradtan ráztam meg a fejem. 

A szemhéjamat nehéznek éreztem, Liam totál kikészített. 

- Miért nem alszol egyet? Később pedig majd megtanítalak. – Megpuszilta a homlokomat és segített talpra állni. 

- Köszönöm! – ásítottam – Harry, te sem bánod? – kérdeztem és a lehető legkönyörgőbb kiskutya képemet öltöttem magamra. Egy másodpercig bámult rám, majd elfordította a fejét. 

- Nem. Nem bánom. Jót tesz a szépségednek az alvás. – motyogta, majd Louis-val kezdett zavaros beszélgetésbe. Odaléptem és nyomtam egy puszit az arcára. 

- Köszönöm! – mondtam és elégedetten mosolyogtam, ahogy láttam, hogy arcszíne pirosba vált. 

Kinyitottam egy pár ajtót mire megtaláltam a hálót. Behajtottam magam mögött az ajtót, de nem zártam be teljesen, hogy jöjjön be egy kis fény. Mit fogok én csinálni? Gondolkoztam és ledőltem az ágyra. Az álmosság átvette az uralmat a testem felett és már csak arra volt erőm, hogy magamra húzzam a takarót, a fejemet pedig a puha párnába temessem.

Kedves névtelen kommentelő, aki az előző résznél írtad, hogy tudok-e még jó angol blogot, amit lehetne fordítani. Légyszi dobj egy e-mailt ide: agnes901119@gmail.com vagy jelölj meg http://www.facebook.com/agnes.kisari.7?ref=tn_tnmn, csak dobj egy üzit, hogy tudjam, hogy te vagy, mert beszédem van veled :)

Valaki kért, hogy tegyek be zenelejátszót. Nekem összesen négy számot sikerült találnom, ami szerintem passzol, szóval arra gondoltam, hogy megkérdezlek titeket. Írjatok, linkeljetek nekem zenéket, ami szerintetek illik a bloghoz Légyszi, nagyon örülnék neki, ha megtudnám, hogy ti hogy éreztek ezzel kapcsolatban :)

22 megjegyzés:

  1. gyorsan hozd az új részt..!! :3

    VálaszTörlés
  2. ez a rész is marha jó :D egyre jobban imádom :D ♥

    VálaszTörlés
  3. Basszus, é egy kicsit megkönnyeztem ezt a részt, Liam nagyon kegyetlen, beleéltem magam Sophie lelkivilágába. Már megint nagyon sajnálom Őt.
    Nagyon várom már a kövi részt.
    Siess :)
    xx

    VálaszTörlés
  4. tök jó:)) KÖÖÖÖVIT!!!! :DDDD

    VálaszTörlés
  5. Imadom<333 gyorsan kovit:3

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóóó!bár tudom, hogy nem te irtad, de az is nagy szó, hogy forditod a blogot :) imádlak ezért xD

    VálaszTörlés
  7. Annyira orulok h van minden nap uj resz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örülsz, de azért ne éld bele magad nagyon, mert nem lesz minden nap. Én is sajnálom, meg igyekszem hozni, de nem ígérhetem, hogy minden nap lesz.

      Törlés
  8. Nagyon jó lett! Gyorsan köviiiiiiiiiiiiiiiiiii! :)

    VálaszTörlés
  9. Áááá egyszerűen imádom a blogot! Faltam a részt, mint mindig! Alig várom a kövit!
    xx Dreamer ♥

    VálaszTörlés
  10. Te is Nophie-s vagy? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapból is Niall-ös vagyok, így hát valahol egyértelmű. De ha csak a sztorit veszem alapul, mind a két évadot, ami eddig fent van, akkor is Niall mellett állok :) <3

      Törlés
    2. Aw, kedvellek. :D

      Törlés
  11. azta...ez nagyon durva xD imádom ♥♥ amint tudod hozd kövit :)

    VálaszTörlés
  12. figyelj nekem így tetszika blogod ahogy van meg amugy is ha beteszel egy zenne lejátszót akkor a géppem nem fogja megjeleniteni a blogodat. 2 én személy szerint utálom ha egy blogon van egy zenelejátszó mert az zavar ha olvasok s a zene pedig szól a fülemben. legfejebb belinkelsz minden részhez egy zenét de ez a minimum amit elfogadok. :/ én rendszeresen olvasom a blogodat s nagyon szuper. De legtöbb esetben csak telorol olvasom a részt

    VálaszTörlés
  13. Gyorsan kövit !!!! <33333

    VálaszTörlés
  14. imádom *____* nagyon siess a kovivel :) és van egy meglepim :) nézz be
    http://lifeisgoodbutyouneedtoknowtolive.blogspot.sk/2013/05/dij_22.html

    VálaszTörlés
  15. Melyik orszagban vagy?

    VálaszTörlés
  16. húú jöhet a kövi nagyon jó

    VálaszTörlés