2013. május 3., péntek

Szemét vagyok :)

http://directioner.hu/


Igen, tudom, mindenki ráizgult, hogy új részt hozok, pedig nem :D Mint mondtam abból kettőt hozok hétfőn. 
Viszont, vasárnapig lehet feliratkozni a 1D különszámra. Egyszeri megjelenés, 1000 Ft, egy csomó ajándék lesz benne, plusz egy óriás poszter, ami nem lesz benne az újságárusoknál kapható verzióban. Már csak ezer ember kell kb. 

Gondoljátok végig, hogy amíg ilyenekből nem produkálunk eladást, mint különszámok, cd-k... vagy amíg a slágerlistákon nem veszik át a vezetést, addig nem fognak idejönni koncertezni.

Alapból nem szoktam minden hülyeségeket kitenni a blogjaimba, de úgy vettem észre, hogy ezt nagyon sokan olvassátok és hátha akad olyan köztetek, aki még nem látta ezt a lehetőséget.

Könyörüljetek meg rajtam, a húgomnak akarom megvenni ajándékba, egyik szülinapi ajándéknak. 


Bocsássátok meg, hogy aljas módon ezt tettem ki, de hétfőn jelentkezem az új részekkel. Addig is puszi, Nesi :)

4 megjegyzés: