2013. április 15., hétfő

4.Rész - A színfalak mögött

Valahol egy nyugodt, puha és 1D mentes helyen feküdtem. Lebegtem a bűnös örömök gondolatai között. Gorombán cibáltak ki bódult állapotomból az aggódó hangok. Nem! Eszméletlen akarok maradni! Sikította a belsőm. 

- Kevin szerelmére, mit tettél vele Niall? 

- Semmit! Esküszöm! Felvettem és abban a pillanatban, ahogy kiléptünk a kisbuszból összecsuklott a karomban. – tiltakozott egy erős hang. S lassan éreztem, hogy visszanyerem az öntudatom. Nem. Nem. Nem! Ne kelj fel! Sikított a lelkem, de az agyam nem működött közre. A répa átható illata, kitöltötte a szaglójáratom, s ez hihetetlenül éhessé tett. 

- Nézzétek! Úgy néz ki magához tér. Tegyétek a szájához. 

Éreztem valami nedves, de cukros dolgot a számszélénél. Nem nyitottam ki a szemem, ahogy nyammogtam belőle, s az íze olyan volt, mint a répatortának. Élvezetemben felnyögtem. 

- Mondtam nektek, hogy szereti a répát! – Ismertem fel Louis vidám hangját. – Hey Niall! Osztoznál? Azt hiszem Sophie szeretne még. 

- Szeretnék! Éhezem! – kiáltottam alátámasztva ezzel az igazát, s kinyitottam a szemem. Louis nevetett és megragadta a tányért a répatortával - amelyen eddig Niall rágódott boldogan – és nekem adta. 

- Hey! De azt én ettem! – vitatkozott Niall. Megnyalta az ujját, hogy letakarítsa róla cukormázat, míg én elkezdtem az arcomba tolni a tortát, nem foglalkozva a többiek csodálkozásával, hogy milyen gyorsan is csúszik le a torkomon. 

- Mi van? – kérdeztem két harapás közt – Nem mintha adtatok volna ennem a napokban, mióta fogva tartatok. Hagy gondolkozzak. Ummm… utoljára a reggelim ettem az elrablásom napján! – mondtam szarkasztikusan, faltam mégegyet a jóságos répás sütiből. 

- Oh, tehát ezaz, amit elfelejtettünk. – mondta Harry bután 

- Nos, jah. Ki felejtette el megetetni a Pussy-t? – mondtam és az ő hasonlatát használtam a macskák és a női test között, hogy gúnyoljam. Halálos pillantást vetett rám, s én gyorsan elfordítottam a tekintetem.
Niall tulajdonképpen elborzadt a gondolattól, hogy napokig nem ettem, s ennek hangot is adott… 

- Szegénykém! Ha bármikor éhes leszel, csak szólj nekem. Mindig van nálam némi harapnivaló, mert ha nem lenne, a fiúk hagynának éhezni. – magyarázta, átérezve a helyzetemet. Óvatosan felálltam a kanapéról és nyöszörögtem fájdalmamban, mivel a lábam még mindig lüktetett. 

- Srácok, tuti, hogy miattatok fogok meghalni. – nyögtem, s masszíroztam a combom, hogy enyhítsem a fájdalmat. 

- De legalább egy pozitív fordulat van a helyzetben. – mondta Harry váratlanul, megtörve a kínos csendet. 

- Oh igen? És mi az? – kérdeztem, de a választ valójában nem igen akartam hallani. 

- Megoldottad a problémát, hogy mit mondjunk a rajongóknak, amiért úgy kell kézben hozni. Csak mondtuk, hogy elájultál és már mind be is jutottunk ide. 

- Ide a … - kérdeztem, mert több információt akartam, hogy tervezzem a szökésem. 

- Backstage-be. – mondta Louis elbűvölő mosolyát magára öltve 

- És köszönöm Istenem, hogy van itt büfé! Éhen halnék.- tette hozzá, s közben a maradékon nyammogott. Megforgattam a szememimet, és halkan kuncogtam a megjegyzésén. 

- Be kell ismerjek valamit. – Harry szólt közbe, s rám nézett – Nem gondoltam volna, hogy elájulsz, hogy igazat adj a korábbi harcunkban a kocsiban. – vigyorgott önelégülten 

- Fasz! – köptem mérgesen. – Nem mintha csak úgy kényszeríteni tudnám magamat, hogy elájuljak! Sokkal inkább, hogy kibaszottul nem adtál enni te segglyuk! – szórtam rá utálattal. Megbántam a durva szavaimat, abban a pillanatban, ahogy kicsúsztak a számon. Az összes srác nyelt egy nagyot és Harry keményen nézett rám. Próbáltam én is olyan kemény lenni, mint ő, hogy ne mutassak bűnbánatot az előbbi szavaim felett. 

- Srácok, ki mennétek néhány percre? Gondoskodnom kell egy nagyon piszkos szájú Pussy-ról. – A szarba, bele se mertem gondolni. Könyörögve néztem Niall-re, de ő is hátat fordított nekem és elindult kifelé a szobából Louis-val, Liam-mel és Zayn-el együtt. 
Nagyon feldühítettem, közeledett felém és én próbáltam hátrálni, de hirtelen azon kaptam magam, ogy a kezeimnél fogva a kanapéra szorít. 

- Miért tepertél le? – kérdeztem remegő hangon, de Harry figyelmen kívül hagyta a kérdésem 

- Tudod, komolyan úgy gondolom, hogy néha jobban járnál ha befognád a szád. – mondta idegesítően nyugodt hangon. Borzalmas. És oda voltam szorítva egy kibaszott kanapéra. Nyughatatlanul kapálóztam, ahogy fölém tornyosult. De semmit nem értem vele. S az álcám, hogy erős vagyok, már oda volt. Könyörögtem a megbocsátásáért. 

- Harry! Ne, kérlek! Bocsánat! Viselkedni fogok! Kérlek Harry! Ne bánts! – zokogtam, s még mindig vergődtem alatta. 

- Azelőtt kellett volna erre gondolnod, mielőtt inzultáltál. – bugyogta, s teljesen odaszegezett a szófához.


Nagyon aktívak voltatok, így legnagyobb örömömre máris hoztam az új részt. Remélem, hogy ezután is sokan érdeklődtök és olvassátok, így hamar hozhatom majd a következő részt. Nem rajtam fog múlni :) x

21 megjegyzés:

  1. imádom :D szokatlan a sztori, de rohadt jó :D várom a kövit babe♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó.:dd Nem találkoztam még ilyen sztorival..Gyorsan kövit.(:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó...a töri kicsit furcsa de jó.:Dd Gyorsan köviit.(:

    VálaszTörlés
  4. egyszerüen imádom :DDD nem tudok betelni vele nem mindennapi sztori az bisztos lécciii hamar hotd a kövit :D

    VálaszTörlés
  5. Iiiii imadom es teged is hogy leforditod nekunk. Hamar koviit <333

    VálaszTörlés
  6. nagyon szuper egy kicsit furi maga a történet de szerintem nagyon jooo ::DDDD Hamar hozd a kövit imádom <3

    VálaszTörlés
  7. kicsit furcsa..de jó:DDD kövit:d

    VálaszTörlés
  8. Szeva!!!!Nagyon tetszik ez a blog!!!Igaz elég furi de nagyon bejövös :D hamar hozd a kövit xoxo Márk*

    VálaszTörlés
  9. Piszkosul jo es izgalmas...siess a kovivel legysziiiiii<333:DD

    VálaszTörlés
  10. Óó, ez kicsit rövid lett, de tudom, hogy nem rajtad múlik a hosszúsága..:D Várom a következőt. xx

    VálaszTörlés
  11. Furcsa , de nekem tetszik. Kövit :D

    VálaszTörlés
  12. Úristen! Nagyon jó.:D Hamar hozd a kövit.:D

    VálaszTörlés
  13. Sziaa!:) Egyszerűen rajongok ezert a blogert, pedig csak ma mondta a barátnőm h van :) Koszi. Igy lefordítom meg minden, mert rohadt jo ez a blog:) IMÁDOOOM<33333<33333 es ahogy mar mondtak teged is a forditasert :))

    VálaszTörlés
  14. Nesi!!!!!!! Baromi gyorsan a következőőőtttt!!!! :DDD Jah amugy imádlak <3

    VálaszTörlés
  15. Jézus, Jézus, Jé-zu-som! Ááááá! Nagyon hamar hozdd a kövit!!! :)

    VálaszTörlés
  16. köviiiiit mooost :)) szuper jóóó :D

    VálaszTörlés