2013. április 16., kedd

5.Rész - Büntetés

- Kérlek! Ne! – nyafogtam és vergődtem alatta. 

Harry figyelmen kívül hagyta könyörgésem, megragadta a csípőmet s ezzel teljesen immobilizálta az alsótestem. 

Próbáltam megemelni a térdem és megütni ott, ahol a nap nem süt, de könnyedén megragadta az amúgy is fájó lábamat és dühösen nézett rám, majd kigombolt a nadrágom. A szemei már nem zöldek voltak, feketék lettek a vágytól. 

- Segítség! – kiabáltam. Próbáltam felhívni magamra valaki figyelmét, aki kívül lehet a szobán. – Se-…- Harry a számra tapasztotta a tenyerét, hogy elhallgattasson. Próbáltam megharapni, de váratlanul a fekete sálamat a számba nyomta, majd a fejem mögött megkötötte, ezzel végképp elhallgattatva engem. 

- Mostmár befogod. – mondta, ahogy szorosan megcsomózta. Gyorsan lecsúsztatta az alsóruházatom, majd lecipzárazta a felsőm. Az atlétám pántjait lehúzta, majd lejjebb görgette azt, hogy kiszabadítsa a melleim. Tapogatta egy kicsit őket, csípte és pöckölte őket, hogy megkeményedjenek. Az egyetlen dolog, amit tehettem, hogy néztem a horrort, amint a testem izgalommal válaszol a durva tetteire. Megborzongtam, ahogy a hideg levegő átjárta a testem. Harry megfordította a testem, így láthatóvá vált a teljesen meztelen fenekem. 

Tudtam, hogy mi fog történni. Becsuktam a szemem és nyöszörögtem, ahogy egyik keze a fenekem dörzsölte, a másikkal pedig maga alá helyezett. Erősen rácsapott, sikítottam a sálba, ahogy csak tudtam. Az égő érzés még nem múlt el, amikor újra lecsapott. Könnyek fakadtak a szememből, ahogy kezei egyre erősebben és erősebben újra és újra csattantak. 

- Tehát. Fogsz. Még. Inzultálni. Engem. Újra? – sisteregte az erős ütések közt. Nemlegesen ráztam a fejem, de alig voltam már tudatomnál. Befejezte az ütéseket és hangosan sóhajtott, majd megfordította a testem, hogy újra szembe nézzek vele. 

Levette a Louis szagú sálat a szám elől. Félelemmel telve nyitottam ki könnyes szemeimet, de Harry óvatosan lehajolt és finoman megcsókolt. 

- Ne dühíts fel mégegyszer szerelmem, oké? 

Bizonytalanul, de bólintottam, mert biztos vagyok benne, hogy valamivel újra fel fogom idegesíteni, vagy a konkságommal vagy az akaratos viselkedésemmel. Felszisszentem a fájdalomtól, ahogy a kemény kanapé neki nyomódott az érzékeny hátsómnak. Harry szemöldöke aggodalmasan szaladt az égbe. 

- Elfeledtetem veled a fájdalmat. – mondta, mielőtt egyik ügyes ujját belém vezette. Hangosan nyögtem, az az egy árva ujja máris örömet okozott. Légzésem nehézzé vált, ahogy szépen sorban már négyet vezetett belém, egyre gyorsabban és keményebben. Az eszemet elborította a gyönyör homálya, fel sem tűnt, hogy Harry kicipzárazta magát és a bejáratomhoz pozícionálta férfiasságát. Csak arra tudtam gondolni, hogy neki köszönhetően néha milyen jól érzem magam. 

A fájdalom szétfoszlott, amikor belém hatolt és gyors iramban kezdett mozogni. Úgy hagyták el a nyögések a számat, mint egy vízesés zuhataga, a csúcspontom máris közel volt. 

Meg akartam ragadni, de nem fértem hozzá. Erőteljesen dolgozott rajtam, s izzadságcseppek jelentek meg barna fürtjeinek tövében. 

Harry egyik kezét a csiklómhoz tette, majd hanyagul körözni kezdett rajta. Ez volt, ami betette a kiskaput nálam. Beborítottam őt örömlével és ő mégkeményebb lett, majd ő is ellvezett. Mélyen nyögött és belém ürítette magát. Mozdulatai lomhábbak lettek, majd teljesen abba maradtak. Kicsúszott belőlem, majd megpuszilta a homlokom, végül pedig visszaöltöztetett a korábbi ruháimba. 

Küzdöttem, hogy nyitva tartsam a szemeim, de álomba borultam még mielőtt Harry teljesen felöltöztetett volna.

Tudom, hogy rövid volt, de csakis rajtatok áll, hogy mikor hozom a következőt :)
Addig is, ha szeretnétek egy kevésbé durva, de azért helyt-helyt pikáns blogot olvasni, amiből más ok rész fent van, akkor itt a linkje az enyémnek:http://iknowlarrystylinson.blogspot.pt/ Remélem lesz, aki benéz majd. /Nem kell megijedni a látszat ellenére, nem nagyon Larry-s :)

18 megjegyzés:

  1. IMADOOOM <333 kerlek meg ma hozd a koviiit:33:D

    VálaszTörlés
  2. maaaa kérlek egy kövit.<3 nagyon ügyes vagy:D F.*

    VálaszTörlés
  3. jöhetne már igazán a következő!!! *-*

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett....hamarkövit.!!! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon imádoomm hamar hozd a kövit :D
    Nagyon jool forditasz csak igy tovább :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon szuper rész lett:DDDDDDDDDDhamar hozd a kövit várom *Márk

    VálaszTörlés
  8. FANTASZTIKUS, hamar a kövit!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. nagyon imádom, ha lehet még ma hozd az új részt* - *

    VálaszTörlés
  10. a történet címe a testem rabja vagyok én meg ennek a sztorinak vagyok a rabja! :O esküszöm, ha tudnék angolul olyan jól már olvasnám, de mivel nem tudok csak te segíthetsz rajtam Drága, Kedves, Egyetlen, Nesim!<3 szóóval SIESS VELE, MERT VÉGEM LESZ, HA NEM OLVASHATOM. köszöntem:)

    VálaszTörlés
  11. VÁÁÁÁ basszus ez ismét nagyon jó lett :) IMÁDOM <3 koszi a fordítást :) Nagyon jo kett

    VálaszTörlés
  12. OMG! Annak ellenére hogy durva sztori, nekem nagyon bejön, teljesen más szemszögből festi le a fiúkat. hamar hozd a kövit :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó!!! Hozd a másikat !! :DD

    VálaszTörlés
  14. Hehe, ez eddig a legszarabb fanfiction :D Szerintem hagyd a fordítást és helyette foglald el magam mással, olvass, sportolj, ilyenek :DDD

    VálaszTörlés
  15. 1.a véleményed leírhatod de nm kell ilyen bunkónak lenni
    2. ez egy naon jó fanfiction

    VálaszTörlés