2013. április 23., kedd

10.Rész - Lazítás

Az út a limuzinban csendesen telt. Nem tudtam nem észrevenni, hogy Zayn és Liam kényelmetlenül izegnek-mozognak az ülésükön. Louis én Niall feldobottnak tűnt, de Harry nyugodt volt. Túlzottan is nyugodt és ez nem tetszett. 

- Nem egy buliba tartunk éppen? – kérdeztem hirtelen, megtörve a csendet. Harry sóhajtott és kezét a combomra helyezte. Ujjai lassú köröket kezdtek írni. 

- De. De gyakorlatilag, úgy értettük, hogy egy klubba megyünk megünnepelni egy újabb nagszerű show-t. – A szám elnyílott meglepetésemben. Ha egy nyilvános bárba megyünk, az most nekem jó vagy rossz… Jó, mert talán lesz esélyem megszökni, ha isznak, de rossz, mert tulajdonképpen bármi megtörténhet velem egy helyen, ahol részeg emberek egymásnak dörgölőznek. Talán Liam közelében kellene maradnom ma este. Ő lesz az egyetlen, aki józan marad, a rossz veséje miatt. Vagy mindegyikőjüktől távol kellene maradnom. Gondolkoztam, majd azt vettem észre, hogy Liam szinte a tekintetével vetkőztet. 

Harry biztos, hogy észrevette zaklatottságom, mert finoman megszorította a combom. 

- Ne aggódj Soph, majd mi megvédünk a rosszfiúktól. – Próbált megnyugtatni, de érdekes módon, a szenvedéllyel telt tekintete, nem túlzottan segített. Egyik kezével leszorított, a másikkal pedig eléggé felhúzta a ruhámat ahhoz, hogy az egész banda észrevegye, hogy nincs rajtam bugyi. Egy kicsit rángatóztam és panaszosan nyöszörögtem a helyzet miatt. Szemeik kikerekedtek s a nadrágjuk mindjárt szűkké vált számukra, ahogy Harry kezei a ruhám alá siklottak, s megérintették hajlataimat. A testem ösztönösen reagált érintésére, s ujjai nedvesek lettek tőlem. Harry a szájába vette és kihívóan nyalogatni kezdte. A fiúk szeme megtelt sóvárgással és szomjasan nyalták meg ajkaikat. 

Próbáltam rendesen visszaülni és ingerülten tiltakozni. 

- Ez a probléma, bongyi. Nem hiszem, hogy a ti védelmezésetek nagy segítség lenne, valójában inkább tőletek kellene, hogy megvédjen valaki. – árat belőlem mérgesen. Újra lehúztam a ruhámat és összeszorítottam a lábaim. 

Az összes fiú rosszallóan nyögött és Harry már éppen azon volt, hogy újra felhúzza a szoknya szélét, de a limuzin megállt és inkább a fürtjeit rázta meg. 

- Francba! Nos… majd később. – irányított felém egy sokat mondó kis gödröcskés mosolyt és mérgemben közel álltam hozzá, hogy képen töröljem. – Akkor a szabályok… Nem dörzsölheted a csintalan kis seggecskédet senki öléhez, kivéve a miénkhez. – kezdte pimaszul. 

- Úgy nézek ki, mint egy kurva? Valójában még bárokba sem járhatnék! – tiltakoztam, s karomat megvetően fontam keresztbe a mellkasomon. Harry nem foglalkozott vele, hanem folytatta egy kicsit keményebben. – Mindent meg kell tenned, amire kérünk. Ha bármi olyat teszel, amit mi nem szeretnénk, meg fogunk büntetni és meghosszabbítjuk az időt, amíg velünk maradsz. 

- Tehát, nem csókolhatsz meg rajtunk kívül senki mást – tette hozzá Louis. 

- Nem flörtölhetsz senki mással rajtunk kívül – folytatta Liam. 

- Nem mehetsz semerre sem, csak ha egyikőnk veled van – egészítette ki Zayn. 

- És nem léphetsz meg – mondta Niall ezt a számomra is elég egyértelmű szabályt. – Ha rajta kapunk, hogy szökéssel próbálkozol, vagy bárkinek elmondod, hogy fogva tartunk akaratod ellnére, a segged fájni fog, azt garantálom. – fejezte be komolyan. Majdnem kinyújtottam rá a nyelvem, de inkább visszafogtam magam. 

- Értetted? – nézett rám Harry figyelmeztetően. Bólintottam, de nem néztem a szemeibe. Megragadta az állam, s így tekintetem az ő smaragdzöldjébe fúródott. – Megértetted Sophie? – kérdezte mégszigorúbban 

- Igen – adtam fel. 

- Jó. Akkor élvezd az éjszakát, mert ez lesz az utolsó egy ideig, amit Amerikában töltünk! – Éljenzett Harry is, utánozva a srácokat. Éppen kifelé szálltunk a kocsiból és csak egy pillanattal később esett le. 

- Mi? Mit értesz az alatt, hogy az utolsó éjszakánk itt? – kiabáltam sokkolva és egyet nem értve, de Harry kiragadott az autóból és a nagyon hosszú sor elejére vonszolt magával. 

Furcsa módon, már profin értenek hozzá, hogy figyelmen kívül hagyják a rajongókat, akik egyfolytában az ő nevüket sikították. 

- Harry, engem nem fognak beengedni – motyogtam a kabátjába. 

- Biztos vagyok benne, hogy be fognak. Velünk vagy. Meg amúgy is, ismerem a srácot. – motogta vissza, majd a biztonságis kezébe nyomott köteg pénzt és valamit a fülébe suttogott. Az ürge rám nézett egy pillanatra, majd mindegyikünket beengedett. 

Már éreztem a zene dübörgését, mielőtt még meghallhattam volna azt. Hirtelen fények mindenhol, s ez néhány másodpercre elvakított. Harry elengedte a kezem és valaki más megragadta helyette a derekam. Láttam magam előtt elindulni Louis-t, Harry-t, Liam-et és Niall-t, majd elvegyülni a tömegben őket. A szarba. Zayn-nel vagyok. Gondolataimat megerősítette, amikor csábítóan a fülembe suttogott. 

- Gyere a pulthoz velem bébi. Segítek ellazulni egy kicsit. – Libabőrös lettem a gondolattól, hogy alkoholt kellene innom. Anélkül, hogy megvárta volna a válaszom, Zayn magával húzott, keresztül az izzadt testeken, majd a pulthoz érkeztünk. 

- Hat feles vodkát. – mondta a pincérnek. Majd szemeim kétszeresére tágultak, ahogy hármat belőle elém tolt. 

- Én ne-…nem… - nyöszörögtem. S ő már le is küldte az elsőt. 

- Csináljuk a kellemetlenebb módon? – kérdezte felemelt szemöldökkel. Közelebb jött hozzám, hogy biztos csak én halljam őt. – Vagy megiszod magadtól, vagy én fogom erővel letölteni a torkodon. Választhatsz… - vágta ki egyszerűen, majd becsapta a második felesét is. Nem mozdultam és inkább a távolba révedtem. Hangosan sóhajtott és megragadta az állam, hogy szembe nézzek vele. Mogyorószínű szemei hipnotizáltak, ahogy beszélt. – Szóval? Hogyan legyen szerelmem? Én kell, hogy kényszerítselek, hogy lazíts egy kicsit?

21 megjegyzés:

  1. Imadooom:)) kovit gyorsan!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ! Köviiiit!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. imáááádom*-* siess a kövivel:) <3 puszi: Fanatic.

    VálaszTörlés
  4. Woooow.....kovit de nagyon gyorsan !!!!!! :DDD

    VálaszTörlés
  5. áhhh... istenem de jó szupiii mèg ma a kövit kérlekk...:)

    VálaszTörlés
  6. Most a kövit :) Annyira várom már :D

    VálaszTörlés
  7. Siess a kövivel kérlek :D

    VálaszTörlés
  8. omg omg omg nagyon nagyon nagyon tetszik siess a kövivel

    VálaszTörlés
  9. Mikor lesz a kövi ??Lécci !! Sies mert én meg halok !! Sírni fogok ,ha nem foritod hamar !!!! :( :( Kérlek ....

    VálaszTörlés
  10. Köööviiit :) szuperjóó :DD

    VálaszTörlés
  11. Őszinte Gratuláció!
    Most találtam rá a blogra, mikor el kezdtem ovasni az elő részt.. a megtekintések száma 9900 valamennyinél volt (nem is néztem pontosan.. de mire befejeztem ezt a részt... 10107-nél volt a számláló... ;D

    VálaszTörlés
  12. uhm :D rohadt jo :D ne haragudj dragam h nem tudok semmi ertelmeset hozzafuzni:D
    <3

    VálaszTörlés
  13. Szia kérlek siess ! :) Mert nagyon várom :) :D Kövit ..!!!

    VálaszTörlés