2013. április 26., péntek

11.Rész - Részeg... vagy nem

Ellöktem a kezét és ő ridegen nézett rám. 

Megeresztettem egy műmosolyt, majd megragadtam ez egyik felest. Gyorsan lenyeltem és a folyadék végigégette a torkom. Kiköptem volna, de nem tehettem, mert Zayn minden mozdulatomat leste. Grimaszolva tettem vissza a poharat. Az első felesem, de máris furcsán érzem magam. Nagyszerű. 

- Még kettő és máris mehetsz táncolni Liam-el. – mutatott rá a tömegben. Megráztam a fejem, hogy fókuszáljak, majd benyeltem még egy italt, de az ízét még hosszan éreztem a számban. 

- Ez már valami. – Zayn a kezeit a derekamra tette és a lábai közé húzott. Egy pontot kezdet szívogatni a nyakamon és eldöntöttem, hogy úgy teszek, mintha már is részeg lennék. Egy kicsit szórakozottá váltam és akaratlanul is nekidőltem egyensúlyt vesztve. 

- Máris ennyire ittas lennél? – kacagott. Kezeit a combom közé siklatta 

- Ahhha. Nmm hokkktam hozzá. Cskk tizenhot vok. – mondtam, majd az utolsó felesért nyúltam. – Ekségedre. – mondtam, miközben megemeltem felé a poharat, majd felhajtottam. Úgy csináltam, mintha elveszteném az egyensúlyom, de legangyobb meglepetésemre, Zayn elkapott, mielőtt földet értem volna. Nevetett és a derekam köré fonta a karjait, ezzel talpra állítva engem. 

- Csak óvatosan bébi, egy darabban kell tartsalak. – kacagott megint, majd szájon csókolt. Enyhén ittasan viszonoztam a csókot és ujjaimat a hajába túrtam. Keményen megmarkolta a fenekem, megtörtem a csókot. 

- Táncolni akarok! – nyafogtam és felöltöttem a legjobb könyörgő képemet 

- Akkor menj, csatlakozz Liam-hez. – válaszolta Zayn, és a barátjára mutatott. Liam irányába kezdtem sétálni, de Zayn megragadta a karom és megállított. – Ha nem hozzá mész, hanem megpróbálsz elvegyülni a tömegben, garantálom, hogy megtanítom neked mi az a fájdalom. – fenyegetett és egyenesen a szemembe nézett. Bólintottam, hogy tudomásul vettem, majd folytattam az utam Liam felé. 

Éreztem, hogy tekintete lyukat éget a hátamba, ahogy az embereken próbáltam átvergődni, s végül megelégedhetett, amikor a elérve Liam-et a nyakára fontam a kezem. 

- Heyy! – üdvözölt. Megragadta a derekam és segített a zenére hangolódni. – Hmm… máris így kiütötted magad? – suttogott a fülembe. Határozott igent bólintottam, majd megfordultam és fenekemmel Liam-nek dörgölőztem, ahogy a hangszórókból felcsendül Akon I Just Had Sex című dala. Nyögött, és még erősebben húzott magához, s éreztem, ahogy erekciója hátulról nekem nyomódik. – Hazudsz! 

Kínomban becsuktam a szemem és nemlegesen ráztam meg a fejem. A szarba, átlát rajtam, mint a szitán. 

- Milyen egy szűzkurva vagy te Soph, és ezt te is tudod. – megharapta a fülcimpám – De ha tényleg ennyire részeg vagy, akkor ezt is megtehetem. 

Gyorsan körbefordított és megcsókolt. Kezével a farmerjában kezdett kotorászni, majd elővette szerszámát, s közben felhúzta a szoknyám. Megtörtem a csókot, ahogy éreztem, hogy a combom közé furakodik. 

- Ne-nem teheted ezt! Nyilvá-nyilvánosan ne! – kiabáltam. Meglepetésemre, viszont úgy festett, hogy csak ő hallotta ezt. 

- Igazán furcsa, hogy már nem is vagy részeg Soph. Talán csak egy kicsit becsípett. – vigyorgott 

- Nem fogod! – szegültem ellen, ahogy még erősebben nyomta nekem testét 

- Csak figyelj! – válaszolta, majd magára emelt 

Hangosan lihegtem és kapaszkodtam belé, arcomat pedig a felsőtestébe fúrtam. Liam a dallal együtt énekelte a szöveget a fülembe, ahogy fájdalmasan feszült bennem. 

- I just had sex! And it felt so good! A woman let me put my penis inside her! /Szexeltem! És olyan jó érzés volt! Egy nő hagyta, hogy belevezessem a péniszem!/ 

- Én nem! Te csak belémvezedted magadtól, csak te akartad! – szakítottam félbe 

- Könyörögtél érte! 

- Nem! 

- Akkor miért dörzsölted nekem olyan készségesen a kis popsid? – Liam szavai élesek voltak, mint a kés. Csakugyan, miért is tettem ezt? Csendben maradtam és szégyenkezve néztem már fele. 

Lassan, valami több mozgásra vágytam. Azt hiszem, hogy Liam is vágyott rá, mivel arcvonásai semmit mondóvá váltak. Próbálta ki-be mozgatni magát, úgy hogy engem a lábamra állít közben, de ez a lehetőség nem volt túl kielégítő. 

- Gyere, kövess! Befejezzük valahol máshol. – Teljesen kicsúszott belőlem, de aztán nyögött és becsukta a szemét. 

Ez volt az én időm. Kitéptem magam a fogásából és keresztülrohantam a táncoló emberek között, imádkozva, hogy nyomom veszítse. 

- Sophie! – A hangos zene Liam kiabálását eltompította. Láttam a borzos haját és magas alakját a táncolók mögött, de nem álltam meg. 

Elhaladtam közel a pulthoz és láttam, hogy a másik négy már eléggé részeg és mindenkivel flörtölnek, aki eléjük akad. Megláttak egyedül, az álluk a padlóig esett, de a szemük haragosan villant meg. Szerencsére az ital lelassította a reakcióikat és én már a kijárat felé rohantam, mire ők feltápászkodtak a székükről. 

Amint kiértem, bevágódtam egy taxiba. Szerettem volna már, ha ez a rémálom véget ér. Beültem a kocsiba és kifáradtan nyúltam el a hátsó ülésen. 

- Hová parancsolja hölgyem? – kérdezte a sofőr a visszapillantóból figyelve. Majdnem a saját címem mondtam neki, de tekintve, hogy a saját anyám eladott a One Direction-nek, így inkább Kristen-ét adtam meg és reméltem, hogy ő majd megbocsájt azok után, hogy Amber-el valószínűleg órákat vártak rám a kocsiban a találkozó után. 

- Lóhere sugárút 4505. – mondtam. Niall neve ugrott mindjárt az eszembe, de nem törődtem vele, inkább azzal foglalatoskodtam, hogy kiegyensúlyozzam a légzésem.


Nagyon örülök a rengeteg oldalmegjelenítésnek és visszajelzéseknek, épp ezért igyekszem olyan gyakran hozni a részeket, ahogy csak tudom. :) Ha van rá igény, csinálok nektek egy facebook csoportot, szeretnétek? De ha nem, akkor nem erőltetem :)
És mivel sokan újak vagytok, így ismét írom, hogy http://iknowlarrystylinson.blogspot.pt/ ezt a blogot én írom. Nézzetek be, hosszú, úgyhogy egy darabig eltart olvasgatni. Én írom, így hát a fogalmazási stílusa hasonló, mint ennek a blognak, bár az kevésbé perverz. Vagyis, abban is vannak ilyen részek, csak nem az a központi téma. Olvassatok bele, remélem elnyeri a tetszésetek :) x Nesi

20 megjegyzés:

  1. úr isten imàdom nagyon szeretem gyorsan hozd a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég, nagyon jó lett ez a rész is. És én kifejezetten örülök hogy elszökött, de valószínű nem sokáig élvezi a szabadságot.
    Hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Ahhhw kurva joo lett! Mikor lesz kovii?:) koszi a forditast! :D xxIlovezayn4ever de most nm jelentkeztem be (: .

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a rész :D Nagyon várom a következőt.

    VálaszTörlés
  5. <33333333333333333333333333333333333333

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó :))Ez egyre izgalmasabb és izgalmasabb lesz :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett...! Siess a kövivel és az fb-s csoporttal is....jó lenne, ha lenne. XÐ :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szupi lett.!! Kövithamar.!!!!! :D

    VálaszTörlés
  9. Imádooom !!! Köviiiiit!!!!! <333333333

    VálaszTörlés
  10. klasz király mit is mondjak isteni kövit

    VálaszTörlés
  11. Sziaa! Ismét egy csodás rész, már baromi izgatott voltam.:) Siess a kövivel:D A FB-csoport meg szerintem nagyon jó ötlet;) Csak így tovább.<3 puszi: F.*

    VálaszTörlés
  12. Ahwww detökjóó :) gyorsan kövit :D sztem jöhet a fb. csoport <3

    VálaszTörlés
  13. Nagyoon jó :) Hamar a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  14. nagyon izgulooook! gyorsan kövit légyszii:DDDDDDDxoxoxoxxxxx

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó kövitt!!!!!!!!!! :DD

    VálaszTörlés
  16. nagyon izgalmas és jó történet :DD köviit!:)

    VálaszTörlés
  17. kövit.. nagyon jó csak sokat kell várni a kövire ami rossz kövit

    VálaszTörlés