2013. április 19., péntek

8.Rész - Incselkedés

- Hol a francban voltál?- Harry szorítása a karomon olyan erős volt, hogy biztos voltam benne, kék foltokat fog hagyni. Kicsit megrázott. – Nem kerülhetsz ki a látókörünkből semmilyen, ismétlem semmilyen, körülmények között sem. – A Niall-el való szenvedélyes szeretkezés után, ami legalább harminc percig tartott, Niall visszatuszkolt Harry backstage szobájába, ahol rátaláltunk Louis aggódó, Liam és Zayn érdektelen és Harry eléggé dühös arcára. Megragadott és a falnak szorított abban a pillanatban, ahogy beléptünk. – Nem válaszoltál a kérdésemre Sophie: Hol a faszban voltál? - füstölgött. Fogása még szorosabbá vált, majdhogynem elzárva a vérkeringésemet a gyenge karomban. 

- Ouch Harry! Ez fáj! Engedj el! – válaszoltam, s próbáltam lerázni szorítását. Niall felé fordultam, aki nem messze állt tőlem és könyörögve néztem rá, ami tisztán kiáltotta, segíts már! Bár hazudott, de legalább ezt megtehette volna értem. 

- Harry, ez az én hibám. Én kértem, hogy jöjjön a szobámba a koncert után. Ő csak megtette, amire kértem… - Magyarázta Niall, próbálva az lazítani Harry idegességén. Nyilvánvalóan, Harry akart egy jót dugni a koncert után és mivel nem voltam ott, hogy kielégítsem a vágyait, így kanos maradt és bosszús lett. Azt hihette, hogy megszöktem, ami így is történt volna, ha nem futok bele Niall-ba. Harry jelentőségteljesen néz, amivel egyértelműen azt kérdezte, hogy Niall igazat mondott-e. Bólintottam jóváhagyóan. Harry közelebb húzódott hozzám, majd undorodva nyögött. 

- Mi van? – csattantam és ellöktem magamtól 

- Szex szagod van. 

- Érdekelne, hogy miért. – fújtattam szarkasztikusan, s kezeimet keresztbefontam a mellkasom előtt. – Végülis, nem mintha nem egy szex játékszerként használtatok volna az elmúlt két napban. De tudd meg, hogy ez okozza. 

- Meg kell fürdened. – mondta, figyelmen kívül hagyva mondataimat. – Van egy afterparty ahova mennünk kell és semmiképpen sem fogsz úgy jönni, hogy úgy nézel ki és bűzlesz, mint egy kurva. – folytatta és egy feljebb cipzárazta egy kicsit a pulcsim. – Gyere, lezuhanyozunk! – főnökösködött és magával húzott. 

Hirtelen az ajtó kinyílott és mi mind lefagytunk. Egy fej tűnt fel az ajtómögül. 

- Harry, téged követelnek. A rajongók skandálják a nevedet és azzal fenyegetőznek, hogy ha nem láthatnak mégegyszer akkor felgyújtják az épületet. – Mondta egy igazán pufók nő, s közben szigorúan Harry-re meredt. Harry bosszúsan sóhajtott. 

- Nem mondhatnád nekik, hogy elfoglalt vagyok? – kérdezte és a szemesarkából rám nézett. 

- Már megpróbáltam, de nem hatotta meg őket. 

- Majd én lezuhanyozok vele. – ajánlkozott Niall, indult felém. Csúnyán néztem ár, és közelebb léptem Harry-hez. 

- Nem. – válaszolt Harry talán kicsit túl nyersen, és magához ölelt. Megszemléltem a vonásait, irigység ült az arcán. Kárörvendtem magamban. Nem sok ember mondhatja el magáról, hogy féltékennyé tette Harry Styles-t… Még ha valaki olyannal is tettem, akit mostmár megvetek. 

- Majd én, tesó. – lépett közbe Louis. Harry kicsit hezitált, de utána átadott Louisnak. Ő puhán megragadta a csípőmet és magához ölelte a testem, mint azelőtt Harry. 

Láttam, ahogy Harry zordan nézett Niall-re és Louis-ra, majd kiment a nő után. Louis felkapott az ölébe és egy antik stílusó fürdőbe mentünk. Ahogy én még félénken nézelődtem körbe, ő a mosdószekrény tetejére ültetett és a lábaim közé furakodott. Egyenesen a szemembe nézett, aggódva. 

- Minden rendben édes pofa? Zavarodottnak tűnsz… - mondta óvatosan ejtve a szavakat. 

Francba, ezek a srácok nagyon gyorsan interpretálják az érzelmeimet. Libabőros lettem, ahogy ujjait finoman le és fel húzgálta a combomon, egyre feljebb és feljebb siklatva őket. 

- Frusztrált vagyok. – Engedtem ki, és úgy éreztem, hogy Louis-ban jobban bízhatok, mint a többiekben. 

- Milyen frusztráció? Szexuális frusztráció? Mert ha igen, akkor én szívesen segítek megbirkózni vele. 

- Nem, nem az! – vágtam vissza egy kicsit keményen – A szex határozottan nem fog segíteni most, hogy jobb kedvem legyen. – fújtattam idegesen. – Engedtem Niall-nak, hogy… ummm. Néhány dolgot… tegyen velem. Korábban. De ő átvágott. – magyaráztam mérgesen, de megválogattam a szavaimat. 

- Hmm. – Úgy nézett ki, hogy egy cseppet sem érdekli, amit mondtam, de totálisan rá van kattanva a testemre. 

- Kaphatnék egy kis időt egyedül? Kérlek! Szeretnék nyugalomban lezuhanyozni. – Mondtam, s igyekeztem óvatos maradni a pajkos reakciói miatt, látva, hogy alul a farmerja már igencsak szorítja. 

- Ugh. Nem. Az nem történhet meg. – nyögte s lecsukta a szemeit, amikor lábam véletlenül a domborodó területhez dörzsölődött. Harry nem akarja, hogy kikerülj a látószögünkből, mégha zuhanyzásról van szó, akkor sem. 

Mérgesen csattantam, 

- De legalább megmosakodhatok magamnak? 

- Ameddig én is ebben a szobában vagyok, addig én foglak megmosni. – feszülten bámult rám. Várta, hogy levetkőzzek. 

- Elfordulnál valamerre? – kértem, hogy nézzen más fele 

- Miért? Nem mintha nem láttalak még volna meztelenül. Benned voltam, emlékszel? – válaszolta seggfejként és arca veszélyesen közel került hozzám. Az alsó tájékom borzalmasan nedvessé vált a kekeckedő szavaira és az alsónemű hiánya okozta, hogy szabadon végigfolyt a lábamon, Louis legnagyobb örömére. Nagyon nyeltem, amikor észrevettem, hogy máris, hogy merevedik. 

Kezei újra fel-alá siklottak a combomon, de ez alkalommal nem álltak meg a rövidnadrág szélénél, hanem egyenesen a csiklómhoz cikornyáztak. 

- Tudod, amikor így töltöttelek ki, mint ez. – tolta belém egy ujját. – Mélyen és szenvedélyesen. – suttogta szenvedélyesen, s én nyögtem. 

Kihúzta az ujját és egy másikat akart feldugni, de leugrottam a szekrényről és eltávolodtam tőle. A kezem a hátam mögött megérezte a zuhanyfüggönyt és megragadtam az alkalmat. 

- Azt akarom, hogy fordulj el. – mondtam, de a hangom remegett. Sóhajtva szótfogadott és én gyorsan levetkőztem és beálltam a zuhany alá. – Oké, visszafordulhatsz. – mondtam és forróra állítottam a vizet. Amint a víz megérintette a bőröm, nagyot sóhajtottam. Kieresztettem a copfom, mert hajat is akartam mosni. 

- Oh… ne már Sophie! Ez nagyon aljas tőled, hogy magamra hagytál. – Nyafogott Louis a függöny mögött. Figyelmen kívül hagytam és aládugtam a fejemet a nyugtató forró víznek. Hallottam, hogy kicsit mocorog és érthetetlen dolgokat motyog a másik oldalról. Úgy döntöttem, hogy incselkedek vele egy kicsit, hogy keményen tartsuk az erekcióját, miközben ő még mindig fel van öltözve. 

- Istenem! – nyöszörögtem olyan szenvedélyesen, ahogy csak tudtam. Nem kellett sok idő, hogy reagáljon. Beugrott mögém a zuhanyzóba, valahogy máris meztelenül. 

- Csináld mégegyszer. – utasított és csupasz testét az enyémnek nyomta – De helyette inkább az én nevemet nyögd. 

- Nem! – próbáltam ellökni, de sikertelenül. – Nem kellett volna bejönnöd! – mondtam, frusztráltan. – Teljesen fel kellene lenned öltözve, nem pedig készen állva arra, hogy megdugj! – ejtettem ki a szavakat gondolkodás nélkül 

- Te csintalan kis ribi! Te incselkedni akartál velem? Itt csak én vagyok, aki incselkedhet kedvesem. De ezt hamarosan megtanulod te is. – mondta és egy szenvedélyes csókkal a tusoló falának nyomott.

17 megjegyzés:

  1. hsmat ez egyre jobb lesz nesi :D imadom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a megszólalásod megint olyan Biusosra sikerült, mert hogy nem bírok rájönni, hogy az az első szó mi akar lenni :)

      Törlés
  2. Aaaa nagyon imadom:D legyszi meg ma hozd a kovit:)*-*

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a blogot :D igaz csak most találtam rá, de rögtön elolvastam az összes részt és nagyooon tetszett :) amúgy remélem, hogy majd Liammel és Zaynel is összehozod Sophiet :P hamar köviiit

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó! :) Kérlek siess a következővel :D

    VálaszTörlés
  5. Baromi jó, mint mindig, de nem mondom, hogy ma hozd a kövit, mert nem fogod:D Várom a holnapot;) F.*

    VálaszTörlés
  6. Helló!
    Nagyon imádom a blogot, remélem, hogy hamar lesz következő :) xx

    VálaszTörlés
  7. Helló!
    Jajj naon imádom a blogot *-* Siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  8. Hihetetlenul joooo*-* kerlek kerlek hozd a koviiit

    VálaszTörlés
  9. jaj juj nagyon jó, minél előbb hozd a következőt:D

    VálaszTörlés
  10. WOOW!!:) Nagyon nagyon j o lett:) Kövit LÉCCI nagyon gyorsan xd Annyira jo ez a blog!:) na LÉCCI siess!:)

    VálaszTörlés
  11. Hamar következőt nagyon jó lett.:DDDD

    VálaszTörlés
  12. de király kövit hamar

    VálaszTörlés
  13. Csak most talaltam raa Nagyon jó! köviiiiit :D

    VálaszTörlés
  14. Imádom *-*
    kövit. most :D
    Siess :)

    VálaszTörlés